FF veel websites met blanco pagina's-opgelost

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

02 dec 2019, 14:55

Sinds enkele dagen (sinds laatste update van FF, denk ik), zijn verschillende websites met FF niet meer bereikbaar. Ik krijg een blanco pagina, soms komt de hoofding er nog wel door (bv FB, Gmail, bank, ...), maar de inhoud laadt niet. Ook als ik het slotje van blokkeren tegen volgen uitgezet heb, verandert er niets, zelfs niet na heropstarten.. In een andere browser laden deze pagina's wel normaal. Hoe kan ik dat oplossen ?

Alvast bedankt,

Kris
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

02 dec 2019, 17:23

firefox even opfrissen kan helpen
https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... tialiseren
op de pagina klikken op "firefox opfrissen "

kris.gua
Lid geworden op: 14 apr 2006, 10:43
Locatie: Brasschaat

03 dec 2019, 03:30

Heel erg bedankt Verhaegen!
Ik heb op de knop "Firefox opfrissen" in uw bericht geklikt, en het probleem is opgelost!
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik had geen bericht gekregen van een reactie. Ik had nochtans aangevinkt dat ik wilde verwittigd worden, en bij een vorig bericht had ik dat ergens in het algemeen ook aangeduid. (Als ik meer tijd heb, zoek ik de uitleg over wat ik moet doen om verwittigd worden nog wel eens op. Voorlopig kom ik gewoon af en toe wel kijkzn of er reacties zijn als ik een vraag stel.)
Sorry, ik had erover gekeken, het zat in de updates
AspireE17-intelcore i3-6100U - Windows 10
HP Pavilion dm3 Notebook PC processor: AMD AThion ™ Neo W2 Dual Core Processor L335 1.60 GHz
Acer Aspire 7551 Processor: AMD Athlon™IIP320dual coreProcessor 2.10 GHzt
Windows 7Home