2dehands

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

23 mar 2020, 11:37

Ik maak regelmatig gebruik van de bekende site , 2dehands.be . Echter de laatste tijd is die site alles behalve een pretje om mee te werken . Op de duur werkt het op je systeem en smijt je de boel dicht . Die site laad zich zo traag op en als je wat te snel scrolt verdwijnt gewoon heel de pagina . Geen pretje in gebruik ! En dat op meerdere plaatsen en verschillende computers , smartphones en tablets . Het ligt dus niet aan plaats en toestel .
Ik schreef ze al enkele malen en verklaar dan uitgebreid wat ik ervaar . Als reactie krijg ik dan de vraag om mijn ervaring te verduidelijken !? .

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

23 mar 2020, 14:05

Helaas, maar vervelend voor U , ben ik zeer tevreden over 2 hands. Alles werkt prima en ik ondervind uw problemen niet. Ik gebruik tablet van Appel

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

23 mar 2020, 17:15

Even geprobeerd op 2 verschillende PC's......
Zoeken & scrollen gaat volledig normaal. :wink:

Ligt het soms niet aan de snelheid van uw vebinding ?
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

23 mar 2020, 23:33

Ja , raar , laatst was ik voor een maand in Spanje en daar net hetzelfde . En als ik dan op marktpl.nl ga werkt die ok . En die gebruiken hetzelfde systeem van site . Morgen eens proberen op de tablet van mijn vrouw ...als ze hem wil lossen :)

michiel1954
Lid geworden op: 28 jun 2009, 22:08
Locatie: Bulgarije

24 mar 2020, 12:55

Ja , nog eens geprobeerd op iphone : ok en op de ipad van mijn vrouw : ok . Alleen op mijn ipad (air 2014) ellende troef , zo traag als wat , 2dehands toch . Soms “ bevriest “ het beeld en blijft minutenlang zo , tot alles wegvalt met de melding website wordt opnieuw opgeladen . Met andere favoriete sites geen probleem . Spijtig , ik werk niet graag met iphone om te surfen . De desk top doet het ook prima met 2dehands ( onlangs upgrade naar windows10 , doet het prima met zijn 12 jaar ) . Ok buiten andere ellende kan ik er wel mee leven alleen vind ik het raar .