2de tv

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

29 sep 2021, 13:57

Weet iemand een oplossing ? We hebben 1 smart tv in de woonkamer en 1 op het verdiep,ook een smart tv,
maar vanaf vandaag is het er mee gedaan, de verbind verliep altijd via een gewone kabel, met alle gevolgen vandien vandaag! Zou het volstaan om een nieuw kabel te kopen of zijn we verplicht een 2de digibox te kopen ?
Nog iemend met zulk een probleem ?
Telenet !!!!
Ze hebben het altijd over vrijheid, maar die nemen ze ook weer af en verplichten ze je naar de achterlijk promo's te kijken; Waar is de wet op privacy ??

Polmar
Apple Imac Mojave

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

30 sep 2021, 07:52

Polmar schreef:
29 sep 2021, 13:57
Weet iemand een oplossing ? We hebben 1 smart tv in de woonkamer en 1 op het verdiep,ook een smart tv,
maar vanaf vandaag is het er mee gedaan, de verbind verliep altijd via een gewone kabel, met alle gevolgen vandien vandaag! Zou het volstaan om een nieuw kabel te kopen of zijn we verplicht een 2de digibox te kopen ?
Nog iemend met zulk een probleem ?
Telenet !!!!
Ze hebben het altijd over vrijheid, maar die nemen ze ook weer af en verplichten ze je naar de achterlijk promo's te kijken; Waar is de wet op privacy ?? Ik heb dat ook (boven en onder smart tv) Op de ene heb ik digicorder en op de andere digibox Die digibox kostte destijds 50 euro Zo een groot probleem is dat toch niet vind ik

Polmar

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

19 okt 2021, 09:50

Opgelost, een smartcard gekocht bij Telenet 69 € , alles loopt goed !

Polmar
Apple Imac Mojave