Die (verdomde) oranje emoji op facebook

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

13 okt 2023, 03:01

Hallo kenners van het gebruik van "Facebook".

Een vriendin van mij gebruikt facebook (ik echter niet)

En helaas bij elke foto die ze plaatst, - hieronder het meest linkse deel van een nieuwe profielfoto - plaatst er één of andere "hater" of "negatief ingestelde persoon" een oranje emoji - die afkeuring te kennen geeft.
Afbeelding

Het ziet er dan zo uit. Gelukkig .. staan er 2 "positieve" emoji voor dat 3e.


Afbeelding

Dat is al op zich vervelend, maar meer nog ... die persoon schept er genoegen in om bij alle foto's die er geplaatst worden, diezelfde emoji te plaatsen.

Vraag :
- kan mijn vriendin dat oranje "onding" verwijderen ?
- en .. hoe doe je dat ?


Bedankt om te reageren, om ons beiden op het goede spoor te zetten.
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

13 okt 2023, 12:08

Die persoon blokkeren is veel beter , dan kan er niets meer gezet worden
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 okt 2023, 14:31

Als ze niet kan verdragen dat mensen een reactie geven moet ze ook niets posten. Moeten het dan allemaal meeknikkers zijn? Dan zit ze echt op het verkeerde mediakanaal. En nee dat kan zij zelf niet veranderen. Zoals hier boven geschreven ze kan enkel die persoon blokkeren. 't Zou anders maar fraai zijn dat je andermans reacties zo maar zou kunnen wijzigen. Moet je toch niet fel over nadenken om te beseffen dat zo iets niet kan?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 okt 2023, 15:33

Andere "mensen" hun commentaar WIJZIGEN is niet wat m´n vraagt, gewoon opmerkingen in hun geheel verwijderen zou moeten kunnen, toch?

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 okt 2023, 19:24

E.T. schreef:
13 okt 2023, 15:33
Andere "mensen" hun commentaar WIJZIGEN is niet wat m´n vraagt, gewoon opmerkingen in hun geheel verwijderen zou moeten kunnen, toch?
Die emoji kan je niet verwijderen, kan je niet aan. Negatieve commentaar verwijderen wel maar ik denk dat het dan wel zichtbaar blijft voor anderen, daar ben ik niet zeker van. Maar die emoji daar kan je niets aan doen. En dat was de vraag : kan met de emoji verwijderen.