1967/68 - 11Genie Burcht
-
schanulekes - Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30

Laatst gewijzigd door schanulekes op 04 jul 2007, 09:32, 4 keer totaal gewijzigd.
-

Op uitsatp met de sectie,met in het centrum onder de beroeps Jef Van Puyvelde en boven center ik met de radio op het hoofd,verder nog Kermere rechts onder,De Hoes links boven en de andere denk dat er ook nog een Verdeyen bij was maar verder ???
-
freddy55 - Lid geworden op: 15 jun 2007, 22:31
Beste, ik heb 2 foto's ontvangen en ik herken er veel vrienden op ook u herken ik er staat nog een Gentenaar op Verschuren de andere hun naam ken ik niet meer, zo we zijn al met twee hopelijk komen er nog bij. ik ga in een notendop vertelen hoe mijn leven tot nu toe verlopen is: op 22 augustus word ik 58 jaar ik ben van het leger gekomen en een jaar nadien ben ik getrouwd in 1972 ben ik beginnen werken op de haven van Gent als havenarbeider tot ik in 2004 in preepensioen gegaan ben. Op 20 juni 1983 is mijn dochter Kim geboren, in 1984 ben ik begonnen met een bijberoep videoproductions dat doe ik nu nog samen met mijn dochter ik doe alleen nog camera werk voor het nieuws VRT- VTM ook nog voor ander productie huizen. Ik ben nog altijd gelukkig getrouwd met de zelfde vrouw mijn hobby is gitaar spelen heb in een paar groepjes gespeeld maar daar ben ik mee gestopt. Zo dat is het zo een beetje wat mijn leven betreft, en hoe zit het bij u als ik vragen mag? waar woont u ergens enz.
Vriendelijke groeten freddy
Vriendelijke groeten freddy
-
Beste ,ondertussen een derde foto binnen ik herken ze allemaal ga ze eens uitvergroten en kijken of ik nog namen weet, heeft u een e-mail adres zo ja kunt u het eens doormailen het zou gemakkelijker zijn het mijn is sfvideo-@pandora.be . Op 4 augustus geef ik hier in onze buurt een barbecue normaal zijn we met 150 man met een cover groepje, bij deze nodig ik u en uw partner uit als u interesse heeft laat het me dan weten dan kunnen we eens gezellig over onze legerdienst praten.
vriendelijke groeten freddy
vriendelijke groeten freddy
-
-
Die laatste foto staat alleen maar de link en geen foto,maar kunt ze nu toevoegen door hier op antwoord formulier te klikken en dan links boven het scherm staat een link FOTO IN BERICHT TOEVOEGEN;daar heb ik het ook mee gedaan.
Mijn leven,na legerdienst terug beginnen werken als technieker in Philips te Leuven,na een jaar of acht begon het daar slecht te gaan en heb ik terug dienst genomen in het leger als beroeps en ben daar gebleven tot 1 januari 2006 en van toen op 56 jaar op rust gegaan,getrouwd ben ik in 1970 en heb twee kinderen waarvan eentje ook het huis uit is en de andere is nog thuis,nu nog altijd getrouwd met dezelfde die nu vanaf 1 juli 2007 ook op rust is.
Wat betreft de BBQ,zal ik eens met mijn madam bespreken,in alle geval al bedankt voor de uitnodiging.
Anders als je nog in Gent woont,wij komen alle jaren op 21 juli naar de Gentse Fiesten met iemand uit de buurt en spreken dan gewoonlijk af bij POL in het Druppelkot.
Verder ben ik nu al dertig jaar woonachtig in Herent,is zo een km of 6 buiten Leuven,als hobby doe ik pistool schieten,gaan vissen,visbak in huis onderhouden en met de moto rijden.
Mijn leven,na legerdienst terug beginnen werken als technieker in Philips te Leuven,na een jaar of acht begon het daar slecht te gaan en heb ik terug dienst genomen in het leger als beroeps en ben daar gebleven tot 1 januari 2006 en van toen op 56 jaar op rust gegaan,getrouwd ben ik in 1970 en heb twee kinderen waarvan eentje ook het huis uit is en de andere is nog thuis,nu nog altijd getrouwd met dezelfde die nu vanaf 1 juli 2007 ook op rust is.
Wat betreft de BBQ,zal ik eens met mijn madam bespreken,in alle geval al bedankt voor de uitnodiging.
Anders als je nog in Gent woont,wij komen alle jaren op 21 juli naar de Gentse Fiesten met iemand uit de buurt en spreken dan gewoonlijk af bij POL in het Druppelkot.
Verder ben ik nu al dertig jaar woonachtig in Herent,is zo een km of 6 buiten Leuven,als hobby doe ik pistool schieten,gaan vissen,visbak in huis onderhouden en met de moto rijden.
-
casa-blanca - Lid geworden op: 01 jun 2004, 13:40
hallo iedereen , :o
ik heb mijn legerdienst gedaan in het 11 de genie te Burcht, in het jaar 1965, daarna naar de "westakkers", weet er iemand of die kazene nog bestaat en/of daar niet eens een open deur zou zijn
groetjes,
Danny, :wink:
ik heb mijn legerdienst gedaan in het 11 de genie te Burcht, in het jaar 1965, daarna naar de "westakkers", weet er iemand of die kazene nog bestaat en/of daar niet eens een open deur zou zijn
groetjes,
Danny, :wink:
-
beste casa-blanca, ik ben van de lichting 1968 ook 11 genie Burcht ,en ja de kazerne bestaat nog of er open deur dagen zijn weet ik niet u kunt eens informeren in de kazerne zelf hier de coördinaten:
11 Bataljon Genie
Kwartier 1 Luitenant V. Thoumsin
Kruibeeksesteenweg 159
2070 Zwijndrecht
Tel : 03/253 73 04
Fax : 03/253 73 09
groeten freddy
11 Bataljon Genie
Kwartier 1 Luitenant V. Thoumsin
Kruibeeksesteenweg 159
2070 Zwijndrecht
Tel : 03/253 73 04
Fax : 03/253 73 09
groeten freddy
-
sorry Freddy 55 voor het misverstand,ik bedoelde eigenlijk de kazerne westakkers in sint niklaas of in de buurt daar,ik weet het verdorie zelf niet meer
-
in de maand mei van dit jaar is het opendeur geweest in burcht, ik ben er geweest ,mensen wat een verschil zeg alles is weg ,alles veranderd,ik zocht naar de oude ingang waar vroeger dat café was met een frituur vooraan, maar alles weg hé,toch een mooie dag gehad.
Groetjes,
Danny,
Groetjes,
Danny,
-
helaas makker, toestel vergeten maar ik ga eens op zoek naar een folder die ik had meegebracht ,ik scan die dan wel in.
Danny
Danny
-
Beste Danny , zou u het willen mailen naar het volgend adres
sfvideo-@pandora.be
Ik ben reeds een paar weken op zoek naar vrienden van toen en heb er al 4 terug gevonden en één die overleden is helaas ik hoop er nog meer terug te vinden en dan een reünie en het liefst ik de kazerne zelf maar of dat kan weet ik niet we zien wel, de namen heb ik allemaal gekregen maar de adressen dat is wat anders deze willen ze niet geven de wet hé maar we vinden ze wel met wat geduld.
groeten Freddy
sfvideo-@pandora.be
Ik ben reeds een paar weken op zoek naar vrienden van toen en heb er al 4 terug gevonden en één die overleden is helaas ik hoop er nog meer terug te vinden en dan een reünie en het liefst ik de kazerne zelf maar of dat kan weet ik niet we zien wel, de namen heb ik allemaal gekregen maar de adressen dat is wat anders deze willen ze niet geven de wet hé maar we vinden ze wel met wat geduld.
groeten Freddy
-
Ik ben er verleden jaar nog geweest,was geen opendeur maar moest daar zijn voor de dienst en toen stond de blok van de 1ste compangnie er toch nog.
Dacht dit jaar ook te gaan en mee te doen aan de motorit maar door omstandigheden ben ik niet kunnen gaan.
En Freddy,ik zou dat ook graag doen in Burcht zelf en dan nog liefst op 1 april 2008,is dan juist veertig jaar geleden.
Kan dan misschien wel zorgen dat er iemand komt van IPR voor het maandblad van het leger of zelfs Televox.
Dacht dit jaar ook te gaan en mee te doen aan de motorit maar door omstandigheden ben ik niet kunnen gaan.
En Freddy,ik zou dat ook graag doen in Burcht zelf en dan nog liefst op 1 april 2008,is dan juist veertig jaar geleden.
Kan dan misschien wel zorgen dat er iemand komt van IPR voor het maandblad van het leger of zelfs Televox.