Zelfdoding echtgenoot - Noodkreet
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Lia ik kom ook even schoorvoetend binnen,ik kom lezen,maar ik kan het niet onder woorden brengen wat mijn gevoel zegt..
Maar...om minder in een leeg huis aan te komen,laat ik heel zachtjes van 's morgens vroeg tot 's avonds mijn radio spelen..Ook als ik weg ga blijft die spelen,als ik dan thuis kom voelt het aan dat ik niet alleen ben..
Ik wens je heel veel sterkte toe..alles komt goed hun jezelf uw rouwproces,met de hulp van hier als het moet dat is eender als jij er maar goed bij voelt..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
HALLO JADI
ZO DOE IK DAT OOK ,MIJN COCO IS BINNEN DE PAPEGAAI
EN DAN VOELD DIE ZICH NIET ZO ALLEEN
IS MAAR FF VOOR HET GEVOEL
DAG LIEVE LIA
FIJN DAT HET GOED IS BIJ JE DOCHTER LIEVEKE
KNUFFIE RIEKSKE
ZO DOE IK DAT OOK ,MIJN COCO IS BINNEN DE PAPEGAAI
EN DAN VOELD DIE ZICH NIET ZO ALLEEN
IS MAAR FF VOOR HET GEVOEL
DAG LIEVE LIA
FIJN DAT HET GOED IS BIJ JE DOCHTER LIEVEKE
KNUFFIE RIEKSKE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Goeie morgen Lia,
probeer er een fijne dag van te maken... trek er eens op uit... een wandeling zal je goed doen... dan zie je wat andere dingen om je heen en kan je een beetje je zinnen verzetten...
We wensen je veel sterkte voor vandaag... een zondag is altijd iets speciaal...

Veertje & Falcon
probeer er een fijne dag van te maken... trek er eens op uit... een wandeling zal je goed doen... dan zie je wat andere dingen om je heen en kan je een beetje je zinnen verzetten...
We wensen je veel sterkte voor vandaag... een zondag is altijd iets speciaal...

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

LIEVERD IK DENK AAN JOU
IK WEET FF NIET WAT IK MOET ZEGGEN
IK KAN MIJ VOORSTELLEN HOE JE JE VOELD
IK LEG MIJN ARM OM JE HEEN EN GEEF JE EEN HELE DIKKE KNUFFEL
LIEVEKE PROBEER TE ETEN EN TE SLAPEN
IK DENK AAN JOU LIEFS RIEKSKE
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

GOEDE MORGEN LIEVE SCHAT
WEET DAT IK AAN JOU DENK
PROBEER JE OP TE VATTEN LIEVEKE
KIJK EENS WAT IK JE STUURDE
LIEFS RIEKSKE EN EEN DIKKE KNUFFEL
IK HOOP DAT HET GAAT
RIEKSKE
DAG LIA X
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Gast
lia,
Ik hoop dat het een beetje gaat,
ik kom je een goede morgen wensen,
je weet het lia we denken met zijn alles heel veel aan jou,
en leven met je mee.
een knuffel lieverd,
liefs nine.
Ik hoop dat het een beetje gaat,
ik kom je een goede morgen wensen,
je weet het lia we denken met zijn alles heel veel aan jou,
en leven met je mee.
een knuffel lieverd,
liefs nine.
-
Lieve Lia,
ik kom je een fijne dag wensen.
We denken aan jou, en hopen dat je je elke dag een béétje sterker gaat voelen en meer vertrouwen krijgt in jezelf.
Samen met de hulp van je lieve Cor zal het wel lukken meisje. Eerst nog een moeilijke periode doorkomen, met duizend en één vragen. In jou geval is dat niet gemakkelijk, maar je staat nu voor de feiten. Hoe dan ook je leven gaat verder, begrijpen zal je het nu zeker niet... misschien kan je je er ooit mee verzoenen als de pijn van het verlies en het verdriet een beetje gemilderd is... momenteel kan dat nog niet... Ook dat hebben wij meegemaakt, en in jou geval moet dat nog erger zijn omdat Cor bewust gekozen heeft om het aardse voor het eeuwige te ruilen...
Echt begrijpen zullen wij het nooit...
Nog heel veel sterkte voor vandaag Lia... ik hoop dat je deze dag goed doorkomt...

Dikke knuff,
Veertje & Falcon
ik kom je een fijne dag wensen.
We denken aan jou, en hopen dat je je elke dag een béétje sterker gaat voelen en meer vertrouwen krijgt in jezelf.
Samen met de hulp van je lieve Cor zal het wel lukken meisje. Eerst nog een moeilijke periode doorkomen, met duizend en één vragen. In jou geval is dat niet gemakkelijk, maar je staat nu voor de feiten. Hoe dan ook je leven gaat verder, begrijpen zal je het nu zeker niet... misschien kan je je er ooit mee verzoenen als de pijn van het verlies en het verdriet een beetje gemilderd is... momenteel kan dat nog niet... Ook dat hebben wij meegemaakt, en in jou geval moet dat nog erger zijn omdat Cor bewust gekozen heeft om het aardse voor het eeuwige te ruilen...
Echt begrijpen zullen wij het nooit...
Nog heel veel sterkte voor vandaag Lia... ik hoop dat je deze dag goed doorkomt...

Dikke knuff,
Veertje & Falcon
-
Lieve Lia,
je bent hier nu een tijdje niet meer geweest, moeten we ons ongerust maken? Of lukt het nu een beetje?
Ik vermoed van niet omdat je hier nu niet meer langskomt. Is er iets waarmee wij jou kunnen helpen? Al is het maar een woordje van troost....
We wensen je alvast een rustige nacht....

Veertje & Falcon
je bent hier nu een tijdje niet meer geweest, moeten we ons ongerust maken? Of lukt het nu een beetje?
Ik vermoed van niet omdat je hier nu niet meer langskomt. Is er iets waarmee wij jou kunnen helpen? Al is het maar een woordje van troost....
We wensen je alvast een rustige nacht....

Veertje & Falcon
-
zotspook - Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Lieve Liapia, eerst en vooral innige deelneming bij het overlijden van je man, en hoe is het met je? Misschiens vind je in dit boek ook troost "uit naam van al de mijnen " van Martin Gray. Die heeft ook heel veel meegemaakt en hij heeft toen een boek geschreven om z'n verdriet te kunnen verwerken, ik wens je heel veel sterkte toe.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad