oefening
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Ik geloof dat je dat nog niet kan weten , vermits het nog zo lang niet is dat dit gewijzigd is
Eerst tekst > Dan op het pijltje naast letter grote en je keuze maken > dan je kleur en ook wat je wou hebben
Tekst en kleur op grote , vet , schuin , en onderlijnd
Altijd eerst de grote of het kleine
Probeer maar eens en

Eerst tekst > Dan op het pijltje naast letter grote en je keuze maken > dan je kleur en ook wat je wou hebben
Altijd eerst de grote of het kleine
Probeer maar eens en

-
Janina --
Typ Gedichten
Selecteer het woord Gedichten (blauwmaken)
Klik op het pijltje naast normaal en klik op je keuze
Nu maak je weer alles blauw klik op het pijltje naast Standaard en klik op je gekozen kleur
Klik op voorbeeld en zie of je tevreden bent
Klik dan op OK
Een tip als je Internet Explorer als browser hebt , klik dan 3 maal snel achter elkaar op het woord of de zin , en je hele zin is geselecteerd
PS: Op vrijdag ben ik er normaal niet , maar stel je vraag maar misschien komt er hulp van een ander oefenmaatje

Typ Gedichten
Selecteer het woord Gedichten (blauwmaken)
Klik op het pijltje naast normaal en klik op je keuze
Nu maak je weer alles blauw klik op het pijltje naast Standaard en klik op je gekozen kleur
Klik op voorbeeld en zie of je tevreden bent
Klik dan op OK
Een tip als je Internet Explorer als browser hebt , klik dan 3 maal snel achter elkaar op het woord of de zin , en je hele zin is geselecteerd
PS: Op vrijdag ben ik er normaal niet , maar stel je vraag maar misschien komt er hulp van een ander oefenmaatje

-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Hè, Petros, waar haal jij al die mooie foto's?
Ik ben doodsbang dat ik, als wat vind, ik het niet gebruiken mag zonder er achteraf heisa mee te krijgen.
Ik heb nu, zij het na veel omzwervingen en met de hulp van Cleopa, gevonden hoe het moet met die letters en kleuren. Ik heb het stap na stap genoteerd in mijn schriftje. Je zal er wel om lachen want ik weet dat ik dat ook op mijn PC kan doen. Helaas ben ik teveel verloren omdat die PC van mij crashte, vandaar.....Wat ik gek vind, is, dat mijn oefenforumtopic begint met lettertjes oefenen, ik vermoed dat het toen anders werkte dan nu want van al dat hakengedoe en knippen en plakken kende ik niets.
Ik voel me ,wat de PC betreft, op de kleuterschool en ik ben blij dat er mensen zijn die mij een beetje volgen en aanmoedigen.
Dank je wel !
Janina
Ik ben doodsbang dat ik, als wat vind, ik het niet gebruiken mag zonder er achteraf heisa mee te krijgen.
Ik heb nu, zij het na veel omzwervingen en met de hulp van Cleopa, gevonden hoe het moet met die letters en kleuren. Ik heb het stap na stap genoteerd in mijn schriftje. Je zal er wel om lachen want ik weet dat ik dat ook op mijn PC kan doen. Helaas ben ik teveel verloren omdat die PC van mij crashte, vandaar.....Wat ik gek vind, is, dat mijn oefenforumtopic begint met lettertjes oefenen, ik vermoed dat het toen anders werkte dan nu want van al dat hakengedoe en knippen en plakken kende ik niets.
Ik voel me ,wat de PC betreft, op de kleuterschool en ik ben blij dat er mensen zijn die mij een beetje volgen en aanmoedigen.
Dank je wel !
Janina
-
Janina -- Ik denk dat ik het slecht heb uit gelegd ik tracht het beter te doenJanina schreef:Hè, Petros, waar haal jij al die mooie foto's?
Ik heb nu, zij het na veel omzwervingen en met de hulp van Cleopa, gevonden hoe het moet met die letters en kleuren. Ik heb het stap na stap genoteerd in mijn schriftje. Je zal er wel om lachen want ik weet dat ik dat ook op mijn PC kan doen. Helaas ben ik teveel verloren omdat die PC van mij crashte, vandaar.....Wat ik gek vind, is, dat mijn oefenforumtopic begint met lettertjes oefenen, ik vermoed dat het toen anders werkte dan nu want van al dat hakengedoe en knippen en plakken kende ik niets .
Dank je wel !
Janina
Typ je tekst en je wil een woord in kleur (of zin)
Selecteer dat woord (of zin) als het blauw is ga je naar de code balk
Klik daar waar het pijltje staat

Nu kies je de kleur , als je op de kleur klikte zie je dat er voor en achter je woord (of zin) een code staat
Klik nu op voorbeeld en je zal zien dat het in orde is
Zo gaat het ook met de andere code's , dus je moet niet kopiëren en knippen
Je kan ook dit eens proberen (je wil vet typen)
Klik op de vette b links in de code balk , dan zie je dit
[ b ] Typ nu je tekst en klik dan weer op de vette b* maar nu staat er een sterretje bij . Klik op voorbeeld en ook dit zou goed moeten zijn
Je kan ook nog dit , klik twee keer op de vette b dan zie je dit [ b ][ /b ]
plaats nu je cursor (muisaanwijzer) tussen deze twee haakjes (ik heb ze rood gemaakt om optevallen) [b][/b] . Typ nu je tekst
Binnen korte tijd doe je dat allemaal zonder erbij na te denken

-
Cleopa, ik werk sinds verscheidene weken met Firefox omdat ik, terwijl ik met iets bezig was, ongevraagde reklame kreeg die ik zelfs niet KON wegklikken tenzij ik alles wegklikte en ook alles waarmee ik bezig was, kwijt was. Dan maar overgeschakeld op Firefox .Mijn man heeft er alles aan gedaan om dat euvel te verhelpen, zelfs met de raad van mensen op seniorennet lukte dat niet. Volgens hem is dat de reden dat ik moeite heb met veel dingen die eigenlijk simpeler zouden zijn moest ik met Internet Exploirer verder werken . Ik ken daarvan dus totaal niets maar hij heeft het op mijn PC uitgeprobeerd en vastgesteld. Wil ik het simpel houden dan zal ik moeten zoeken naar een simpele oplossing zeker ofwel het over een andere boeg gooien zoals men zegt.
-
Kazemiertje
Mijn hondje heet Kazemiertje
zijn goudgele haartjes
zijn fijner dan zij.
Het is een allerliefste diertje,
het huppelt, het springt,
en het doet alles voor mij.
En als ik naar buiten
wandelen ga
dan loopt het mij
steeds achterna.
Dan roep ik:”Hé, baasje,”
het loopt hard als een haasje
maar toch als ik wil
loopt het langzaam en stil.
Liedje dat mijn grootmoeder voor me zong.
Groetjes, Janina
Mijn hondje heet Kazemiertje
zijn goudgele haartjes
zijn fijner dan zij.
Het is een allerliefste diertje,
het huppelt, het springt,
en het doet alles voor mij.
En als ik naar buiten
wandelen ga
dan loopt het mij
steeds achterna.
Dan roep ik:”Hé, baasje,”
het loopt hard als een haasje
maar toch als ik wil
loopt het langzaam en stil.
Liedje dat mijn grootmoeder voor me zong.
Groetjes, Janina