oefening
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Cleopa, ik was gaan kijken op forums die nog niet erg veel berichten hadden. Beginnelingen dus, net als ik.
Toen zag ik dat Neske, maar ik kan me ook vergissen, een adres opgaf. Ik dus ook daar proberen, maar het lukte van geen kanten.
Intussen ben ik wel "member" van de site want ik dacht dat dat er misschien ook mee te maken had.
Kortom, ik heb een content gevoel dat ik het kan , ook al weet ik dat het voor jou en velen een fluitje van een cent is.
Alweer veel te late groetjes van
Janina
Toen zag ik dat Neske, maar ik kan me ook vergissen, een adres opgaf. Ik dus ook daar proberen, maar het lukte van geen kanten.
Intussen ben ik wel "member" van de site want ik dacht dat dat er misschien ook mee te maken had.
Kortom, ik heb een content gevoel dat ik het kan , ook al weet ik dat het voor jou en velen een fluitje van een cent is.
Alweer veel te late groetjes van
Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Met wat ik dan pas bijleerde en waarvan ik dacht dat ik er mijn kleinkinderen mee verrassen zou, heb ik voor elk van hen zoiets gemaakt met hun naam en voor ieder wat anders .
Nu maar afwachten of zij mijn enthousiasme delen.

en bedankt voor wijze raad , hulp en belangstelling.
Janina
Nu maar afwachten of zij mijn enthousiasme delen.

en bedankt voor wijze raad , hulp en belangstelling.
Janina
-
Eindelijk zomerse dagen! En avonden!
Wie foto's wil maken van bloeiend vlas moet er nu als de kippen bij zijn want in de namiddag gaan de bloemen dicht en vind je de velden omzeggens nie meer.
Mooi!
Groetjes, Janina
Wie foto's wil maken van bloeiend vlas moet er nu als de kippen bij zijn want in de namiddag gaan de bloemen dicht en vind je de velden omzeggens nie meer.
Mooi!
Groetjes, Janina
-
Dank je wel lieve mensen die op mijn oefenforum kwamen.
De voorbije week was er zoveel drukte....Einde van een schooljaar, ongeregelde tijden, opvang van familiehondjes enz. enz. enz.
Maar als alles stil werd oefende ik.
Ik heb veel berichten aan mezelf gestuurd om te zien of het was wat ik wilde.
Intussen weet ik en heb ik geleerd dat ik met paint niet meer wil werken als ik tekst in foto's wil.
Ik ga naar word , doe mijn ding en dan gebruik ik het programma met het schaartje "snippy".
Mijn kleidochters verjaren deze maand en dit heb ik hen gemaild:

Prettig week-end lieve allemaal!
Janina
De voorbije week was er zoveel drukte....Einde van een schooljaar, ongeregelde tijden, opvang van familiehondjes enz. enz. enz.
Maar als alles stil werd oefende ik.
Ik heb veel berichten aan mezelf gestuurd om te zien of het was wat ik wilde.
Intussen weet ik en heb ik geleerd dat ik met paint niet meer wil werken als ik tekst in foto's wil.
Ik ga naar word , doe mijn ding en dan gebruik ik het programma met het schaartje "snippy".
Mijn kleidochters verjaren deze maand en dit heb ik hen gemaild:

Prettig week-end lieve allemaal!
Janina
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
janina -- Je werkt met het programma wat bij U het beste past , en jij moet het mooi vinden en tevreden zijn van je werk . Na een tijdje word je er handig in en begin je uit jezelf allerlei experimentjes uit te voeren . De twee kapoenen zullen wel blij en fier zijn met zo'n Oma