oefening
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin om creatief te zijn.....
Daarom ging ik surfen op het forum: Poësie en proza.
Ik deed dit al vaker en ben erg geboeid en ook ontroerd door de gedachten en gedichten die ik er las.
Maar, vanavond kwam ik, heel toevallig terecht op een topic die verband hield met:"Ria."
Ik hield het niet voor mogelijk dat op dit web iets dergelijks kon. Misschien heb ik het allemaal niet goed begrepen maar we gaan toch niet de toer van de politiekers op?
Ik voel me een out-sider en begrijp het allemaal niet zo erg goed.
Cleopa, jij weet daar meer over, stel me gerust of ik haak af.
Janina
Daarom ging ik surfen op het forum: Poësie en proza.
Ik deed dit al vaker en ben erg geboeid en ook ontroerd door de gedachten en gedichten die ik er las.
Maar, vanavond kwam ik, heel toevallig terecht op een topic die verband hield met:"Ria."
Ik hield het niet voor mogelijk dat op dit web iets dergelijks kon. Misschien heb ik het allemaal niet goed begrepen maar we gaan toch niet de toer van de politiekers op?
Ik voel me een out-sider en begrijp het allemaal niet zo erg goed.
Cleopa, jij weet daar meer over, stel me gerust of ik haak af.
Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Nee, nee New-York, hier ben ik weer.Ik besef maar al te goed wat ik aan jullie heb en daar ben ik jullie ook dankbaar voor! 
Om mijn kadertjes te oefenen want ik was het intussen al vergeten.

Om mijn kadertjes te oefenen want ik was het intussen al vergeten.
-

Deze heb ik wel tien keer opnieuw gedaan.
Cleopa, kan het zijn dat ik te hoge getallen intikte?
Ik kreeg telkens mijn foto op een een effen gekleurde achtergrond . De kleur van de kader dus.
Groetjes, Janina
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Als ik rechtuit mag zijn ,ik vind dat goed dat je zelf al weet dat je iets fout deed . Na een tijdje oefenen weet je wat er gaat komen en hoe het er ongeveer moet uitzien . Geeft het dat resultaat nietJanina schreef: Ik denk dat ik weet wat ik fout deed.
Ik tikte een + waar een x moest staan.
Alle maar courage , we hebben allemaal al eens gesakkerd , en dat onhoud je het best

-
Cleopa, gisteren en vandaag heb ik geprobeerd te werken met IM en soms lukte het maar meestal niet.
vb.
Dit heb ik dus twee maal opgehaald en nauwkeurig (althans dat denk ik) jouw instructies gevolgd op de andere helft van mijn scherm.
Dat ging maar toen ik andere cijfers intikte kreeg ik een halve kader. Een L maar dan die L in spiegelbeeld.
Ik wou ook iets, iets anders dan, laten glitteren maar telkens als ik een andere kader kreeg en klikte, verscheen een puntje (wit) zo klein als een speldenprik.
Als ik moet doorgaan tot dat hele ding aangeklikt is, dan ben ik morgen nog bezig, dat geduld heb ik écht niet.
Kan het zijn dat mijn niet meer zo recente PC dit werk niet aan kan of maak ik een crusiale fout ergens?
Groetjes van Janina
vb.

Dit heb ik dus twee maal opgehaald en nauwkeurig (althans dat denk ik) jouw instructies gevolgd op de andere helft van mijn scherm.
Dat ging maar toen ik andere cijfers intikte kreeg ik een halve kader. Een L maar dan die L in spiegelbeeld.
Ik wou ook iets, iets anders dan, laten glitteren maar telkens als ik een andere kader kreeg en klikte, verscheen een puntje (wit) zo klein als een speldenprik.
Als ik moet doorgaan tot dat hele ding aangeklikt is, dan ben ik morgen nog bezig, dat geduld heb ik écht niet.
Kan het zijn dat mijn niet meer zo recente PC dit werk niet aan kan of maak ik een crusiale fout ergens?
Groetjes van Janina