Geloven in de BIJBEL of de theorie van Darwin ?
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
BV:
Hoe kan je zulke onzin blijven beweren BV ? De piramides van Ghiza zijn 5000 jaar oud en de mummie van Ramses II (nu nog altijd in Kairo)is meer dan 3000 jaar oud.By the way er staan al een hele tijd een hele serie pertinente vragen open van Talisman,Martien...Wanneer ga je daar eens op antwoorden i.p.v ons weer met flauwe zever van de geborneerde creationisten op te zadelen?Dergelijke zeer complexe computermodellen komen uit - vertrekkende van ruim 6 miljard mensen nu - op ÉÉN EERSTE OUDERPAAR, levend ongeveer ZES- À ZEVENDUIZEND JAAR geleden.
Wie bewaakt de bewakers.
-
martien55 - Lid geworden op: 21 feb 2009, 23:28
Clausewitz schreef:By the way er staan al een hele tijd een hele serie pertinente vragen open van Talisman,Martien...Wanneer ga je daar eens op antwoorden i.p.v ons weer met flauwe zever van de geborneerde creationisten op te zadelen?
Evolution is a fact of life. Deal with it.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Je mag die 'hele serie pertinente vragen' eens herhalen als je wilt clausewitz !Clausewitz schreef:.... er staan al een hele tijd een hele serie pertinente vragen open van Talisman,Martien...Wanneer ga je daar eens op antwoorden i.p.v ons weer met flauwe zever van de geborneerde creationisten op te zadelen?
Ik denk niet dat jij en martien55 en talisman geïnteresseerd zijn in mijn 'flauwe zever van de geborneerde creationisten..... ?
Waarom zou ik dan nog verder moeten in discussie gaan ? Ik geef een mening en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn, maar om gedurig aan afgebroken te worden, neen daar dank ik dan voor om nog over het zelfde onderwerp een nietes-welles spelletjes aan de gang te houden. Wie is daar nu mee gediend ?
Neem nu het voorbeeld van martien55 met de informatietheorie van Shannon. Ik werp daar tegenover de informatieleer van Dr Gitt die deze van Shannon ver boven uitstijgt. Vinden jullie dat interessant ? Bah neen gij ! Martien55 wordt toegejuicht ondanks de heel duidelijke uitleg in de site waarnaar ik verwezen heb. Het doet er allemaal niet toe ! Jullie blijven steken in jullie koppigheid ! En dan nog claimen dat de koppigheid van mij komt.... man, man, man toch !
Niet verlegen om nog vragen aan mij te stellen waarachter schijnheiligheid schuil gaat
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Bluevelvet schreef: Waarom zou ik dan nog verder moeten in discussie gaan ? Ik geef een mening en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn, maar om gedurig aan afgebroken te worden, neen daar dank ik dan voor om nog over het zelfde onderwerp een nietes-welles spelletjes aan de gang te houden. Wie is daar nu mee gediend ?
Wie daarmee gediend is : alle mensen die we voor dat moorddadige, kindermisbruikende praktijken van dat volkje kunnen waarschuwen!!
Mvg,
P.Siemons
Wie daarmee gediend is : alle mensen die we voor dat moorddadige, kindermisbruikende praktijken van dat volkje kunnen waarschuwen!!
Mvg,
P.Siemons
-
BV:
In al die jaren dat gij hier predikt,heb ik nog nooit een mening van jou gelezen.Je sprokkelt wat rond op allerlei websites van creationisten, bijbellezers en tutti quanti en komt dan hier wat plakken.Je hebt geen eigen mening.Daar ben je teveel blauwkous voor.Heb je nu al ontdekt waar al dat water van de zondvloed vandaan kwam om de hele aarde te bedekken tot boven de Araratbergen en waar het naartoe ging?Ik geef een mening en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn,
Wie bewaakt de bewakers.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Heb jij het al al ontdektClausewitz schreef:BV:In al die jaren dat gij hier predikt,heb ik nog nooit een mening van jou gelezen.Je sprokkelt wat rond op allerlei websites van creationisten, bijbellezers en tutti quanti en komt dan hier wat plakken.Je hebt geen eigen mening.Daar ben je teveel blauwkous voor.Heb je nu al ontdekt waar al dat water van de zondvloed vandaan kwam om de hele aarde te bedekken tot boven de Araratbergen en waar het naartoe ging?Ik geef een mening en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn,
-
Kinderachtig antwoord.Gij beweert dat er een zondvloed is geweest omdat het verhaal in je bijbel staat.Wij geloven dat niet.Geen argumenten meer BV?bluevelvet schreef:Heb jij het al al ontdektClausewitz schreef:BV:In al die jaren dat gij hier predikt,heb ik nog nooit een mening van jou gelezen.Je sprokkelt wat rond op allerlei websites van creationisten, bijbellezers en tutti quanti en komt dan hier wat plakken.Je hebt geen eigen mening.Daar ben je teveel blauwkous voor.Heb je nu al ontdekt waar al dat water van de zondvloed vandaan kwam om de hele aarde te bedekken tot boven de Araratbergen en waar het naartoe ging?Ik geef een mening en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn,Aan jou de eer
Wie bewaakt de bewakers.
-
Clausewitz schreef: Kinderachtig antwoord.Gij beweert dat er een zondvloed is geweest omdat het verhaal in je bijbel staat.Wij geloven dat niet.
Natuurlijk dat men dat niet geloofd: een bewezen leugen is dat!!
Mvg,
P.Siemons
Natuurlijk dat men dat niet geloofd: een bewezen leugen is dat!!
Mvg,
P.Siemons
-
Gast
bluevelvet schreef:Je mag die 'hele serie pertinente vragen' eens herhalen als je wilt clausewitz !Clausewitz schreef:.... er staan al een hele tijd een hele serie pertinente vragen open van Talisman,Martien...Wanneer ga je daar eens op antwoorden i.p.v ons weer met flauwe zever van de geborneerde creationisten op te zadelen?
Ik denk niet dat jij en martien55 en talisman geïnteresseerd zijn in mijn 'flauwe zever van de geborneerde creationisten..... ?
Waarom zou ik dan nog verder moeten in discussie gaan ? Ik geef een mening en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn, maar om gedurig aan afgebroken te worden, neen daar dank ik dan voor om nog over het zelfde onderwerp een nietes-welles spelletjes aan de gang te houden. Wie is daar nu mee gediend ?
Neem nu het voorbeeld van martien55 met de informatietheorie van Shannon. Ik werp daar tegenover de informatieleer van Dr Gitt die deze van Shannon ver boven uitstijgt. Vinden jullie dat interessant ? Bah neen gij ! Martien55 wordt toegejuicht ondanks de heel duidelijke uitleg in de site waarnaar ik verwezen heb. Het doet er allemaal niet toe ! Jullie blijven steken in jullie koppigheid ! En dan nog claimen dat de koppigheid van mij komt.... man, man, man toch !
Niet verlegen om nog vragen aan mij te stellen waarachter schijnheiligheid schuil gaat
-
Gast
Voilà, klaar en duidelijk:bluevelvet schreef:Heb jij het al al ontdektClausewitz schreef:BV:In al die jaren dat gij hier predikt,heb ik nog nooit een mening van jou gelezen.Je sprokkelt wat rond op allerlei websites van creationisten, bijbellezers en tutti quanti en komt dan hier wat plakken.Je hebt geen eigen mening.Daar ben je teveel blauwkous voor.Heb je nu al ontdekt waar al dat water van de zondvloed vandaan kwam om de hele aarde te bedekken tot boven de Araratbergen en waar het naartoe ging?Ik geef een mening en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn,Aan jou de eer
http://www.youtube.com/watch?v=Qz42I-Tgn54
-
martien55 - Lid geworden op: 21 feb 2009, 23:28
T zou al een wereld van verschil zijn als je met iets komt dat je ook inhoudelijk kan verdedigen.bluevelvet schreef: Je mag die 'hele serie pertinente vragen' eens herhalen als je wilt clausewitz !
Alleen een URL plaatsen met wat voorbereidend knip en plakwerk en vervolgens het hazepad kiezen is een beetje flauw.
1. Waar kwam al dat water vandaan?
2. Waar ging al dat water naar toe?
3. Wat is informatie, uitgaande van de informatietheorie van Shannon?
Ik heb t 1 en ander gevonden op AiG van die duitse knakker waar je t over had. Die slaat de plank FINAAL mis. Hij BEGINT met het herdefiniëren van informatie in termen van interpretatie. Fout dus.
De combinatie KKM heeft geen enkele betekenis, maar is is WEL informatie.
WELNEE beste meid.Waarom zou ik dan nog verder moeten in discussie gaan ? Ik geef een mening
Je knip en plakt er lustig op los. T heeft NIETS met een "eigen mening" te maken. Dat maakt al die posts van jou ook zo hol en leeg.
Wellis/Nietes spelletje, BV? Kom nou toch. Ik geef voor ALLE beweringen die ik doe de bijbehorende argumenten. JIJ kiest vervolgens het hazepad. Dat is heeeeel wat anders.en daarop kan men een andere mening toegedaan zijn, maar om gedurig aan afgebroken te worden, neen daar dank ik dan voor om nog over het zelfde onderwerp een nietes-welles spelletjes aan de gang te houden. Wie is daar nu mee gediend ?
???????????????????????????????????????????????????Neem nu het voorbeeld van martien55 met de informatietheorie van Shannon. Ik werp daar tegenover de informatieleer van Dr Gitt die deze van Shannon ver boven uitstijgt.
Allemachtig. Je hebt er dus ECHT geen bal van begrepen. Gitt HERDEFINIEERT informatie als iets wat "begrepen" moet worden of "inhoud" moet hebben en dat is in tegenspraak met de informatietheorie zoals die nu, dus ook na Shannon gebruikt wordt. Op basis van DIE theorie worden er digitale communicatie systemen gebouwd en kunnen de Voyager nog horen voorbij de verste planeet. De theorie is uiterst succesvol en nog steeds algemeen geldig. En nou gaat een nitwit om zn religieuze gevoelens op te poetsen een beetje zn eigen dingetje doen in een boekje.
Geef es een wetenschappelijk publicatie van die Gitt. (Je weet wat een 'wetenschapelijke publicatie is, neem ik aan?)
Er zijn zat meelezers, dus kennelijk WEL.Vinden jullie dat interessant ? Bah neen gij !
En waarom zou DAT nou komen, denk je?Martien55 wordt toegejuicht
Een site met creationistische kletspraat en onzin. Informatie zou alleen bestaan bij de gratie van intelligentie. Wat een kletskoek. Kijk nou gewoon es na wat de "informatietheorie" behelst. Hoezo is het aantal bits informatie bij het gooien van muntjes een teken van intelligentie? Ik kan de hoeveelheid meten, ik kan t uitrekenen, ik kan t uitleggen en die muntjes zijn volstrekt betekenisloos.ondanks de heel duidelijke uitleg in de site waarnaar ik verwezen heb.
Begrijp je dan dat die creasite gewoon de boel herdefinieert voor eigen gebruik en DAN van allerlei kletspraatjes gaat verkondigen?
Nee inderdaad!Het doet er allemaal niet toe !
Als iemand zo nodig allerlei gewone wetenschappelijke zelfs niet ter discussie staande theorieën en beginselen wil gaan herbenoemen en dan van alles gaat zitten kwezelen, dan doet dat er INDERDAAD niet toe.
Ach ja... En als t allemaal teveel wordt kunnen we altijd nog mensen gaan lopen uitschelden. Typisch een christen. Wat een zielige troep.Jullie blijven steken in jullie koppigheid !
Zeg BV, wat is informatie? Wat is de informatietheorie? Wat is genetische informatie?En dan nog claimen dat de koppigheid van mij komt.... man, man, man toch !
Wat is de relatie tussen informatie en kansrekening? Wat is entropie? wat heeft entropie met informatie te maken? Hoe bereken je de informatiehoeveelheid van het menselijk genoom? Is dat voldoende voor de menselijke soort of zouden daar nog meer 'soorten" in passen?
Als je op deze vragen een fatsoenlijk antwoord hebt, kom dan nog es terug.
SCHIJNHEILIGHEID???Niet verlegen om nog vragen aan mij te stellen waarachter schijnheiligheid schuil gaat
En het schofferen gaat door.
Nee mevrouw, wat er achter schuil gaat is gewone, degelijke kennis van zake, hetgeen jou ontbreekt. En DAAROM verlies je dit soort discussies steeds.
Met schijnheiligheid heeft dat niets te maken.
Ik ben benieuwd hoe je die vragen gaat beantwoorden. dat kan je namelijk niet en daarom leggen ze het gebrek aan kennis en volstrekte zottigheid van de creaprut bloot.
vandaar.
Evolution is a fact of life. Deal with it.
-
dhr.antoon - Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55
Wat blaas je weer lekker hoog van de toren Martien, Het is gewoon zo, wat ik al vaak eerder stelde: niet alle vragen kunnen beantwoord worden.
Verder zaL geen enkel neutraal nuchter mens hieruit opmaken dat BV steeds zou verliezen, is het niet net andersom.
Verder zaL geen enkel neutraal nuchter mens hieruit opmaken dat BV steeds zou verliezen, is het niet net andersom.
-
Dhr. Anthoon schreef: Verder zaL geen enkel neutraal nuchter mens hieruit opmaken dat BV steeds zou verliezen, is het niet net andersom.
Dhr. Anthoon je vergeet een zéér belangrijk spreekwoord :
"AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL DE WAARHEID ACHTERHAALD HEM WEL"
Als nuchter mens heb ik nog niks anders dan leugens en verdraaiingen van Bluevelvet hier op het forum tegen gekomen!
Mvg,
P.Siemons
Dhr. Anthoon je vergeet een zéér belangrijk spreekwoord :
"AL IS DE LEUGEN NOG ZO SNEL DE WAARHEID ACHTERHAALD HEM WEL"
Als nuchter mens heb ik nog niks anders dan leugens en verdraaiingen van Bluevelvet hier op het forum tegen gekomen!
Mvg,
P.Siemons
-
Antoon:
Niemand neemt haar hier nog au sérieux.
Dát is juist Antoon.Ze kan niet verliezen omdat ze geen eigen mening heeft.Ze beperkt zich tot creationistische citaten en bijbelse verhalen en af en toe wijzigt ze die of plakt ze in verkorte versie om toch gelijk te halen.Verder zaL geen enkel neutraal nuchter mens hieruit opmaken dat BV steeds zou verliezen, is het niet net andersom.
Niemand neemt haar hier nog au sérieux.
Wie bewaakt de bewakers.
-
Gast
.................sprak de persoon die alle geschiedkundige data even zou napluizen. We wachten nog steeds op grensverleggende scoops .dhr.antoon schreef:Wat blaas je weer lekker hoog van de toren Martien, Het is gewoon zo, wat ik al vaak eerder stelde: niet alle vragen kunnen beantwoord worden.