oefening
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Hier is nog iets voor U (denk ik toch) eerst wat rond neuzen en dan zal jij wel iets klaarstomen zeker
http://artpad.art.com/artpad/painter/
Als je op de link geklikt hebt , klik dan nogmaals ergens in't midden en dan kan je beginnen

Je kan het op die site opslaan maar dan moet je het langs je E-Mail adres doen , maar dat doe ik niet ik maak er een printscreen van en breng het dan naar hier .

http://artpad.art.com/artpad/painter/
Als je op de link geklikt hebt , klik dan nogmaals ergens in't midden en dan kan je beginnen

Je kan het op die site opslaan maar dan moet je het langs je E-Mail adres doen , maar dat doe ik niet ik maak er een printscreen van en breng het dan naar hier .

-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Cleopa, het programma "Drawing with childeren" werkt bij mij tot na een tiental minuten en dan loopt alles vast. Ik kan dan niets meer doen met mijn PC, zelfs niet uitzetten. (control/alt/delete) is de enige mogelijkheid.
En altijd weer is dat hetzelfde liedje.
Ik heb het verwijderd en ben vanavond op jouw nieuwe vondst ingegaan.
Natuurlijk was het maar een eerste kennismaking en ik weet ook nog niet wat verdere experimenten, als ik dat zo heten mag, in petto hebben.
Mijn eerste probeersel is alvast voor jou.
Het volgende is voor jou, uiteraard, en voor alle lieve mensen die mij geregeld komen steunen.
Dankbare groetjes van mij,
Janina
En altijd weer is dat hetzelfde liedje.
Ik heb het verwijderd en ben vanavond op jouw nieuwe vondst ingegaan.
Natuurlijk was het maar een eerste kennismaking en ik weet ook nog niet wat verdere experimenten, als ik dat zo heten mag, in petto hebben.
Mijn eerste probeersel is alvast voor jou.
Het volgende is voor jou, uiteraard, en voor alle lieve mensen die mij geregeld komen steunen.
Dankbare groetjes van mij,
Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Janina -- Met die verfspuit kan jij goed mee overweg
het is weer mooi gedaan . Dat ander programma dat is ook oefenen denk ik want die muis is verre van een penseel . Maar allé de bedoeling is , ons vermaken en het is dat wat telt , ik had er ook zo maar iets in de rapte op getekend . Als ik nog wat tegen kom laat ik het je weten , nog een fijne dag verder

-
Cleopa, ik ben maar aan het experimentere en aan het zoeken.
Jammergenoeg kan ik niet elke dag ermee intens bezig zijn. Meestal zijn het de late uurtjes of sprokkelmomenten zoals ik dat heet.
Ik stuur jou nu twee afbeeldingen door.

Daarna heb ik die bewerkt in Picasa. Wel ongewoon voor een tekening maar het werkt, kijk maar...
Ach, het is maar proberen maar ik vind het boeiend.
Intussen weet ik dat mijn tien jaar oude PC veel programma's niet meer goed aan kan. Zo heeft hij veel meer tijd nodig om updates te downloaden en duurt het ongeveer 10 min. als ik hem opstart vooraleer ik er iets mee aan kan. Vandaar ook mijn frustratie met IM.
Groetjes, janina
Jammergenoeg kan ik niet elke dag ermee intens bezig zijn. Meestal zijn het de late uurtjes of sprokkelmomenten zoals ik dat heet.
Ik stuur jou nu twee afbeeldingen door.

Daarna heb ik die bewerkt in Picasa. Wel ongewoon voor een tekening maar het werkt, kijk maar...

Ach, het is maar proberen maar ik vind het boeiend.
Intussen weet ik dat mijn tien jaar oude PC veel programma's niet meer goed aan kan. Zo heeft hij veel meer tijd nodig om updates te downloaden en duurt het ongeveer 10 min. als ik hem opstart vooraleer ik er iets mee aan kan. Vandaar ook mijn frustratie met IM.
Groetjes, janina
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Janina,
Een fijne maandag gewenst, al is het een regenweer, ben het al kotsbeu.
Groetjes
Yna
Mooi geschilderd, maar hoe plaatst je dat op je topic. Kopiëer je het of???
Is te ingewikkeld voor mij, plus als ik die site gebruik is het een dikke penseel, waar je bijna niets fijns mee kunt tekenen. (had het eens geprobeerd maar kan het niet brengen).
Wees blij en geniet.
-
Bedankt New-York! Mooi!
Ook een schitterende foto om mee te werken!!!

Mijn oefening van vandaag.
Bij deze wens ik iedereen die hier eens kijken komt een rustige nacht.
Slaap zacht,
Janina
Ook een schitterende foto om mee te werken!!!

Mijn oefening van vandaag.
Bij deze wens ik iedereen die hier eens kijken komt een rustige nacht.
Slaap zacht,
Janina
-
Cleopa, weet je nog, dat gezicht? Ik zeg dit omdat jij zoveel mensen verderhelpt. Wel, ik heb dat nog een bewerkt met het vogende resultaat: 
Je hoeft het, uiteraard, niet mooi te vinden want ik probeer ook maar wat omdat ik me wat MS betreft erg beperkt voel. Natuurlijk probeer ik nog altijd maar het blijft beperkt tot kadertjes en soms een ietsje meer maar niet wat ik wil.
Met groetjes van mij,
Janina

Je hoeft het, uiteraard, niet mooi te vinden want ik probeer ook maar wat omdat ik me wat MS betreft erg beperkt voel. Natuurlijk probeer ik nog altijd maar het blijft beperkt tot kadertjes en soms een ietsje meer maar niet wat ik wil.
Met groetjes van mij,
Janina
-
Janina -- Natuurlijk herinner ik me die tekening nog , maar wat je vandaag weer tevoorschijn tovert is NIET min hoor , Jij hebt zeker de schilderkunstschool gevolgd , het is een hele dikke
waard . Maar zoals je zelf reeds zei je pc moet ook mee willen . Weet je wat
Koop voor je man een dikke rubbere hamer en als het pc tijd is geef je een tikje dat hij in slaap valt , dan kan jij op zijn pc werken en is het IMs probleem opgelost
Je kent mijn leuze he Als we ons maar vermaken en iets van ons zelf kunnen criëren

waard . Maar zoals je zelf reeds zei je pc moet ook mee willen . Weet je wat
Je kent mijn leuze he Als we ons maar vermaken en iets van ons zelf kunnen criëren