oefening
-
ridelo - Lid geworden op: 04 sep 2005, 20:22
Hallo, iedereen, ik ben er nog maar mijn PC is sinds maandag ingeleverd.
Hopelijk krijg ik hem morgen terug en uitgerust met hetgeen hem sneller moet maken.
Groetjes via de PC van mijn man.
Slaap wel,
Janina
Hopelijk krijg ik hem morgen terug en uitgerust met hetgeen hem sneller moet maken.
Groetjes via de PC van mijn man.
Slaap wel,
Janina
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2.70 GHz
2 GB
32-bits besturingssysteem, x64-processor
Windows 10 / MSOffice 2013
2 GB
-
ridelo - Lid geworden op: 04 sep 2005, 20:22
Het is voor mij erg verwarrend. Volgende maandag zit ik al twee weken zonder PC. Eerst alles uitgeprobeerd (niet door mij uiteraard maar door deskundigen) en het is mislukt....
Nu heb ik een nieuwe PC gekocht en moet ik er dagen op wachten omdat alles moet overgezet worden.
Tegelijkertijd zijn hier werken aan het huis begonnen , komt daarbij het nieuwe schooljaar met ook meer stand-by'tjes.....
Dat is tijdelijk ongemak en enkele weken verder komt alles weer op zijn pootjes tercht. Ik hoop dat ik jullie later kan verrassen met dingen die ik niet via mijn PC deed in de dagen dat ik hem moest missen.
Groetjes aan jullie allemaal.
Janina
Nu heb ik een nieuwe PC gekocht en moet ik er dagen op wachten omdat alles moet overgezet worden.
Tegelijkertijd zijn hier werken aan het huis begonnen , komt daarbij het nieuwe schooljaar met ook meer stand-by'tjes.....
Dat is tijdelijk ongemak en enkele weken verder komt alles weer op zijn pootjes tercht. Ik hoop dat ik jullie later kan verrassen met dingen die ik niet via mijn PC deed in de dagen dat ik hem moest missen.
Groetjes aan jullie allemaal.
Janina
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+ 2.70 GHz
2 GB
2 GB
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Eindelijk heb ik hem! De nieuwe PC natuurlijk. Maar nu begint het pas want alles is een beetje anders en zeker omdat ik een slechte verstaanster ben van alles wat met die PC te maken heeft. Het enige dat ik vanavond klaar kreeg en wou, was:

Ik weet dat ik nog veel hulp, héél veel hulp nodig zal hebben!
Cleopa,( ik heb nog iets in mijn schuifje liggen), beloofd was en is beloofd, maar ik moet eerst leren omgaan met al dat nieuwe terwijl ik het met het oude al erg moeilijk had.
Fijn weekend aan alle oefenmaatjes!
Janina

Cleopa,( ik heb nog iets in mijn schuifje liggen), beloofd was en is beloofd, maar ik moet eerst leren omgaan met al dat nieuwe terwijl ik het met het oude al erg moeilijk had.
Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Eindelijk heb ik hem! De nieuwe PC natuurlijk. Maar nu begint het pas want alles is een beetje anders en zeker omdat ik een slechte verstaanster ben van alles wat met die PC te maken heeft. Het enige dat ik vanavond klaar kreeg en wou, was:

Janina

Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Niets mee inzitten met het dubbel bericht , er zijn kenners die zich er al suf hebben achter gezocht . En die het ook voor hebben , de fout ligt zeker niet bij je zelf of op de nieuwe pc .
Volgende keer als je het optijd ziet
en er niemand na U een bericht geplaatst heeft kan je de dubbele posting verwijderen
Open het bericht
Rechts boven het tekstvak staat : Citaat - Wijzigen - en een X
Klik op de X
In het volgend scherm klik je op bevestigen

Volgende keer als je het optijd ziet
Open het bericht
Rechts boven het tekstvak staat : Citaat - Wijzigen - en een X
Klik op de X
In het volgend scherm klik je op bevestigen