oefening
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Ieder werkt op zijn/haar ritme , en ik wil je zeker niet afjagen . Maar ik tracht toch een antwoord te geven op je vraag , want ik kan niet wachten om je te helpen , dan zou ik het kunnen vergeten . Huis en familie gaat voor he
Ik zie je kleinkinderen nog niet aan een scherm knabbelen als ze honger hebben

-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Lieve oefenmaatjes, ik leef weer in de jaren 50. Al twee weken kunnen we geen gebruik meer maken van een badkamer dus doen we het maar met wat we toendertijd hadden, tot groot onbegrip van onze kinderen.
Het toilet was genanter maar we kregen een chemisch toilet van de jeugdbeweging . Het is ook niet "je-dat" maar beter dan niets....
En ik zit met mijn PC weer terug in de living waar ik zoveel jaren eerder zat met heel mijn hebben en houden en ons huisje te klein werd voor alles wat we eerder niet konden voorzien
Hopelijk mag ik rekenen op jullie begrip als ik niet bij de pinken blijf en het even laat afweten wegens onvoorziene omstandigheden.
Weekend-groetjes van Janina
Het toilet was genanter maar we kregen een chemisch toilet van de jeugdbeweging . Het is ook niet "je-dat" maar beter dan niets....
En ik zit met mijn PC weer terug in de living waar ik zoveel jaren eerder zat met heel mijn hebben en houden en ons huisje te klein werd voor alles wat we eerder niet konden voorzien
Hopelijk mag ik rekenen op jullie begrip als ik niet bij de pinken blijf en het even laat afweten wegens onvoorziene omstandigheden.
Weekend-groetjes van Janina

.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Je hebt nog een dak boven je hoofd en je zit toch nog droog (hoop ik toch) . De rest zal wel inorde komen en zeker de werken niet forceren dat je er nadien spijt van hebt . Zoals ik steeds zeg de familie en het huidhouden gaan voor . Hou de moed er maar in

-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Zondagnamiddag heb ik mezelf vrij gegeven.
Cleopa, ik wou even iets uitproberen in Sumo Paint maar als ik een foto uit mijn bestand binnenhaal is die veel te groot en krijg ik enkel een gedeelte van die foto. Hoe komt dat?
Groetjes, Janina
Cleopa, ik wou even iets uitproberen in Sumo Paint maar als ik een foto uit mijn bestand binnenhaal is die veel te groot en krijg ik enkel een gedeelte van die foto. Hoe komt dat?
Groetjes, Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,