oefening
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Lieve oefenmaatjes, bedankt hoor voor de lieve attenties voor deze knuffeldag! Hopelijk blijft het niet met met die ene knuffelverjaardag!!!
Grapje natuurlijk.
Ik wou jullie ook iets grappigs sturen maar ik zit nog altijd te zweten en te kermen met de dingen die ik niet beheers.
Misschien dan dat:
of:
Lieve groetjes !
Janina
Grapje natuurlijk.
Ik wou jullie ook iets grappigs sturen maar ik zit nog altijd te zweten en te kermen met de dingen die ik niet beheers.
Misschien dan dat:

of:

Lieve groetjes !
Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Lieve maatjes, dit wou ik jullie voor dit weekend nog versturen:
"HERFST
Vlammende kleuren
sieren struiken en bomen
feestelijke finale van een voorbij seizoen
herfst
tijd van verval, verstilling
versterven
melancholie om het eindige
toen".
(en dan gaat het verder....)
met herfstgroetjes van
Janina
"HERFST
Vlammende kleuren
sieren struiken en bomen
feestelijke finale van een voorbij seizoen
herfst
tijd van verval, verstilling
versterven
melancholie om het eindige
toen".
(en dan gaat het verder....)
met herfstgroetjes van
Janina
-
Zaterdag kreeg ik een bericht via email dat er gereageerd was op mijn oefenforum.
Ik klik aan en wat stel ik vast; ik lees:"Het onderwerp of bericht dat u zoekt bestaat niet". Dat was niet de eerste keer trouwens. ik heb dat nog gehad.
Vorige week kreeg ik verscheidene dagen zelfs geen berichten meer en als ik dan keek op mijn oefenforum bleek dat er wel gereageerd was. Voor alle duidelijkheid, ik heb nergens geklikt om geen berichten meer te ontvangen.
Vandaag had ik dus ook geen berichtje en als ik niet toevallig naar mijn oefenforum scrolde wist ik niet eens dat Neske mij verbaasde met haar vogelplaatjes.
Heeft iemand van jullie daar ook al problemen mee gehad?
Groetjes, Janina
Ik klik aan en wat stel ik vast; ik lees:"Het onderwerp of bericht dat u zoekt bestaat niet". Dat was niet de eerste keer trouwens. ik heb dat nog gehad.
Vorige week kreeg ik verscheidene dagen zelfs geen berichten meer en als ik dan keek op mijn oefenforum bleek dat er wel gereageerd was. Voor alle duidelijkheid, ik heb nergens geklikt om geen berichten meer te ontvangen.
Vandaag had ik dus ook geen berichtje en als ik niet toevallig naar mijn oefenforum scrolde wist ik niet eens dat Neske mij verbaasde met haar vogelplaatjes.
Heeft iemand van jullie daar ook al problemen mee gehad?
Groetjes, Janina
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Ik kan je daar weinig bij helpen ik gebruik die optie niet , vroeger vond ik het vervelend dat er zoveel E-Mails binnen kwamen van het Seniorennet tot ik door had wat ik moest doen , en nu heb ik dat nietmeer . Ik vind (maar dat is mijn gedacht) dat ik vlugger eens naar het Seniorennet kom kijken dan dat ik mijn Mail moet nazien en leeg maken . Misschien kan iemand anders je daar raad ingeven OF je kan eens je probleem in de rubriek E-Mail plaatsen . Klik op onderstaande link en je bent ter plaatse
http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=10

http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=10