oefening
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Maatjes, laat het buiten maar wild tekeer gaan, des te gezelliger is het binnen!
Ik weet dat het op niet veel trekt wat ik jullie nu voorschotel maar ik ben vertrokken van Tux paint, heb via Word mijn rijmpje geplaatst en ben gaan zoeken waar en in welke map het terecht kwam.Ik ken mijn PC nog altijd niet goed en natuurlijk mis ik de basis. Maar het komt wel. Tenminste dat hoop ik toch.
Ik heb nog altijd problemen met dat mappengedoe.
........
Haha, eindelijk gevonden waar het buiten mijn wil terecht kwam, dat opgeslagen prentje!
Groetjes, volgende keer beter,
Janina
Ik weet dat het op niet veel trekt wat ik jullie nu voorschotel maar ik ben vertrokken van Tux paint, heb via Word mijn rijmpje geplaatst en ben gaan zoeken waar en in welke map het terecht kwam.Ik ken mijn PC nog altijd niet goed en natuurlijk mis ik de basis. Maar het komt wel. Tenminste dat hoop ik toch.
Ik heb nog altijd problemen met dat mappengedoe.
Haha, eindelijk gevonden waar het buiten mijn wil terecht kwam, dat opgeslagen prentje!
Groetjes, volgende keer beter,
Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Cleopa, dit is van Sumo Paint.
Wat ik achtereenvolgens deed weet ik niet eens meer maar het is een zeer bescheiden kennismaking met dat programma waar jij intussen al lang mee vertrouwd bent.
Groetjes, Janina
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Dat is toch al heel wat je nu zoal gevonden hebt , en in je map geplaatst . Nu maar allerlei uit proberen , is het niet zoals je wou Klik dan op Edit en in het menutje bovenaan klik je op undo en je kan het verbeteren je kan dat zelfs meermaals doen 't kan tot aan je eerste bewerking . Maar alle je zal het wel ondervinden en moesten er vragen zijn , laat maar iets weten dan tracht iik je verder te helpen

-
Lieve Petros, ik ben helemaal niet vertrouwd geraakt met dat programma.
Werken met IMS was al een onbereikbaar ietsl voor mij. Ja, een kadertje plaatsen lukte nog wel maar meer kwam er niet uit... Ik doe maar wat, ik speel en kijk,ik zit te knoeien en verder zien we wel want wat ik achtereenvolgens allemaal uitprobeer weet ik niet eens meer. Het is eerder spelen. Vind ik mijn weg erin dan is dat prima, zoniet ook goed ." Dus....
Werken met IMS was al een onbereikbaar ietsl voor mij. Ja, een kadertje plaatsen lukte nog wel maar meer kwam er niet uit... Ik doe maar wat, ik speel en kijk,ik zit te knoeien en verder zien we wel want wat ik achtereenvolgens allemaal uitprobeer weet ik niet eens meer. Het is eerder spelen. Vind ik mijn weg erin dan is dat prima, zoniet ook goed ." Dus....
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Beste Janina ,wat fijn iets van jou te horen ! ook ik ben maar een beginneling ,en probeer maar wat,ik ben blij dat ik niet alleen ben met mijn probeersels !
Jeloca
-
Voor wie dit lezen wil........
LATER
Als ik later groot ben,als ik dan trouw....
vind je dan of krijg je een vrouw?
't Is allebei een beetje waar
je ziet een lief meisje, je houdt van haar....
Maar ik zou zo graag willen
trouwen met jou!
Dat kan niet hé mama,
wat jammer nou....
Uit"Voetjes" van Dien Hartman
Hier heb ik geen mooi plaatje bij maar ik wou jullie, oma's en opa's laten meegenieten . Wie herinnert zich niet die onvoorwaardelijke bewondering van peuters.
Groetjes, Janina
LATER
Als ik later groot ben,als ik dan trouw....
vind je dan of krijg je een vrouw?
't Is allebei een beetje waar
je ziet een lief meisje, je houdt van haar....
Maar ik zou zo graag willen
trouwen met jou!
Dat kan niet hé mama,
wat jammer nou....
Uit"Voetjes" van Dien Hartman
Hier heb ik geen mooi plaatje bij maar ik wou jullie, oma's en opa's laten meegenieten . Wie herinnert zich niet die onvoorwaardelijke bewondering van peuters.
Groetjes, Janina