oefening
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Janina nog een gezellige zondag avond wens ik jou
Jeloca
Jeloca

-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Een wenskaart met 10 schattige pups voor mijn kleindochter ( want ze is gek van dieren)
en een rijmpje erbij.....
de 10 zomaar....
want 10 ging al een tijd voorbij......
Groetjes van Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
....Wat dat gedichtje aangaat......
Ik had dat al eerder ingetikt op mijn oefenforum.
In mijn documenten staat het zoals ik het op mijn forum zette, maaaaar...
ik heb er heel wat tijd moeten insteken om het zo te krijgen want Sennet neemt niet zo maar alles over?
Het kwam er...wel met zwarte letters waar rode moesten staan enz....enz...
Ik dus geduldig dat eerste lettertje in rood gaan zetten, en weer en weer....maar dat was erg frustrerend en vaak lukte het van geen kanten...
Hoe ik het klaarspeelde weet ik zelfs niet meer...ik had het eigenlijk meteen moeten noteren en om mezelf te troosten voor mijn eigen onkunde vluchtte ik weg in dit....

Groetjes van Janina
Ik had dat al eerder ingetikt op mijn oefenforum.
In mijn documenten staat het zoals ik het op mijn forum zette, maaaaar...
ik heb er heel wat tijd moeten insteken om het zo te krijgen want Sennet neemt niet zo maar alles over?
Het kwam er...wel met zwarte letters waar rode moesten staan enz....enz...
Ik dus geduldig dat eerste lettertje in rood gaan zetten, en weer en weer....maar dat was erg frustrerend en vaak lukte het van geen kanten...
Hoe ik het klaarspeelde weet ik zelfs niet meer...ik had het eigenlijk meteen moeten noteren en om mezelf te troosten voor mijn eigen onkunde vluchtte ik weg in dit....
Groetjes van Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Janina -- Volgende keer typ je Uwe tekst hellemaal
Dan plaats je Uwe cursor juist voor de letter (woord of zin) en selecteer hetgene je wil kleuren . Maar zoals je gedicht (enkel de eerste letter) ben je beter af dat je Uwe cursor juist Achter de eerste letter plaatst . Een spatie typt en dan je letter van rechts naar links selecteerd . Dan doe je de werkwijze van kleurplaatsen kies zoals bij U rood (red) als dat gedaan is doe je ook die spatie weg . Waarom zet ik een spatie om gemakkelijker te kunnen selecteren . De tweede keer dat je kleurd kies je darkred en je verwijderd dark . De derde keer dat je kleurd kies je terug red , de vierde keer dat je kleurd kies je weer darkred en je verwijderd dark . Ik weet niet of het de juiste wijze is maar zo doe ik het , en ik weet ook niet of je begrijpt wat ik bedoel . Niet begrepen dan moet ik het beter zien uit te leggen
Lukt het U dan is het goed
Vind je het ook gemakkelijk dan is het heel goed
Mischien helpt dit
D an kan je het zien

Dan plaats je Uwe cursor juist voor de letter (woord of zin) en selecteer hetgene je wil kleuren . Maar zoals je gedicht (enkel de eerste letter) ben je beter af dat je Uwe cursor juist Achter de eerste letter plaatst . Een spatie typt en dan je letter van rechts naar links selecteerd . Dan doe je de werkwijze van kleurplaatsen kies zoals bij U rood (red) als dat gedaan is doe je ook die spatie weg . Waarom zet ik een spatie om gemakkelijker te kunnen selecteren . De tweede keer dat je kleurd kies je darkred en je verwijderd dark . De derde keer dat je kleurd kies je terug red , de vierde keer dat je kleurd kies je weer darkred en je verwijderd dark . Ik weet niet of het de juiste wijze is maar zo doe ik het , en ik weet ook niet of je begrijpt wat ik bedoel . Niet begrepen dan moet ik het beter zien uit te leggen
Lukt het U dan is het goed
Vind je het ook gemakkelijk dan is het heel goed
Mischien helpt dit
D an kan je het zien