IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goede morgen Cleopa,

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Goeden avond Cleopa !
wat heb ik genoten van het prachtige weekend ! jij ook
het was genieten van die mooie en warme zon
nu wat minder warm en minder tijd voor sennet! kl kinderen op vakantie ,fietsen ,wandelen ,spelletjes spelen enz .ook leuk ,maar wel vermoeiend , maar ook dankbaar dat het nog kan
tot de volgende keer
groetjes,Jeloca 
Tel geen dagen,
maar zorg dat de dagen tellen!
wat heb ik genoten van het prachtige weekend ! jij ook
tot de volgende keer

Tel geen dagen,
maar zorg dat de dagen tellen!
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Ja neske dat ze maar begint met goed na te denken want ik zie het ook niet direkt wat ze getoverd heeft . Ik zie het toch nog niet , nu kan ik deze nacht weer niet slapen zonder van die mooie bloem ( heuuu ik bedoel Y....ske) te dromenNew-York schreef: HET PROBLEEM, ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb![]()
![]()
![]()
Ik wou eigelijk Neske van gisteren proberen na te bootsen

Dat is niet het zelfde of beter gezegd dit is heel anders

-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
awel hè, als je die rode cirkel een beetje meer naar links had getekend, dan was het perfect, dan keek je precies met je twee rode ogen zo dromerig naar boven.
groetje
neske
groetje
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
x, nog een fijne donderdag

Groetjes~~Assa
Cleopa ik heb het mooie werkje van New-york bestudeert,het kan nooit met IMS gemaakt zijn,zelfs de vorm van de blaadjes is mooi in het ander kleur,met een cirkel of ovaaltje verkrijg men dat niet,ik denk aan Photoschop,of een of ander programmetje,indien het wel met IMS gedaan is dan hoop ik dat u het kan vinden
bekijk het eens met een vergrootglas.

Groetjes~~Assa
Cleopa ik heb het mooie werkje van New-york bestudeert,het kan nooit met IMS gemaakt zijn,zelfs de vorm van de blaadjes is mooi in het ander kleur,met een cirkel of ovaaltje verkrijg men dat niet,ik denk aan Photoschop,of een of ander programmetje,indien het wel met IMS gedaan is dan hoop ik dat u het kan vinden
bekijk het eens met een vergrootglas.
Groetjes van assa
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goedenavond cleopa,
nog een beetje fris maar morgen misschien beter - toch nog een fijne avond en voor straks slaap lekker .

nog een beetje fris maar morgen misschien beter - toch nog een fijne avond en voor straks slaap lekker .

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Goede avond Cleopa.
ik was net aan het kijken op plaatjes bewerken 8 daar verwijs je naar de site toggle ,heb daar een kijkje genomen en me aangemeld
kan je me helpen
daar staat zoveel maar waar vind ik vakje 2 om iets binnen te halen
waar begin ik a.u.b.
ik was net aan het kijken op plaatjes bewerken 8 daar verwijs je naar de site toggle ,heb daar een kijkje genomen en me aangemeld
waar begin ik a.u.b.