oefening
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goedenavond Janina,
toch nog een beetje fris vandaag niet ? Maak er toch nog een gezellige avond van en voor straks slaap lekker.

toch nog een beetje fris vandaag niet ? Maak er toch nog een gezellige avond van en voor straks slaap lekker.

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Lieve maatjes, en of ik genoten heb!!!
Vanavond zag ik op TV een reportage over de toeloop van toeristen in onze regio's.
Trek je van al die berichten op het nieuws over overlast van toeristen niets aan....ze zijn er hier heel erg blij mee en de toeristen zijn meer dan welkom....!
Natuurlijk moet je geen bloesemende takken afkbreken want voor je thuis bent zijn ze hun schoonheid en vooral hun vruchtbelofte verloren.
Je hebt nu eenmaal mensen die de natuur in hun hart dragen, die vol verwondering en bewondering een landschap bekijken met respect , zowel voor de natuur als voor de mensen die met veel zorgen en werk hun kost verdienen als ik het zo zeggen mag...

NOG 1 FOTOOTJE!!!!
Groetjes, Janina
Vanavond zag ik op TV een reportage over de toeloop van toeristen in onze regio's.
Trek je van al die berichten op het nieuws over overlast van toeristen niets aan....ze zijn er hier heel erg blij mee en de toeristen zijn meer dan welkom....!
Natuurlijk moet je geen bloesemende takken afkbreken want voor je thuis bent zijn ze hun schoonheid en vooral hun vruchtbelofte verloren.
Je hebt nu eenmaal mensen die de natuur in hun hart dragen, die vol verwondering en bewondering een landschap bekijken met respect , zowel voor de natuur als voor de mensen die met veel zorgen en werk hun kost verdienen als ik het zo zeggen mag...

NOG 1 FOTOOTJE!!!!
Groetjes, Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Cleopa,
eindelijk krijg ik het een beetje onder de knie, dat met die extensies.
Kijk, dank zij jou kan ik het nu....
Ik ben op IMS gaan doen wat jij aanraadde.
Mijn afbeeldingen waren vèèl te groot ook als ik ze gewoon in een email verzond.
Het is natuurlijk nog even oefenen maar het gaat!
Ik heb het eerder al eens geprobeerd en toegepast op mijn oefenforum.

En voila....Ja dat accentje op die a van voila krijg ik er niet op...
Buizen zal je me wel niet hoop ik???!!
Bedankt!
Janina :

eindelijk krijg ik het een beetje onder de knie, dat met die extensies.
Kijk, dank zij jou kan ik het nu....
Ik ben op IMS gaan doen wat jij aanraadde.
Mijn afbeeldingen waren vèèl te groot ook als ik ze gewoon in een email verzond.
Het is natuurlijk nog even oefenen maar het gaat!
Ik heb het eerder al eens geprobeerd en toegepast op mijn oefenforum.

En voila....Ja dat accentje op die a van voila krijg ik er niet op...
Bedankt!
Janina :
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
-
goede morgen Janina,

eva
eva
-
dag Janina,
't was een mooie dag vandaag - een beetje getuinierd en veel genoten. nog een prettige avond en een goede nacht. Groetjes van Eva.

't was een mooie dag vandaag - een beetje getuinierd en veel genoten. nog een prettige avond en een goede nacht. Groetjes van Eva.

eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
janina --

Als we maar bijleren dan is het toch supper , in't begin toen ik de pc pas had was ik soms boos op me zelf als ik een dag niets bijgeleerd had , maar dat is nu toch eindelijk voorbij . En fijn dat het gelukt is , en voilà die avond was je weer tevreejanina schreef:En voila....Ja dat accentje op die a van voila krijg ik er niet op...