IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie middag iedereen,
geniet van de dag en de rest zien we dan wel weer !
groetjes van Eva

geniet van de dag en de rest zien we dan wel weer !
groetjes van Eva

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
goedenavond,
alles tiptop ? prachtige dag vandaag - morgen zal ook goed zijn zeker ?
groetjes en tot morgen

alles tiptop ? prachtige dag vandaag - morgen zal ook goed zijn zeker ?
groetjes en tot morgen

eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26

@ New-York -- AAAmaai dat had ik nu toch niet verwacht , ik had eerder wat lof en eer (bloemen moesten het niet zijn maar een FARD of twee chocolade) gelezenNew-York schreef:Cleopa, nog een mooi dagje kom ik je wensen.
Nu kan ik echt niet volgen zenne Bo'ke in de hoek, dat kan toch niet, zij is een van de "brave" hier. En daar heb jij dan natuurlijk plezier in hé A JA. Maar als het nu de eerste keer is dat jij een vrouw in een hoek krijgt dan had ik je toch anders ingeschat zenne.
![]()
Dat Bo'ke een brave is , daar ga ik in mee
MAAR dat ik de enige echte uitzonderlijke dame gevonden heb die toegeeft dat ze zich vergist heeft DAT is toch iets bovennatuurlijks , beter gezegd zonder te snoeven FENOMENAAAAAAAAL

-
goede morgen Cleopa,
Ik wens jullie allemaal een prettig paasfeest (niet te veel chocolade eten, of waarom niet ?) en geniet ervan. Groetjes

Ik wens jullie allemaal een prettig paasfeest (niet te veel chocolade eten, of waarom niet ?) en geniet ervan. Groetjes

eva
eva
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Cleopa Ik wens je een zonnig en gezellig Pasen
Jeloca
Jeloca

-
dag oefenmaatjes allemaal,
't is weer warm niet ? Ik ben efkens naar binnen gekomen om een beetje af te koelen. Een fris glaasje drinken en seffens eten. meer moet da nie zijn. Salukes en een vrolijk paasweekend nog.
Eva

't is weer warm niet ? Ik ben efkens naar binnen gekomen om een beetje af te koelen. Een fris glaasje drinken en seffens eten. meer moet da nie zijn. Salukes en een vrolijk paasweekend nog.
Eva

eva
eva
-
goeie Paasmorgen allemaal,
't is weer prachtig weer vandaag - ben al vroeg gaan wandelen met sammeke voor het te warm wordt voor da beesteke. Voor jou en je familie, nog een heel leuk en gezellig paasfeest of wat je ook gaat doen. groetjes

't is weer prachtig weer vandaag - ben al vroeg gaan wandelen met sammeke voor het te warm wordt voor da beesteke. Voor jou en je familie, nog een heel leuk en gezellig paasfeest of wat je ook gaat doen. groetjes

eva
eva