IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
vergeet-mijnietje -- Ik veronderstel dat je in Paint gewerkt hebt . Ik kan geen printscreen meer laten zien want ik gebruik nu Window 7 en dat is anders dan in XP . Ik geloof dat je op bovenaan naast bestand staat bewerken . Klik op bewerken en dan zou daar ergens Ongedaanmaken (of zo iets) moeten staan Klik er op en je hartje zou weg moeten zijn
Wat je ook kan doen is Paint sluiten . Opnieuw openen en Je afbeelding opnieuw binnen halen en opniew tekst typen .
Natuurlijk ga je er komen oefening baard kunst

Wat je ook kan doen is Paint sluiten . Opnieuw openen en Je afbeelding opnieuw binnen halen en opniew tekst typen .
Natuurlijk ga je er komen oefening baard kunst

-
@ Yorkske -- Dat heb ik toch weer fijn gefikst he

Ik heb het plezier gehad om op die blote poep te slaan en dan nog een kus kunnen geven aan zo'n jong ding . Ik zit hier met ene smile op mijn gezicht 10 keer breder dan mijn scherm
'k Moet wel opassen want de neusvleugels van patra zijn een orkaan aan't veroorzaken
ssssssssssssssssst ben weg he

Ik heb het plezier gehad om op die blote poep te slaan en dan nog een kus kunnen geven aan zo'n jong ding . Ik zit hier met ene smile op mijn gezicht 10 keer breder dan mijn scherm
'k Moet wel opassen want de neusvleugels van patra zijn een orkaan aan't veroorzaken

-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie morgen Cleopa,

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Gast
Bedankt voor je raad Cleopa !!!
Zal het opnieuw eens proberen,als ik wat meer tijd heb !!
Groetjes en een zonnige dag verder !!
Zal het opnieuw eens proberen,als ik wat meer tijd heb !!
Groetjes en een zonnige dag verder !!
-
Gast
Amaai;heb hier een uur aan bezig geweest !! weet al niet meer hoe
maar goed,het is een begin hé
Fijne avond en bedankt voor je hulp !!!
Wil ik hier een afbeelding bijplaatsen ,gaat niet
neen gaat niet
-
goede avond iedereen,
ik wist niet dat het al zo laat was, maar toch nog even een paar werkjes posten. groetjes en slaap lekker

ik wist niet dat het al zo laat was, maar toch nog even een paar werkjes posten. groetjes en slaap lekker

eva
eva
-
een heel goeie morgen Cleopa,
het ziet er uit dat het een prachtige dag wordt denk ik,
ik wou jullie nog eens bedanken voor al die mooie werkjes, ik steek er iedere keer toch iets van op ! mercikes - eva

het ziet er uit dat het een prachtige dag wordt denk ik,
ik wou jullie nog eens bedanken voor al die mooie werkjes, ik steek er iedere keer toch iets van op ! mercikes - eva

eva
eva
-
een heel fijne morgen Cleopa ,
prachtige dag voor alle feestvierders vandaag

prachtige dag voor alle feestvierders vandaag

eva
eva
-
Kleur Variantie

Vooraf
Ga opzoek naar een afbeelding rond 600x450 je hebt de keuze tussen ofwel een transparant grondvlak of een die de ganse afbeelding in beslag neemt . Bij de meeste proeven nam ik keuren uit de afbeelding , hou in gedachte dat je kleuren lichter weergegeven worden met Compose Pegtoplight
Open IMs en breng je afbeelding in.
1 ) Colormap > Gray aanvinken en Dither vinkje verwijderen > quantize
2 ) Rechtsklikkend opslaan als Bestand Grijs > Noteer je afmetingen
Dit proberen te verkrijgen , zie hieronder

3 ) Input > Scroll naar Input properties > Size je maat invullen > Format xc > Metta je eerst gekozen kleur > vieuw
4 ) F/X > Parameter 0x30+200+150 > Vignette aanvinken > scroll naar F/X Properties > Background color invullen > effect
5 ) F/X > Parameter 0x30+100+50 > Vignette aanvinken > scroll naar F/X Properties > Background color invullen > effect
6 ) F/X > Parameter 0x30+50+5 > Vignette aanvinken > scroll naar F/X Properties > Background color invullen > effect
7 ) Transform > Parameter +300+0 (plus halve breedte,plus nul) > Roll aanvinken > transform
8 ) Rechtsklikkend opslaan als Bestand Kleuren
9 ) Input > Haal bestand Grijs binnen > vieuw
10 ) Composite > Haal Bestand Kleuren binnen > scroll naar Composite Properties > Compose Pegtoplight > composite
11 ) Rechtsklikkend opslaan als Af : Naar wens omkaderen

Voor de liefhebbers van een smalle hooge afbeelding , verplaats je de getallen parameter vignet andersom 0x30+200+150 wordt 0x30+150+200 en wissel de volgende ook
versie 2011/05/08

Vooraf
Ga opzoek naar een afbeelding rond 600x450 je hebt de keuze tussen ofwel een transparant grondvlak of een die de ganse afbeelding in beslag neemt . Bij de meeste proeven nam ik keuren uit de afbeelding , hou in gedachte dat je kleuren lichter weergegeven worden met Compose Pegtoplight
Open IMs en breng je afbeelding in.
1 ) Colormap > Gray aanvinken en Dither vinkje verwijderen > quantize
2 ) Rechtsklikkend opslaan als Bestand Grijs > Noteer je afmetingen
Dit proberen te verkrijgen , zie hieronder

3 ) Input > Scroll naar Input properties > Size je maat invullen > Format xc > Metta je eerst gekozen kleur > vieuw
4 ) F/X > Parameter 0x30+200+150 > Vignette aanvinken > scroll naar F/X Properties > Background color invullen > effect
5 ) F/X > Parameter 0x30+100+50 > Vignette aanvinken > scroll naar F/X Properties > Background color invullen > effect
6 ) F/X > Parameter 0x30+50+5 > Vignette aanvinken > scroll naar F/X Properties > Background color invullen > effect
7 ) Transform > Parameter +300+0 (plus halve breedte,plus nul) > Roll aanvinken > transform
8 ) Rechtsklikkend opslaan als Bestand Kleuren
9 ) Input > Haal bestand Grijs binnen > vieuw
10 ) Composite > Haal Bestand Kleuren binnen > scroll naar Composite Properties > Compose Pegtoplight > composite
11 ) Rechtsklikkend opslaan als Af : Naar wens omkaderen

Voor de liefhebbers van een smalle hooge afbeelding , verplaats je de getallen parameter vignet andersom 0x30+200+150 wordt 0x30+150+200 en wissel de volgende ook
versie 2011/05/08
-
goeie middag cleopa,

het tweede werkje was nog voor ik de nieuwe methode van cleopa had uitgeprobeerd, dus in de toekomst zal de krul veel mooier zijn.
groetjes eva-sammeke

het tweede werkje was nog voor ik de nieuwe methode van cleopa had uitgeprobeerd, dus in de toekomst zal de krul veel mooier zijn.
groetjes eva-sammeke
eva
eva