IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Heilaba 59 jaar terug was ik al

Het braaf zijn druipt er nog van af , en is altijd zo geweest (die middenste daar trek ik op) .
En 51 jaar terug ging ik elke zondag ochtend om 6 uur naar de paterkes kerk vier jaar lang . Maar gisteren was ik een klein beetje verstrooid , wil niet zeggen dat ik de heer toch bedankt heb . Ik zit hier nog met een breede lach als een 8 baan op mijn gelaat .
want anders had je gisteren al geantwoord
en 'k weet ook dat je poezen met handschoenen aan moet aanpakken
Maar courage voor 4 juli
Jullie zijn gewoon stikjaloers op Cleopatra dat die nog zo'n lipse kerel heeft

@ Neske gij kunt niet lezen zekers

Het braaf zijn druipt er nog van af , en is altijd zo geweest (die middenste daar trek ik op) .
En 51 jaar terug ging ik elke zondag ochtend om 6 uur naar de paterkes kerk vier jaar lang . Maar gisteren was ik een klein beetje verstrooid , wil niet zeggen dat ik de heer toch bedankt heb . Ik zit hier nog met een breede lach als een 8 baan op mijn gelaat .
Toch welNew-York schreef:Dat geloofd toch geen KAT![]()
![]()
![]()
Maar courage voor 4 juli
Jullie zijn gewoon stikjaloers op Cleopatra dat die nog zo'n lipse kerel heeft

@ Neske gij kunt niet lezen zekers
cleopa schreef:Dat 'k nog lang mag leven
Hedde 't geleze neske 't is voor mij alleen

-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Cleopa, zoals gij die beentjes optrekt denk ik eerder dat het vrouwtje onder je voetjes een hete plaat heeft gelegd. 
groetjes
neske
groetjes
neske
Laatst gewijzigd door neske op 27 jun 2011, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
dag maatje,
warm ?? ik smelt hier bijna weg. niks voor mij, vroeger wel, dan kon ik de hele namiddag in de zon zitten. maar ja, als we jong waren, konden we nog veel meer dan nu, niet ?

groetjes van eva-sammeke
warm ?? ik smelt hier bijna weg. niks voor mij, vroeger wel, dan kon ik de hele namiddag in de zon zitten. maar ja, als we jong waren, konden we nog veel meer dan nu, niet ?

groetjes van eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
goeie avond,
nog niemand weggesmolten, bij mij scheelt het niet veel. Vanmorgen tijdens de wandeling met sammeke, zag ik donkere wolken aankomen, dacht haha 't zal gaan waaien en regenen en daarna zaaaalig afkoelen, maar niks van da, noppes.
sammeke ligt al de hele middag in de badkamer, af en toe een plaske doen, hij laat zijn eten zelfs staan.
het onweer zal voor straks zijn zeker, ofwel slaap je niet van de warmte ofwel van het onweer !
zo ik stuur je nog frisse groetjes en tot morgen

nog niemand weggesmolten, bij mij scheelt het niet veel. Vanmorgen tijdens de wandeling met sammeke, zag ik donkere wolken aankomen, dacht haha 't zal gaan waaien en regenen en daarna zaaaalig afkoelen, maar niks van da, noppes.
sammeke ligt al de hele middag in de badkamer, af en toe een plaske doen, hij laat zijn eten zelfs staan.
het onweer zal voor straks zijn zeker, ofwel slaap je niet van de warmte ofwel van het onweer !
zo ik stuur je nog frisse groetjes en tot morgen

eva
eva
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Ja maatje, nogal een warmte hé. "Te" is nooit goed hé. Te warm, te koud, maar we moeten het nemen zoals het komt.
Gisteren bijna niets gedaan, te warm en vandaag tot een uur of drie.
Mersiekes voor de bezoekjes en al dat moois.
Nog een fijne rustige avond !
Groetjes
Yna
Momenteel een serieuze donkere lucht, hopelijk onweert het niet te hard.
Amaai, gij zijt nog ne zwakke ! (lenige)
Wees blij en geniet.
-
goeie avond,
heb 2 werkjes gemaakt met Photophiltre in combinatie met GIMP, vind het wel leuk - vooral de kadertjes - gemakkelijk om te maken.

heb 2 werkjes gemaakt met Photophiltre in combinatie met GIMP, vind het wel leuk - vooral de kadertjes - gemakkelijk om te maken.

eva
eva
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
nog een aangename avond, sinte Cleopa
Deze egeltjes zaten maandagavond in onze tuin, er staat een drinkschaal voor de vogeltjes en ik denk dat ze kwamen drinken. Nog gauw een fotootje genomen.
groetjes
neske
Deze egeltjes zaten maandagavond in onze tuin, er staat een drinkschaal voor de vogeltjes en ik denk dat ze kwamen drinken. Nog gauw een fotootje genomen.
groetjes
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
nog een prettige avond,

en een heel fijn weekend
eva-sammeke

en een heel fijn weekend
eva-sammeke
eva