oefening
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goede avond,

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
hallo,

nog een prettige avond
eva-sammeke

nog een prettige avond
eva-sammeke
eva
eva
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Eventjes terug van weggeweest....
Het was hier ook een beetje hectisch....
Ik kreeg zoveel mooie plaatjes van jullie en ik geef toe dat ik me soms gefrusteerd voel omdat ik dat niet kan... eerlijk nu, omdat ik het geduld niet kan opbrengen OM het te kunnen....er is zoveel en ergens moet je dan een keuze maken....
Ja, het volgend blijft mijn ding en zonder pretentie......
Tekenen met de PC.
Gemaakt in TUX, bewerkt met Photo Shop, tekst met Paint en dan ingekaderd met Luna Pic....
Kijk alle foutjes maar door de vingers...ik begin er stilaan mijn weg in te vinden...
Mijn minituintje:

Met groetjes van Janina
Het was hier ook een beetje hectisch....
Ik kreeg zoveel mooie plaatjes van jullie en ik geef toe dat ik me soms gefrusteerd voel omdat ik dat niet kan... eerlijk nu, omdat ik het geduld niet kan opbrengen OM het te kunnen....er is zoveel en ergens moet je dan een keuze maken....
Ja, het volgend blijft mijn ding en zonder pretentie......
Tekenen met de PC.
Gemaakt in TUX, bewerkt met Photo Shop, tekst met Paint en dan ingekaderd met Luna Pic....
Kijk alle foutjes maar door de vingers...ik begin er stilaan mijn weg in te vinden...
Mijn minituintje:

Met groetjes van Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
dag Janina,

nog een fijne dag

nog een fijne dag
eva
eva
-
goeie middag,

nog een fijn weekend
eva-sammeke

nog een fijn weekend
eva-sammeke
eva
eva
-
goede middag,

eva
eva
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Voor het weekend had ik wat anders bedacht maar dat kan nu dus niet meer.
Mijn kleindochters logeerden hier dit weekend en gezien hun leeftijd krijg je hen om negen 's avonds niet meer in bed met een natje, een droogje en méér dan het afgesproken aantal voorlees-verhaaltjes zoals dat vroeger was.. En dat hoeft voor mij ook niet meer want ik speel graag hun spelletjes ook al verlies ik meestal grandioos hetgeen bij hen ( dat merkte ik toch dacht ik) gemengde gevoelens oplevert!
Enerzijds is er de trots om mij te verslaan maar anderzijds zit er ook een soort medelijden in met mijn onhandig gedoe , de schatten!!!
Vandaar dan dit plaatje... vanavond bewerkt in Photo Shop ( het licht) en de rest in Paint.

Janina
Mijn kleindochters logeerden hier dit weekend en gezien hun leeftijd krijg je hen om negen 's avonds niet meer in bed met een natje, een droogje en méér dan het afgesproken aantal voorlees-verhaaltjes zoals dat vroeger was.. En dat hoeft voor mij ook niet meer want ik speel graag hun spelletjes ook al verlies ik meestal grandioos hetgeen bij hen ( dat merkte ik toch dacht ik) gemengde gevoelens oplevert!
Enerzijds is er de trots om mij te verslaan maar anderzijds zit er ook een soort medelijden in met mijn onhandig gedoe , de schatten!!!
Vandaar dan dit plaatje... vanavond bewerkt in Photo Shop ( het licht) en de rest in Paint.
Janina
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,