IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goede middag,

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Bedankt Cleopa
Bij mij ging het niet,bij twee IMS,een witte pagina op mijn afb,
ik zal straks een gaan proberen,
ja de kleuren vallen niet altijd mee,mijn werkje van vandaag is ook te donker,maar met mijn pc problemen kan ik niet altijd herbeginnen,ik zet hem regelmatig op standby voor af te koelen hij word zeer warm,
en ja Sennet is vandaag zeer traag,dacht eerst dat het bij mij was ben niet allen met dat probleem.
Groetjes.. assa
Bij mij ging het niet,bij twee IMS,een witte pagina op mijn afb,
ik zal straks een gaan proberen,
ja de kleuren vallen niet altijd mee,mijn werkje van vandaag is ook te donker,maar met mijn pc problemen kan ik niet altijd herbeginnen,ik zet hem regelmatig op standby voor af te koelen hij word zeer warm,
en ja Sennet is vandaag zeer traag,dacht eerst dat het bij mij was ben niet allen met dat probleem.
Groetjes.. assa
Groetjes van assa
-
Hey Cleopa
Tot hier geraak ik, haal mijn afb center, Mutiply klik composite,
en nu krijg ik een witte pagina,ik heb de indruk dat mijn afb dat ik ophaal verdwijnt,2x getest, raar maar waar
heb eens overlay gedaan dat komt er wel op,past natuurlijk niet gewoon voor te testen.

wil jij het eens met mijn afb proberen?kan het dan wel niet gebruiken,dat is niet erg

Groetjes.. Assa
Tot hier geraak ik, haal mijn afb center, Mutiply klik composite,
en nu krijg ik een witte pagina,ik heb de indruk dat mijn afb dat ik ophaal verdwijnt,2x getest, raar maar waar
heb eens overlay gedaan dat komt er wel op,past natuurlijk niet gewoon voor te testen.

wil jij het eens met mijn afb proberen?kan het dan wel niet gebruiken,dat is niet erg

Groetjes.. Assa
Laatst gewijzigd door Assa op 31 jul 2011, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van assa
-
middag,

eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Beste Oefenmaatjes -- Ik zou op 16-08 voor een weekje in het hospitaal opgenomen worden , ik hoop dat het maar voor een week is . En dat ik nadien weer lekker voor het pc-tje kan . De prof heeft nog een supper speciaal gesprek gehad met de Anesthesiste die zou me extra verdoven en een hele ploeg aan't werk zetten om de losse onderdelen weer vast te schroeven . Natuurlijk heb ik een 24/24u nurs te beschikking

-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Maatje, nog een fijne dag met zo een goed weder !
Groetjes
Yna
Ja Cleopa, ik wens je het allerbeste toe, zodat je vlug terug kunt werken op je p.c.
En ja, met zo'n mooie verpleegster zal het wel lukken.
Toffe werkjes !
Wees blij en geniet.
-
Cleopa een ingreep is nooit leuk,ik wens je het beste!Cleopa schreef:Beste Oefenmaatjes -- Ik zou op 16-08 voor een weekje in het hospitaal opgenomen worden , ik hoop dat het maar voor een week is . En dat ik nadien weer lekker voor het pc-tje kan . De prof heeft nog een supper speciaal gesprek gehad met de Anesthesiste die zou me extra verdoven en een hele ploeg aan't werk zetten om de losse onderdelen weer vast te schroeven . Natuurlijk heb ik een 24/24u nurs te beschikking
maar ik vrees met zo een zenuwachtige verpleegster,dat ge zult tilt slaan "beter voor de genezing een lieve met zachte handen"dan een...
Grtj.. Assa
Groetjes van assa
-
goede middag

is het warm genoeg voor jullie - voor mij mag het al minderen
(wij zijn toch nooit content hé !)

is het warm genoeg voor jullie - voor mij mag het al minderen
(wij zijn toch nooit content hé !)
eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Ik had toch even moeten wachten voor ik koos
en naar de wijze raad van de oefenmaatjes geluisterd .
Maar je kent me hé heel zuinig leven . Zij was de enige waar ik kon uitsparen op de werk kledij want de rokjes zijn tegenwoordig nogal duur
Is 't niet