klassieke muziek

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over klassieke muziek, concerten, enz.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

23 aug 2011, 13:06

Heb voor het ogenblik enkele problemen met de inkomende berichten,kan ook niet die laaste composities beluisteren,hoop dat het euvel snel opgelost wordt...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

23 aug 2011, 13:51

davang, het kan altijd gebeuren dat die websites (tijdelijk) offline zijn maar je hebt het ook over problemen met inkomende berichten. Hopelijk zijn die inmiddels opgelost.

Hier is de muziek momenteel alleszins perfect te beluisteren.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

23 aug 2011, 16:57

mira schreef:davang, het kan altijd gebeuren dat die websites (tijdelijk) offline zijn maar je hebt het ook over problemen met inkomende berichten. Hopelijk zijn die inmiddels opgelost.

Hier is de muziek momenteel alleszins perfect te beluisteren.
Telenet berichte me dat er nog gebruikers met net hetzelfde probleem zitten,is een beetje 'eigenschuld dikke bult',hebben geantwoord op een bericht die zich uitgaf als van Telenet te komen...
Kan me voorlopig verhelpen met 'Hotmail'.
Toch bedankt om je bezorgdheid,doet nog altijd een beetje deugd... :) :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

02 sep 2011, 10:36

Alles is terug in orde,kan alles terug als voorheen.

Maar hoe komt het soms dat er nu en dan niet meer kan geluisterd worden,door dat "You Tube" het van het net haalde,is daar een reden voor,niemand wordt toch beledigd,of wat dan ook ??
'k Ben nu toch aan het 'zagen'...ook wat laat,want het dateert al van 16 Mei 2011, 9:09.
Daar verwachte ik te luisteren naar een 'trombone' in 'Concerto a Trombone Principale',maar hoorde enkel de trompet boven kraaien,wel heel mooi trouwens.

Wel staat te lezen onderaan.
Geschiedenis van de trompet
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Opa Brombeer
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 01 mei 2004, 01:15
Locatie: Aangespoeld

03 sep 2011, 07:59

davang schreef:Alles is terug in orde,kan alles terug als voorheen.

Maar hoe komt het soms dat er nu en dan niet meer kan geluisterd worden,door dat "You Tube" het van het net haalde,is daar een reden voor,niemand wordt toch beledigd,of wat dan ook ??
davang.

Het gebeurt soms al eens dat Youtube iets van het net haalt, meestal na een klacht van een auteursrechtenorganisatie. Youtube doet dit steeds omdat men geen rechtszaak wil tegen een auteursrechtenorganisatie uit eender welk land ter wereld.
davang schreef:'k Ben nu toch aan het 'zagen'...ook wat laat,want het dateert al van 16 Mei 2011, 9:09.
Daar verwachte ik te luisteren naar een 'trombone' in 'Concerto a Trombone Principale',maar hoorde enkel de trompet boven kraaien,wel heel mooi trouwens.

Wel staat te lezen onderaan.
Geschiedenis van de trompet
Wat nu je tweede vraag betreft. Hierboven schrijf je verkeerdelijk dat je verwachtte te luisteren naar een "trombone", maar Concerto a Trombe Principale wil hier gewoon zeggen Concerto voor trompet. Ik gebruik graag de originele titel van een werk waardoor jij dus verkeerdelijk een concerto voor trombone verwachtte.
Ik hoop dat hiermee een misverstand opgelost is.

Opa Brombeer

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

03 sep 2011, 21:26

Opa Brombeer schreef:
Het gebeurt soms al eens dat Youtube iets van het net haalt, meestal na een klacht van een auteursrechtenorganisatie. Youtube doet dit steeds omdat men geen rechtszaak wil tegen een auteursrechtenorganisatie uit eender welk land ter wereld.



Wat nu je tweede vraag betreft. Hierboven schrijf je verkeerdelijk dat je verwachtte te luisteren naar een "trombone", maar Concerto a Trombe Principale wil hier gewoon zeggen Concerto voor trompet. Ik gebruik graag de originele titel van een werk waardoor jij dus verkeerdelijk een concerto voor trombone verwachtte.
Ik hoop dat hiermee een misverstand opgelost is.

Opa Brombeer
Bedankt voor Uw uitleg,had het eigenlijk wel moeten geweten hebben,zeker over die 'trompet' ...
Wat niet al lachend kan gezegd.....