ik dacht altijd... mij kan dit niet overkomen
-
labores - Lid geworden op: 21 nov 2005, 19:17
Ik kom jullie een fijn zonnig weekend wensen, en voor degene die het kunnen gebruiken een dikke warme knuf...
met mij gaat het op en af, en de avonden worden hoe langer hoe lastiger.
ik heb een bloemstuk gemaakt voor guido ik stuur er een foto bij.
liefs Labores
met mij gaat het op en af, en de avonden worden hoe langer hoe lastiger.
ik heb een bloemstuk gemaakt voor guido ik stuur er een foto bij.
liefs Labores

-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Labores,
tja, meiske, de avonden worden inderdaad langer en dat maakt het jou ook moeilijker... Maar wees gerust, je zal stilaan wel dingen gaan doen die die tijd gaan opvullen hoor. Ik weet nog dat ik bijna 2 jaar geen TV meer gekeken heb!
Ik vulde die tijd op hier op Sennet. Ik had hier veel mensen waar ik kon mee praten. En de avonden vlogen zo om. Het was trouwens ook een goede remedie tegen eenzaamheid...
Verder was het de ganse dag werken, want ik wist niks van het huishouden en had daar mmer dan mijn handen mee vol!
Toch waren er avonden en nachten dat het niet lukte hoor... Het was gewoon na verloop van tijd dat het wat begon te lukken...
Trouwens... je hebt een héél prachtig bloemstuk gemaakt voor Guido!!!! Ergens moet je toch nog je liefde voor hem betonen... en hij zal daar heel blij mee zijn!
Je moet toch wel weten dat het verschrikkelijk erg is wat je nu mee maakt en hoe dan ook het leven gaat verder en je moet je er doorheen slaan. Maar het zal je wel lukken hoor... En ooit zal je er mee kunnen leven, maar je zal nog altijd aan je lieve Guido blijven denken... maar met meer berusting en minder schuldgevoelens, en dat is nu nog véél te vroeg....
Ik denk dat je nu ook een dikke knuff nodig hebt en die krijg je van ons...

Nog een fijne avond en hopelijk toch een rustige nacht...
tja, meiske, de avonden worden inderdaad langer en dat maakt het jou ook moeilijker... Maar wees gerust, je zal stilaan wel dingen gaan doen die die tijd gaan opvullen hoor. Ik weet nog dat ik bijna 2 jaar geen TV meer gekeken heb!
Ik vulde die tijd op hier op Sennet. Ik had hier veel mensen waar ik kon mee praten. En de avonden vlogen zo om. Het was trouwens ook een goede remedie tegen eenzaamheid...
Verder was het de ganse dag werken, want ik wist niks van het huishouden en had daar mmer dan mijn handen mee vol!
Toch waren er avonden en nachten dat het niet lukte hoor... Het was gewoon na verloop van tijd dat het wat begon te lukken...
Trouwens... je hebt een héél prachtig bloemstuk gemaakt voor Guido!!!! Ergens moet je toch nog je liefde voor hem betonen... en hij zal daar heel blij mee zijn!
Je moet toch wel weten dat het verschrikkelijk erg is wat je nu mee maakt en hoe dan ook het leven gaat verder en je moet je er doorheen slaan. Maar het zal je wel lukken hoor... En ooit zal je er mee kunnen leven, maar je zal nog altijd aan je lieve Guido blijven denken... maar met meer berusting en minder schuldgevoelens, en dat is nu nog véél te vroeg....
Ik denk dat je nu ook een dikke knuff nodig hebt en die krijg je van ons...

Nog een fijne avond en hopelijk toch een rustige nacht...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
zien - Lid geworden op: 03 okt 2006, 16:20
Dag lieve schat,
heb het gelezen van je kleindochter zo erg ,(gelukkig toch een steun vanuit de school),heb er gewoon geen woorden voor ,respect voor andermans goed ,en respect voor andere mensen was dat nie hoe wij werden opgevoed???
Blijkbaar zijn we er te oud voor geworden,het hier trekken ze van de oudere mensen de halskettingen van hun hals of het niets is.
Heb een buurvrouw gezien na de overval....verschrikkelijk hoe ze er uit zag.
Aatje,wat een mooi bloemstuk dat je voor Guido hebt gemaakt,echt mooi van kleur ook de vorm .
Het is ni gemakkelijk hé,weet het wel de avonden nu het zo vlug donker is en dan die rompslomp dat er nog eens bij komt ,van je pensioen dat versta ik niet dat het zo lang duurt ,ze weten meer dan wij zelf (administratie)schande.
Heb het nu ook heel moeilijk ,maar bel je wel op in het weekend Aatje,
Dikke dikke knuffel Zientje.
xxxxxxxxxxxxxxx.
heb het gelezen van je kleindochter zo erg ,(gelukkig toch een steun vanuit de school),heb er gewoon geen woorden voor ,respect voor andermans goed ,en respect voor andere mensen was dat nie hoe wij werden opgevoed???
Blijkbaar zijn we er te oud voor geworden,het hier trekken ze van de oudere mensen de halskettingen van hun hals of het niets is.
Heb een buurvrouw gezien na de overval....verschrikkelijk hoe ze er uit zag.
Aatje,wat een mooi bloemstuk dat je voor Guido hebt gemaakt,echt mooi van kleur ook de vorm .
Het is ni gemakkelijk hé,weet het wel de avonden nu het zo vlug donker is en dan die rompslomp dat er nog eens bij komt ,van je pensioen dat versta ik niet dat het zo lang duurt ,ze weten meer dan wij zelf (administratie)schande.
Heb het nu ook heel moeilijk ,maar bel je wel op in het weekend Aatje,
Dikke dikke knuffel Zientje.
xxxxxxxxxxxxxxx.
Werk op laptop Windows 10
service Pack 2,geheugen (Ram) bits 64 besturingssysteem.
Leef in harmonie met jezelf,dan leef je in harmonie met de wereld
-
labores - Lid geworden op: 21 nov 2005, 19:17
ik zal heel stilletjes zijn want het is nog vroeg, hoe dat jullie het doen ik weet het niet, maar ik voel mij zo alleen op de wereld, ik was gisteren in de tuin aan het werken snoeien en zo, en ik moest nog een paar takken doorzagen dat een hels karwei was, ik was tegen mijn eigen en guido aan het zagen van " allee help eens even!" toen ik plots bezefte die is er niet meer. ik heb alles terug in het tuinhuis gelegt en ben binnen gegaan,bloemstuk voor hem gemaakt en in bed gekropen. niet te veel letten op mijn gezaag he.. er zijn mensen die het nog erger hebben.
nu nog een plaatje voor goede morgen te wensen..

liefs Labores
nu nog een plaatje voor goede morgen te wensen..

liefs Labores
-
Aatje hoe doen ......overleven ,dat is wat ik doe leven ,das wat anders.
En Aatje,
je zaagt ni,enkel zij die het meemaakte weten wat je bedoeld.
Meid ,ik ken met momenten mijn eigen niet meer, doe,niks met echt pleizier,als we weggaan maak ik plezier verstand op nul, want je moet toch voor de mensen die zo lief zijn om je mee te nemen hun dag ni verpesten.
Kom je thuis is het weer hetzelfde die leegte ,moet wel eerlijk zijn ,soms gaat het,maar dan komt ineens dat duveltje opspelen ,en zak ik terug naar af.
Neem ons Famke op en ga een toerke doen in het park ,ik probeer zoveel mogenlijk gaatjes te vullen, zo noem ik dat tegenwoordig.
Denk soms ons boske moest mij kunnen zien....hij zou nogal verschieten.
Denk er aan Aatje,we gaan nu een slechte periode tegemoet donkere periode, feestdagen ,wou dat ik kon toveren en op een onbewoond eiland die dagen zitten wat denk je ga je mee?

Kom maatje , doe verder met je tuin het weer heb je,tot morgen aan de foon
dikke knuff en een virtuele schouder om te leunen.
Zientje & Woef.
x x x
En Aatje,
je zaagt ni,enkel zij die het meemaakte weten wat je bedoeld.
Meid ,ik ken met momenten mijn eigen niet meer, doe,niks met echt pleizier,als we weggaan maak ik plezier verstand op nul, want je moet toch voor de mensen die zo lief zijn om je mee te nemen hun dag ni verpesten.
Kom je thuis is het weer hetzelfde die leegte ,moet wel eerlijk zijn ,soms gaat het,maar dan komt ineens dat duveltje opspelen ,en zak ik terug naar af.
Neem ons Famke op en ga een toerke doen in het park ,ik probeer zoveel mogenlijk gaatjes te vullen, zo noem ik dat tegenwoordig.
Denk soms ons boske moest mij kunnen zien....hij zou nogal verschieten.
Denk er aan Aatje,we gaan nu een slechte periode tegemoet donkere periode, feestdagen ,wou dat ik kon toveren en op een onbewoond eiland die dagen zitten wat denk je ga je mee?
Kom maatje , doe verder met je tuin het weer heb je,tot morgen aan de foon
dikke knuff en een virtuele schouder om te leunen.
Zientje & Woef.
x x x
-
Lieve Labores,
ik begrijp je hoor... als ik terugdenk hoe het mij verging... was net zo...
Een werkje in de tuin deed ik vroeger met plezier, maar toen ik alleen was lukte het van geen kanten... Met veel ijver beginnen en dan plots die vraag... waarom moet dit nog allemaal?
Maar Labores... de tijd staat niet stil hoor... Je zal stapje voor stapje moeten leren Guido los te laten en zelf iets te maken van je leven. En ik weet het... het is zeker niet gemakkelijk!
Maar er over praten kan al een beetje helpen...
En het is zeker niet zagen hoor... in tegendeel...
Er zijn misschien mensen die ergere dingen meemaken maar dat wil niet zeggen dat hetgeen jij meemaakt daarom minder erg is!
Ik zou zeggen, probeer nog wat te genieten van het late herfstzonnetje. Misschien even een wandeling in de natuur...
We wensen je alvast veel moed en sterkte voor het weekend...
Liefs,
Veertje & Falcon
ik begrijp je hoor... als ik terugdenk hoe het mij verging... was net zo...
Een werkje in de tuin deed ik vroeger met plezier, maar toen ik alleen was lukte het van geen kanten... Met veel ijver beginnen en dan plots die vraag... waarom moet dit nog allemaal?
Maar Labores... de tijd staat niet stil hoor... Je zal stapje voor stapje moeten leren Guido los te laten en zelf iets te maken van je leven. En ik weet het... het is zeker niet gemakkelijk!
Maar er over praten kan al een beetje helpen...
En het is zeker niet zagen hoor... in tegendeel...
Er zijn misschien mensen die ergere dingen meemaken maar dat wil niet zeggen dat hetgeen jij meemaakt daarom minder erg is!
Ik zou zeggen, probeer nog wat te genieten van het late herfstzonnetje. Misschien even een wandeling in de natuur...
We wensen je alvast veel moed en sterkte voor het weekend...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve allemaal,
Ik was er een tijdje niet en passeerde nu even....heb nog niet alles bijgelezen...is voor later, maar ik wou dat ik wat voor jullie kon doen....
Ik hoop dat de zon vandaag aan jullie de kracht geeft om er tegenaan te kunnen!!
Veel liefs, Reline
Ik was er een tijdje niet en passeerde nu even....heb nog niet alles bijgelezen...is voor later, maar ik wou dat ik wat voor jullie kon doen....
Ik hoop dat de zon vandaag aan jullie de kracht geeft om er tegenaan te kunnen!!
Veel liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
mammie 48 - Lid geworden op: 19 sep 2009, 11:18
Lieve Labores,
Ik kom er eventjes bij om je veel moed toe te wensen, je bent op de goede weg meisje!
Probeer vandaag te genieten van het mooie weer!
Lieve groetjes, Nicole
Ik kom er eventjes bij om je veel moed toe te wensen, je bent op de goede weg meisje!
Probeer vandaag te genieten van het mooie weer!
Lieve groetjes, Nicole
je begint dingen pas te missen als ze er niet meer zijn
-
Lieve Labores,
we hopen dat je wat hebt kunnen genieten van het weekend en het mooie weer...
We wensen je nog een rustige avond en nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon

we hopen dat je wat hebt kunnen genieten van het weekend en het mooie weer...
We wensen je nog een rustige avond en nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon

-
Hé Maatje,
dat onbewoond eiland das nog zo geen slecht gedacht hé met de feestdagen in het verschiet
Maar belofte maakt schuld ,ik beloof op mijn communie zieltje wij gaan ooit te samen op verlof zeker weten.
Das een afspraak.
Dikke kus Aatje,
Zientje& Famke.
x x x x x x x
dat onbewoond eiland das nog zo geen slecht gedacht hé met de feestdagen in het verschiet
Maar belofte maakt schuld ,ik beloof op mijn communie zieltje wij gaan ooit te samen op verlof zeker weten.
Das een afspraak.
Dikke kus Aatje,
Zientje& Famke.
x x x x x x x
-
Ik ben heel blij dat jullie zich zo aan elkaar kunnen optrekken!zien schreef:Hé Maatje,
dat onbewoond eiland das nog zo geen slecht gedacht hé met de feestdagen in het verschiet![]()
Das een afspraak.
Dikke kus Aatje,
Zientje& Famke.
x x x x x x x
En ja, die feestdagen zullen niet echt een feest zijn... Dat waren dagen waarvan ik wou dat ze niet bestonden... Ik heb ze ook allemaal laten passeren en er een gewone dag van gemaakt. En als ik dan toch ergens werd uitgenodigd wou ik zo snel mogelijk naar huis. Een rare ervaring dat je die dagen niet meer kan delen met je geliefde...
Daarom... probeer zelf te bepalen wat je aan kan... en forceer niks...
Tracht iets te doen waarvan je weet dat je geliefde wil dat je dat doet... misschien dat het je helpt. Loslaten is verschrikkelijk moeilijk...
Het is nu nog een zonnige dag en probeer daar nog wat van te genieten en wat vitamientjes op te doen!
Nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Falcon