PETROS
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- Akkerdju , ik wist niet dat ik nog zoveel kracht had . Om het rechtuit te zeggen Ik was je aan't strelen
EN die hand is er zeker envast met IMs opgezet , ik weet dat je daar nogal veel vetoefd.
ZONDE van die mooie foto
't Ja maatjes jullie weten dat ik nooit lieg

EN die hand is er zeker envast met IMs opgezet , ik weet dat je daar nogal veel vetoefd.
ZONDE van die mooie foto
't Ja maatjes jullie weten dat ik nooit lieg

-
roske -- Ik heb diep in mijn geldbeugel zitten zoeken om dit te kunnen geven . Dus zal ik morgen maar denken dat het de ganse dag Aswoensdag is . Dan zal die kracht wel wat afnemen

Arniflor
Arniflor is een homeopathisch geneesmiddel voor kneuzingen, verstuikingen en blauwe plekken. Het stimuleert de doorbloeding van spieren en gewrichten, wat de genezing bevordert.

Arniflor
Arniflor is een homeopathisch geneesmiddel voor kneuzingen, verstuikingen en blauwe plekken. Het stimuleert de doorbloeding van spieren en gewrichten, wat de genezing bevordert.

-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Hallo maatje
kom even een kijkje nemen en bijlezen ,bedankt voor de mooie werkjes beleef er veel plezier aan
nog altijd tijd te kort
of beter gezegd het duurt allemaal langer
Groetjes Jeloca
Tel geen dagen,
maar zorg dat de dagen tellen
kom even een kijkje nemen en bijlezen ,bedankt voor de mooie werkjes beleef er veel plezier aan
Groetjes Jeloca

Tel geen dagen,
maar zorg dat de dagen tellen
-
petros --
Ik heb maar blauwe plekken ingetikt en wat het meest toepaselijk was eruit gekozen . Dus ik ken er echt niets van . Als het nodig is verwittig ik ook wel "Dit moet je niet als grap opnemen maar ik bedoel dat serieus" Alhoewel ik de grappen zo ernstig mogelijk wil laten overkomen , dat is dan ook het fijne ervan
Oei MOEILIJK om uit teleggen

petros schreef:Maar nu efkens ernstig : @ Cleopa > die Arniflor , dat is toch gene zwans hé ?
Ik zou morgen eens tot bij de biotheek gaan en een keer vragen of ze dat kennen, of is het ook te verkrijgen in de apotheek ?
Ik heb maar blauwe plekken ingetikt en wat het meest toepaselijk was eruit gekozen . Dus ik ken er echt niets van . Als het nodig is verwittig ik ook wel "Dit moet je niet als grap opnemen maar ik bedoel dat serieus" Alhoewel ik de grappen zo ernstig mogelijk wil laten overkomen , dat is dan ook het fijne ervan
Oei MOEILIJK om uit teleggen

-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
@Assa en New-York : ik heb dat ook bij Ims en dat is knap vervelend, ik dacht al dat er iets mis was met mijn instellingen van de PC of zo , dus niet
Ik ben ook gaan opzoeken in Google (men kan "iets" downl. van Ims) en op de fora van Ims (je moet inloggen), daar zijn ze ook niet tevreden.
Hopelijk wordt het niet betalend,alhoewel voor Ims zou ik het nog doen.
http://www.imagemagick.org/discourse-se ... um.php?f=5
http://www.imagemagick.org/discourse-server/index.php
Petros.. ik heb die adressen eens open gedaan,dat lost het probleem niet op he,niet plezant om zo te werken,ik heb eens een adres in de topic hier testen van Cleopa aangeklikt,zonder problemen kunnen werken,ik zet dat zelfde adres bij mijn favorieten,en terug mis begrijp er niets meer van,het zal toeval geweest zijn
Cleopa schrijft dat hij geen problemen heeft en New-york ook niet,
ik zal volgende week mijn pc binnen doen voor nazicht.
Bedankt voor de moeite.. assa
Ik ben ook gaan opzoeken in Google (men kan "iets" downl. van Ims) en op de fora van Ims (je moet inloggen), daar zijn ze ook niet tevreden.
Hopelijk wordt het niet betalend,alhoewel voor Ims zou ik het nog doen.
http://www.imagemagick.org/discourse-se ... um.php?f=5
http://www.imagemagick.org/discourse-server/index.php
Petros.. ik heb die adressen eens open gedaan,dat lost het probleem niet op he,niet plezant om zo te werken,ik heb eens een adres in de topic hier testen van Cleopa aangeklikt,zonder problemen kunnen werken,ik zet dat zelfde adres bij mijn favorieten,en terug mis begrijp er niets meer van,het zal toeval geweest zijn
Cleopa schrijft dat hij geen problemen heeft en New-york ook niet,
ik zal volgende week mijn pc binnen doen voor nazicht.
Bedankt voor de moeite.. assa
Groetjes van assa