IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
dag allemaal,

is maar een grijze dag vandaag, maar er is betering op komst ! afwachten is de boodschap.
nog een mooie avond en tot de volgende keer
eva-sammeke

is maar een grijze dag vandaag, maar er is betering op komst ! afwachten is de boodschap.
nog een mooie avond en tot de volgende keer
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- Mijn hand in't vuur steken durf ik niet , maar ik geloof toch dat ik Gimp hier downloade
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/GIMP

Zo ziet de opstart eruit
Maar zoals ik reeds zei ik moet nog veel opzoeken en leeeeeeeeeeeren

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/GIMP
Zo ziet de opstart eruit
Maar zoals ik reeds zei ik moet nog veel opzoeken en leeeeeeeeeeeren

-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goeie avond Cleopa

Groetjes.. Assa
bij mij komt het volgende op mijn scherm,als ik stil val bij Ims,vandaag terug eens,heb dan op vernieuwen geklikt,en kreeg mijn pagina terug kon verder werken zonder problemen.
Internet explorer werkt niet meer
er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt,het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is.
Programma sluiten

Groetjes.. Assa
bij mij komt het volgende op mijn scherm,als ik stil val bij Ims,vandaag terug eens,heb dan op vernieuwen geklikt,en kreeg mijn pagina terug kon verder werken zonder problemen.
Internet explorer werkt niet meer
er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt,het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is.
Programma sluiten
Groetjes van assa
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Cleopa, nog een knusse avond

groetjes
neske
Ik heb al enkele keren geprobeerd voor een afb. te draaien: rotate 45 en bij mij komt het niet goed. Telkens dit als resultaat
Ofwel... kan ik het niet meer

groetjes
neske
Ik heb al enkele keren geprobeerd voor een afb. te draaien: rotate 45 en bij mij komt het niet goed. Telkens dit als resultaat
Ofwel... kan ik het niet meer

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26

Frankje -- Er is iets niet heel pluis , dit verkreeg ik vandaag als ik 45° draaide de versie is weer eens verhoogd en dan kan het een beetje duren voor alles weer normaal verloopt . Ik de hoop dat ze het vlug inorde krijgen we zullen we ons moeten behelpen met dat wat er wel nog gaat

Dit is de foto die ik op het net vond