PETROS
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Goede namiddg maatje
heb nog eens geoefend ! ik ben nog niet zover als jullie maar traag en zeker kom ik er wel ! dat was een gezegde van.....?
deze is niet zo goed
maar deze is in mijn ogen prima

Groetjes Jeloca
heb nog eens geoefend ! ik ben nog niet zover als jullie maar traag en zeker kom ik er wel ! dat was een gezegde van.....?
deze is niet zo goed
maar deze is in mijn ogen prima 
Groetjes Jeloca
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- Als je Gimp opend moet je even wachten tot die ingeladen is en dan kan ik een printscreen maken maar nu hij pas dicht is is dat waar ik die screen wil van maken veel te snel daar en heb ik de tijd niet om de screen te maken . Ik weet ook nietmeer waar ik downloade maar het is Gimp 6.2.11 misschien weet ik morgen meer als ik die printscreen kan maken
De linken die je door gaf zijn wat verouderd er is zelfs een "For Bidden" bij als ik me goed herinner zijn er maar twee goede meer bij . Ik geloof (maar ben niet zeker) dat er hier op het forum ook een mailgroep is over Gimp

De linken die je door gaf zijn wat verouderd er is zelfs een "For Bidden" bij als ik me goed herinner zijn er maar twee goede meer bij . Ik geloof (maar ben niet zeker) dat er hier op het forum ook een mailgroep is over Gimp

-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
dag allemaal,

is maar een grijze dag vandaag, maar er is betering op komst ! afwachten is de boodschap.
nog een mooie avond en tot de volgende keer
eva-sammeke

is maar een grijze dag vandaag, maar er is betering op komst ! afwachten is de boodschap.
nog een mooie avond en tot de volgende keer
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva