IMAGE MAGICK 10 - Laten staan a.u.b.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Hallo Cleopa
Dus dit denk ik dat je in IMs niet kan (of heb ik nog niet kunnen vinden)
Na het lezen van verkleinen bij Yorkske dit >
Je mag ook GEEN vinkje plaatsen maar dan is dat ook bedoeld , en weet je ook dat je foto vervormd zal zijn . Kijk naar de roos van de oefening van Assa vandaag (08-12-11)
Ook nog eens kijken bij YNA
Cleopa,de stukjes van de roos heb ik moedwillig zo gemaakt,een klein stukje geknipt en resize,kon het ook op een ander manier doen,
en waarom ik sumo niet wil gewoon omdat ik niet normaal kan opslaan,via mijn mailjes,het is ne hele cinema voor je afgewerkte afb binnen te halen.
Groetjes en een fijne avond.. assa
Dus dit denk ik dat je in IMs niet kan (of heb ik nog niet kunnen vinden)
Na het lezen van verkleinen bij Yorkske dit >
Je mag ook GEEN vinkje plaatsen maar dan is dat ook bedoeld , en weet je ook dat je foto vervormd zal zijn . Kijk naar de roos van de oefening van Assa vandaag (08-12-11)
Ook nog eens kijken bij YNA
Cleopa,de stukjes van de roos heb ik moedwillig zo gemaakt,een klein stukje geknipt en resize,kon het ook op een ander manier doen,
en waarom ik sumo niet wil gewoon omdat ik niet normaal kan opslaan,via mijn mailjes,het is ne hele cinema voor je afgewerkte afb binnen te halen.
Groetjes en een fijne avond.. assa
Groetjes van assa
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34
Ik wens ieder oefenmaatje een fijne avond en een mooi weekend !
Groetjes
Yna
Ik heb het bij mij ook geplaatst maar zal het hier ook maar plaatsen.
Cleopa,
Nogmaals bedankt voor de weeral gegeven uitleg. Ik heb het nog eens geprobeerd maar het lukte toch niet met het tweede prentje. Het stond er weer bovenop zoals gisteren ondanks de % te verminderen, en dan kwamen er steeds die kleine vierkantjes (wit en grijs) te voorschijn. Dan nog enkele keren geprobeerd en dan is het gelukt met fuzz afb. (allee ik denk het toch)
Ik heb er vijf geplaatst.
Groetjes
Yna
Ik heb het bij mij ook geplaatst maar zal het hier ook maar plaatsen.
Cleopa,
Nogmaals bedankt voor de weeral gegeven uitleg. Ik heb het nog eens geprobeerd maar het lukte toch niet met het tweede prentje. Het stond er weer bovenop zoals gisteren ondanks de % te verminderen, en dan kwamen er steeds die kleine vierkantjes (wit en grijs) te voorschijn. Dan nog enkele keren geprobeerd en dan is het gelukt met fuzz afb. (allee ik denk het toch)
Ik heb er vijf geplaatst.
Wees blij en geniet.
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Cleopa,nog een gezellig weekend :

Groetjes.. assa
bedankt voor jou berichtje in mijn topic,ik zal mij laten registreren,en dan zie ik wel zal voor na het weekend zijn.
ik heb een probleem voor mijn afb binnen te halen,eerst 2 vogels lukte niet,
nu een ander ben benieuwd of het lukt.op voorbeeld staat ze geen kruisje meer.

Groetjes.. assa
bedankt voor jou berichtje in mijn topic,ik zal mij laten registreren,en dan zie ik wel zal voor na het weekend zijn.
ik heb een probleem voor mijn afb binnen te halen,eerst 2 vogels lukte niet,
nu een ander ben benieuwd of het lukt.op voorbeeld staat ze geen kruisje meer.
Groetjes van assa
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie middag,

het wordt toch stilaan frisser de winter zal op komst zijn. toch gezellig binnen met de kerstboom versierd en de lampjes aan.
houd het gezellig en tot ziens
eva-sammeke

het wordt toch stilaan frisser de winter zal op komst zijn. toch gezellig binnen met de kerstboom versierd en de lampjes aan.
houd het gezellig en tot ziens
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva