PETROS
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00

Warme Groetjes en tot in januari
Een enkel vriendelijk woord kan,
3 koude wintermaanden verwarmen
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
dag iedereen,

de donkere dagen zijn aangebroken, niks goed aan en dan die regen nog!
maar misschien met kerstmis toch nog een beetje zon (zeggen ze !!!)
nog een fijne avond
eva-sammeke

de donkere dagen zijn aangebroken, niks goed aan en dan die regen nog!
maar misschien met kerstmis toch nog een beetje zon (zeggen ze !!!)
nog een fijne avond
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- Dat is wat moeilijk om uit teleggen
Indien je dat nogmaals wil doen twee bewegende afbeeldingen op één grondvlak moet je eerst kijken naar het
1. aantal lagen
2. Zorgen dat je het zelfde aantal hebt voor beide afbeeldingen
3. En de zelfde snelheid
Je dansgroep heeft 82 lagen (bewegingen)
Disco meisje heeft er 32 , hieronder staat het meisje met 96 lagen . Dus zou je in princiepe 4 meisjes moeten wegdoen (van het originele) en dan drie serie's meisjes achter elkaar zetten en dan nog twee weg , die twee weg ga je niet zien doordat het zo snel gaat

Die schim die blijft hangen doe ik alsvolgd weg (Bij U is het een gif afbeelding)
1. Ik neem de eigenschappen van Uw oefening
2. Plaats in IMs
3. Niets doen , enkel rechtsklikken en opslaan als dan krijg je een PNG extentie
4. Die afbeelding ga ik dan Uploaden in SN.NL (dan is die schim weg) Maar jij (denk ik) hebt geen last van die schim maar als je aan een nieuwe pc toe bent zal je ongetwijfeld Win7 hebben en daar zie je die schim wel . Zoals hier onder

Daarom haal ik de meeste bewerkingen op met SN.NL
Eens geregistreerd , moet je geen topic openen ga naar het oefenforum . Plaats zogezegd een bericht in mijn topic , haal je foto binnen kopiëer het URLadres , voorbeeld bekijk en verlaat SN.NL ZONDER op OK te klikken
Hier bij de poezen is de beweging veel langzamer dan het glitter gedeelte , dat was mij eerste oefening met twee bewegende afbeeldingen

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd
PS: Natuurlijk mag je daar ook een topic openen als je er tijd voor kunt maken

Indien je dat nogmaals wil doen twee bewegende afbeeldingen op één grondvlak moet je eerst kijken naar het
1. aantal lagen
2. Zorgen dat je het zelfde aantal hebt voor beide afbeeldingen
3. En de zelfde snelheid
Je dansgroep heeft 82 lagen (bewegingen)
Disco meisje heeft er 32 , hieronder staat het meisje met 96 lagen . Dus zou je in princiepe 4 meisjes moeten wegdoen (van het originele) en dan drie serie's meisjes achter elkaar zetten en dan nog twee weg , die twee weg ga je niet zien doordat het zo snel gaat

Die schim die blijft hangen doe ik alsvolgd weg (Bij U is het een gif afbeelding)
1. Ik neem de eigenschappen van Uw oefening
2. Plaats in IMs
3. Niets doen , enkel rechtsklikken en opslaan als dan krijg je een PNG extentie
4. Die afbeelding ga ik dan Uploaden in SN.NL (dan is die schim weg) Maar jij (denk ik) hebt geen last van die schim maar als je aan een nieuwe pc toe bent zal je ongetwijfeld Win7 hebben en daar zie je die schim wel . Zoals hier onder
Daarom haal ik de meeste bewerkingen op met SN.NL
Eens geregistreerd , moet je geen topic openen ga naar het oefenforum . Plaats zogezegd een bericht in mijn topic , haal je foto binnen kopiëer het URLadres , voorbeeld bekijk en verlaat SN.NL ZONDER op OK te klikken
Hier bij de poezen is de beweging veel langzamer dan het glitter gedeelte , dat was mij eerste oefening met twee bewegende afbeeldingen

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd
PS: Natuurlijk mag je daar ook een topic openen als je er tijd voor kunt maken