Genie Kassel BSD
-
André - Lid geworden op: 02 nov 2005, 10:50
Beste vrienden,
Wij zijn André Otté en Albert Verdeye en doen een oproep aan allen die bij het 6e genie gediend hebben te Kassel Duitsland tussen 1960-64 om zich te melden. Wij komen maandelijks op de vierde donderdag van de maand samen in de kazerne van de 11e gevechtsgenie te Burcht. Meer inlichtingen andreotte@hotmail.com of albert.verdeye@telenet.be
Kijk naar de lijst van strijdmakkers uit die periode wellicht herken je jezelf of vrienden van toen. http://blog.seniorennet.be/andre2/archief.php?ID=1172
Groeten
André en Albert
Wij zijn André Otté en Albert Verdeye en doen een oproep aan allen die bij het 6e genie gediend hebben te Kassel Duitsland tussen 1960-64 om zich te melden. Wij komen maandelijks op de vierde donderdag van de maand samen in de kazerne van de 11e gevechtsgenie te Burcht. Meer inlichtingen andreotte@hotmail.com of albert.verdeye@telenet.be
Kijk naar de lijst van strijdmakkers uit die periode wellicht herken je jezelf of vrienden van toen. http://blog.seniorennet.be/andre2/archief.php?ID=1172
Groeten
André en Albert
-
pluche - Lid geworden op: 21 jan 2004, 00:40
gegroet
mijn naam is Henri Tielemans en was in de Noordvaartkazerne van februari 1962 t/m februari 1963 ; eerst enkele dagen in Turnhout en dan prompt naar Kassel - aldaar 6 weken basisopleiding (OL Glas) en dan naar de stafcompagnie in de S4 bij (toenmalig) chef Barbaranelli en (toenmalig) luitenant Bette ; ik heb het meeste van mijn tijd doorgebracht op het tankstation met ene korporaal Vermeulen (?) heb nog de spannende tijd meegemaakt van de CUBA crisis en ook de zeer hevige winter ; waar is de tijd gebleven .....
mijn naam is Henri Tielemans en was in de Noordvaartkazerne van februari 1962 t/m februari 1963 ; eerst enkele dagen in Turnhout en dan prompt naar Kassel - aldaar 6 weken basisopleiding (OL Glas) en dan naar de stafcompagnie in de S4 bij (toenmalig) chef Barbaranelli en (toenmalig) luitenant Bette ; ik heb het meeste van mijn tijd doorgebracht op het tankstation met ene korporaal Vermeulen (?) heb nog de spannende tijd meegemaakt van de CUBA crisis en ook de zeer hevige winter ; waar is de tijd gebleven .....
-
Ropie - Lid geworden op: 05 feb 2007, 16:53
Terloops: over 8 dagen, op 19 april, gaan enkele oud-gedienden van het 6e Genie, lichting 1957 - 58, op bezoek bij de vroegere Noordvaartkazerne waarin nu 'n politie(hoge)school gevestigd is...pluche schreef:gegroet
mijn naam is Henri Tielemans en was in de Noordvaartkazerne van februari 1962 t/m februari 1963
-
TJINNE - Lid geworden op: 23 dec 2005, 12:33
We zijn er in in mei 2009 geweest met 4 wagens (11pers.),samen met de eerder aangehaalde personen, André en Albert, de politiechef was een vrouw en we werden er heel vriendelijk onthaald, we mochten zelfs onze wagen binnen parkeren en dan heeft ze een rondleiding gegeven, daar ik in De Gete gelegen heb zijn we daar ook geweest , het was voor mij dan juist 50 jaar geleden en ik moet zeggen dat het mij wel iets deed, een goede reis toegewenst en veel plezier,
Tjinne .
Tjinne .