PETROS
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Lieve maatjes,
kom even een kijkje nemen ,en bijlezen
mijn man is terug uit het ziekenhuis,heeft het begin van dementie ,dat was niet fijn dat te horen , pas 70 geworden
een mens moet toch wat incasseren in zijn leven !maar de moed niet laten zakken en er het beste van maken
Groetjes Jeloca
kom even een kijkje nemen ,en bijlezen
mijn man is terug uit het ziekenhuis,heeft het begin van dementie ,dat was niet fijn dat te horen , pas 70 geworden
Groetjes Jeloca

-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- Dat is wel een apart gevalleke dat je bij haalt ik weet het juiste er niet meer van maar het was iets speciaal . Ik ga het eens opzoeken , maar toen werd die shave 1.0 gebruikt om (geloof ik) een bewegende afbeelding te kunnen omkaderen . Het was niet de shave bewerking maar het opslaan en het weer opnieuw in IMs plaatsen wat het mogelijk maakte om te omkaderen . Maar het juiste schiet me niet te binnen . Ik zit nu op de laptop en dat wat ik zoek staat op de pc Dus ik zal dat HOPPELIJK wel vinden . En zoals je reeds zei het is al een tijdje geleden . Nu een vraagje als je shave altijd zo gedaan hebt vraag ik me wel af wat er gebeurde , indien je kijkt naar de afmeting dan weet je of je werkelijk iets weg gesneden hebt . En wanneer en voorwat gebruik je shave ?
Ik denk ook dat die springende kader verleden tijd is want die vraag kom je bijna nietmeer tegen

Ik denk ook dat die springende kader verleden tijd is want die vraag kom je bijna nietmeer tegen

-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Nog een fijne avond

groetjes
neske
Petros, ik heb ook nog zoveel oudere leidraden uitgeprint en "hoe een deeltje uit je afb. knippen" dat kan ik nu ook niet meer met die uitleg.

groetjes
neske
Petros, ik heb ook nog zoveel oudere leidraden uitgeprint en "hoe een deeltje uit je afb. knippen" dat kan ik nu ook niet meer met die uitleg.
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16

petros een fijne zondag, gisteren verkeerde dag,
moest zaterdag zijn inplaats vrijdag,
het beste maken van weer een mistroostige dag;
misschien toch maar een wandelingetje maken,
om wat frisse lucht op te scheppen?
groetjes van krakje.
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

meibloempjes brengen geluk,
daarom stuur ik je deze vlug,
geloven of niet, het zijn heerlijk
reukende fijne bloempjes.
nog een zoete droomloze nacht,
groetjes van krakje
-

onze kleine hond,
sleept graag met een droog korstje brood,
is 13 jaar, volgens dierenarts is ze hard aan 't verslijten,
ze heeft een goed leventje gekregen,
zolang ze niet afziet laten we haar goed leventje behouden,
groetjes van krakje