NIEHL 1963-64
-
lukie - Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:16
-
channelten - Lid geworden op: 27 apr 2006, 19:52
ik ben ooit eens kettingen moeten gaan halen om onze tanks op treinwagons vast te zetten. 't Is al wel 45 jaar geleden maar ik dacht dat in Niehl was. Zou dat kunnen ? Een kleine maar gezellige mess onderofficieren met lekker eten, dat weet ik er nog van. Was daar geen olieraffinaderij in de buurt ?
We zijn toen met een paar gammele GMC vertrokken en na de nodige pannes terug in Lüdenscheid geraakt
Een ex KROO van het 5e Lanciers
We zijn toen met een paar gammele GMC vertrokken en na de nodige pannes terug in Lüdenscheid geraakt
Een ex KROO van het 5e Lanciers
Si vis pacem, para bellum - Aspire 7741G - Linux Mint 19.3 Tricia
-
oblinga - Lid geworden op: 20 jan 2009, 20:34
ben in niehl geweest van feb 63-tot eind nov 63 , was er in de keuken als
milicien kok ,maar op deze foto kan ik niemand nog echt thuiswijzen op het ogenblik ,ik heb ook een paar foto's staan onder 102 cie niehl met de naam oblinga ,mischien herkent u mij daarop
mvg
milicien kok ,maar op deze foto kan ik niemand nog echt thuiswijzen op het ogenblik ,ik heb ook een paar foto's staan onder 102 cie niehl met de naam oblinga ,mischien herkent u mij daarop
mvg
-
lukie - Lid geworden op: 08 jul 2005, 22:16
oblinga het is voor mij ook lang geleden,hoor ik heb ergens nog een foto ( moet ik nog zoeken ( waar ik op de wagen zit , van de chef kok van toen, een west vlaming,uit de streek van ieper) ik zou daar denk ik wel een paar jongens herkennen, één lt was daar toen de figuur elke dag , lt BRAIVE, zegt u dat niets , ik heb tijdens de ontmoeting met withouck over hem gesprokken , en ze hebben hem daar dan buiten gezwierd, ik kende daar toen ook nog brig broex, een limburger
gr lukie
gr lukie
-
oblinga - Lid geworden op: 20 jan 2009, 20:34
deze twee herinner ik me nog tamelijk goed ,de chefkok was een Declercqen ik vond hem een dikke nek ,de andere kok bv was een waal ,Viktor ,een al wat ouder man .De commandant ,Braive zal ik zeker niet vergeten want op die zijn bureau ben ik meer dan eens naar de tienurenmis moeten gaan ,nu weet ik niet meer of die niet stamelde ,hij heeft ook mijn zakboekje op het einde ondertekend,de andere weet ik niet meer,ik heb nog een paar foto's en zal die eens op de sit proberen te zetten ; beste wensen envooral nog een goede gezondheid aan iedereen
voor 2010
voor 2010
-
walter74 - Lid geworden op: 21 jun 2012, 17:21
lukie schreef:
ik ben in juli 64 in niehl toegekomen, u ken ik niet maar wel de vierde van rechts te beginnen.Maar weet zijn naam niet meer
wie staat waar , ik sta uiterst R. (luc Desnoeck
luc.desnoeck@telenet.be
-
walter74 - Lid geworden op: 21 jun 2012, 17:21