Tentoonstelling KAZERNE MAJOOR BLAIRON VROEGER EN NU
-
worm - Lid geworden op: 02 jan 2008, 07:20
Besten,
Tentoonstelling
800 jaar Turnhout
Kazerne Majoor Blairon vroeger en nu
Foto's en documenten en film en allerhande zaken van de legerleiding en de miliciens.
Campus Blairon
Steenweg op Gierle nr.100
2300 Turnhout
Allen daar heen, zou ik zeggen
30 juni tot 31 augustus
Zaterdag, zondag en feestdagen
Zie ook RTV Kempen
PS: Ik stel er ook mijn verzameling tentoon.
"Milicien Hugo Driesen 1969-1970"
Tentoonstelling
800 jaar Turnhout
Kazerne Majoor Blairon vroeger en nu
Foto's en documenten en film en allerhande zaken van de legerleiding en de miliciens.
Campus Blairon
Steenweg op Gierle nr.100
2300 Turnhout
Allen daar heen, zou ik zeggen
30 juni tot 31 augustus
Zaterdag, zondag en feestdagen
Zie ook RTV Kempen
PS: Ik stel er ook mijn verzameling tentoon.
"Milicien Hugo Driesen 1969-1970"
Laatst gewijzigd door worm op 03 jul 2012, 08:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Zomaar
-
worm - Lid geworden op: 02 jan 2008, 07:20
Besten,
Ik ben vandaag naar de tentoonstelling gaan kijken, heel veel foto's, voorwerpen en film. Ik vond het toch een mooie uitstap naar de vroegere kazerne
Over de café's aan de kazerne zou je ook wel een mooie tentoonstelling kunnen maken, met heel veel verhalen over café-meisjes...
Groeten om te groeten=groet
Ik ben vandaag naar de tentoonstelling gaan kijken, heel veel foto's, voorwerpen en film. Ik vond het toch een mooie uitstap naar de vroegere kazerne
Over de café's aan de kazerne zou je ook wel een mooie tentoonstelling kunnen maken, met heel veel verhalen over café-meisjes...
Groeten om te groeten=groet
Laatst gewijzigd door worm op 07 jul 2012, 22:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Zomaar
-
GYSJOS - Lid geworden op: 06 nov 2007, 19:25
Prachtige tentoonstelling met veel foto's uit vervlogen tijden, zeker de moeite waard om dit te bezoeken.
Openingsuren: elke zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 16.00 uur en dit nog tot 9 september. Parkeren kan je op het binnenplein van de kazerne.
Adres: Campus Blairon, Steenweg op Gierle 100 te 2300 Turnhout
Openingsuren: elke zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 16.00 uur en dit nog tot 9 september. Parkeren kan je op het binnenplein van de kazerne.
Adres: Campus Blairon, Steenweg op Gierle 100 te 2300 Turnhout
-
oblinga - Lid geworden op: 20 jan 2009, 20:34
ben er verleden zondag geweest,de tentoonstelling viel mee,toch vraag ik me af waarom er in het complex niets authentieks bewaard is gebleven;ik herkende de kazerne nog wel in gedachten maar de voledige restauratie viel niet in de smaak bij mij ,daar heeft turnhout gefaald volgens mij ,zovelen hebben er hun opleiding gehad en nu blijft er nog alleen de herinnering aan toen ,bij mij 50 jaar geleden 62/42418 voorts proficiat aan hen die hier de opoffering gebracht hebben voor deze tentoonstelling
mvg
oblinga
mvg
oblinga
-
François01 - Lid geworden op: 29 apr 2010, 08:29
Vandaag ook gaan zien en enkele herinneringen bovengehaald ,mijn kaartje van mijn bloedgroep laten zien en moet het nog inscannen en doorsturen .Hetzelfde met de foto's die nog ergens liggen. Het mysterie van de hond op de foto bij soldaten is vandaag ook opgelost, het was de hond van de fotograaf die meekwam en soms mee mocht op de foto.
groetjes François klas 1975.
groetjes François klas 1975.