uitknippen prentje
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Krakje --
Indianen op maat gebracht en opgeslaan
Indianen een vignette met scherpe rand gemaakt in IMs 1x2+5+5 + Background color is none opslaan
Grand canyon in Sumo verkleind plus 100 dus 580x460 , de indianen erop geplakt er voor zorgend dat de indianen maar heel weinig zichtbaar waren , samen gebracht en opslaan
De dubbele foto in IMs gebracht een witte Round rectangel op getekend en verspreid met spread , opslaan en weer naar Sumo
Daar de indianen vignette op geplakt en weer de doorzichtigheid aangepast en terug op 480x360 gebracht
Dit is de snelle uitleg , nu weet je zoal iets is het te onduidelijk
Dan maak ik een nieuwe bewerking , en kan ik ook zo een meer uitgebreide leidraad maken want nu ben ik de getallen al vergeten
Weer een bewijs dat ik gene tovenaar ben

krakje het is een foto van de Azteken en dat doet me denken aan indianen en dan weer Grand canyonkrakje schreef:cleopa hoe heb je dit gemaakt dat je
zondag 9 september gepost hebt met soort indianen?
Indianen op maat gebracht en opgeslaan
Indianen een vignette met scherpe rand gemaakt in IMs 1x2+5+5 + Background color is none opslaan
Grand canyon in Sumo verkleind plus 100 dus 580x460 , de indianen erop geplakt er voor zorgend dat de indianen maar heel weinig zichtbaar waren , samen gebracht en opslaan
De dubbele foto in IMs gebracht een witte Round rectangel op getekend en verspreid met spread , opslaan en weer naar Sumo
Daar de indianen vignette op geplakt en weer de doorzichtigheid aangepast en terug op 480x360 gebracht
Dit is de snelle uitleg , nu weet je zoal iets is het te onduidelijk

-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26

krakje -- Het is toch deze oefening die je bedoeld , ik denk dat je bij de regel 6 vergeet van die 45° in te vullen
6. Composite > haal gradient 02 op met Bladeren > Gravity = Center > scroll naar Composite Properties > Rotate = 45 > Miscellaneous options: tile across and down the image canvas: vinkje plaatsen > composite
Heb de andere ook nog eens hermaakt maar mijn foto keuze was niet goed dus nog eens proberen

-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47

Krakje,
ik kom jou een fijne dag wensen; merci voor de mooie creatie en jouw belevenissen die we mogen volgen
het behangen zal nog wel een weekje of twee in beslag nemen. Ik doe dat zo wat tussen het werk door (als werkmens werk ik ook nog buitenshuis (wel al minder uren dan vorig jaar); elke avond koken en mijn rug durft soms te protesteren (ischia's)
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16

nog eens dit geprobeerd en was beetje mis,
dank cleopa weer op de goede weg geholpen;
het is een wisselvallig weertje,
straks naar broer rijden verjaard vandaag,
niet om te feesten, dat is voor later,
maar een flesje wijn gaan brengen,
dit is een tratitie onder ons,
groetjes van krakje;
prentje van....
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Gast

Een gezellige donderdag maatje..maak er een mooie dag van !
Groetjes,
Tess
Heel mooi Krakje
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16

nog een fijne gezellige donderdag avond,
probeer morgen als ik tijd heb nog eentje op te zetten,
anders is het tot maandag, vertrek morgen om 17.00 uur;
met de bus naar Luxemburg, ergens aan Echternacht,
het zijn allen bekende, allé bijna, meestal van ons dorp,
is altijd plesant met een groep kennissen, helpen elkaar;
hoop op een beetje goed weertje, en plezier moet je zelf maken.
vele groetjes van krakje.
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.