Monschau
-
Exjager - Lid geworden op: 10 jul 2006, 19:06
Bedankt Mira voor de foto en info.
is deze foto van u, en kan ik deze gebruiken om op mijn site te plaatsen?
Graag seintje.
Ik beheer namelijk de site www.legerdienst.be
MvG
PS Ik weet niet of Google street Vieuw in Duitsland werkt, vermoed van niet. In ieder geval niet toen ik het probeerde voor Monschau.
Google Earth daarintegen wel.
Graag seintje.
Ik beheer namelijk de site www.legerdienst.be
MvG
PS Ik weet niet of Google street Vieuw in Duitsland werkt, vermoed van niet. In ieder geval niet toen ik het probeerde voor Monschau.
Google Earth daarintegen wel.
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Google street view werkt wel in Duitsland ,maar (nog) niet overal.Keulen bv kan je zeer goed bekijken , Monschau niet (heb ik zopas nagekeken)
Als je foto's van Google earth wil gebruiken : mag niet .Als je goed kijkt zie je dat er op de site , onderaan in het midden een "copyright"-teken staat , en wie dit copyright bezit .Dus daar eerst toelating vragen als je geen moeilijkheden wil ,zeker met een toch min of meer officiële site zoals de uwe.
Als je foto's van Google earth wil gebruiken : mag niet .Als je goed kijkt zie je dat er op de site , onderaan in het midden een "copyright"-teken staat , en wie dit copyright bezit .Dus daar eerst toelating vragen als je geen moeilijkheden wil ,zeker met een toch min of meer officiële site zoals de uwe.
-
mira
Exjager, heb de foto's verwijderd vermits ze blijkbaar niet enkel bedoeld waren voor jouw eigen informatie maar om op een website te kopiëren en hiervoor kan ikzelf geen toelating geven.Exjager schreef:Bedankt Mira voor de foto en info.
Graag seintje.
Voor alle duidelijkheid : het waren geen foto's van Google Earth maar screenshots van Google Maps, zoals ik trouwens had aangegeven in mijn bericht.