Te hooi en te gras
-
*Joy*
.
Ik kon er niet naast kijken Sita.
Een alweer prachtige bewerking voor deze 11 November.
Een pareltje.
Vriendelijk groetje,
Jouw dansende vlinders ook heel mooi.
Goed bézig met Inkscape.
Ik kon er niet naast kijken Sita.
Een alweer prachtige bewerking voor deze 11 November.
Een pareltje.
Vriendelijk groetje,
Jouw dansende vlinders ook heel mooi.
Goed bézig met Inkscape.
-
Sita
Bedankt voor je reactie, Joy.
Ik heb jouw creatie bij lehcim gezien, ook een heel fijne bewerking voor deze herdenkingsdag.
In West-Vlaanderen kan je er helemaal niet naast kijken.
Voor mij persoonlijk zijn het de overgeleverde verhalen en allerlei documenten van mijn familie die deze dag emotioneel maken.
Jammer genoeg had ik een fout geschreven in een datum.
Dat kon ik zo niet laten, ik heb het dus aangepast.
Maak er nog een mooie dag van.
Sita
Ik heb jouw creatie bij lehcim gezien, ook een heel fijne bewerking voor deze herdenkingsdag.
Voor mij persoonlijk zijn het de overgeleverde verhalen en allerlei documenten van mijn familie die deze dag emotioneel maken.
Sita
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Beide oorlogen hebben mijn grootouders en moeders leven ook heel erg getekend. Ik ben grootgebracht op mijn grootvaders schoot en verhalen over de oorlog .Sita schreef:Bedankt voor je reactie, Joy.
Sita
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
Sita
En zo schrijft elke familie zijn heel persoonlijke geschiedenis, Rebelle.rebelle schreef:Beide oorlogen hebben mijn grootouders en moeders leven ook heel erg getekend. Ik ben grootgebracht op mijn grootvaders schoot en verhalen over de oorlog .