Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

hoe eigen website in zoekmachine google aanmelden

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Eigen website Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
smurfke1

BerichtGeplaatst: Za 05 Aug 2017, 16:26    Onderwerp: hoe eigen website in zoekmachine google aanmelden Reageer met quote

ik heb eigen website en die zou ik graag op de zoekmachine google aanmelden maar dat lukt niet, weet iemand raad ?
smurfke1

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
coderunner

BerichtGeplaatst: Za 05 Aug 2017, 16:38    Onderwerp: Reageer met quote

Beste smurfke1,

Lees >> hier << hoe je dat doet.

mvg,
Coderunner

Edit
Rechtstreekse link vind je >> hier <<

Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
Naar boven
smurfke1

BerichtGeplaatst: Za 05 Aug 2017, 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

hallo coderunner

ik heb die link geprobeerd maar moet een emailadres van google geven of telefoonnummer ingeven , weet je soms op het ook dan op mijn eigen website emailadres of telefoonnummer te zien is, dat wil ik vermijden

Naar boven
coderunner

BerichtGeplaatst: Za 05 Aug 2017, 21:14    Onderwerp: Reageer met quote

smurfke1 schreef:
... weet je soms op het ook dan op mijn eigen website emailadres of telefoonnummer te zien is ...

Ik begrijp je hier niet goed.
Je maakt eerst een gmail e-mail adres aan als je er geen hebt en je logged vervolgens in ... dit om misbruik te voorkomen. Nergens wordt je e-mail adres getoond op je website.

mvg,
Coderunner

Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Eigen website Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: