Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

08 sep 2017, 16:29

Horus1 schreef:Ban de islam is de topic, waar wil je dat gaan doen Wil? In Mombassa - ligt volgens mij in Afrika. Bij de topic blijven aub
"First we take Flanders , then we take the world" :) Willy doet aan gebiedsuitbreiding ( een imperialist ) , hij wil nu ook al de islam in de wereld bannen. :lol:

boeffer

08 sep 2017, 23:33

Die hebben een smartphone , met de wifi in het Noordstation kunnen ze gratis WhatsApp doen en wat slapen . Zo klein is de wereld geworden . De familie komt dan dadelijk over.
Mss moeten sommigen dat ook eens installeren.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Ice

09 sep 2017, 08:20

@boeffer: tja, sommigen denken dat de wereld alleen datgene is wat ze kunnen zien....ze vergeten ook dat met die familie ook zulke imams en zelfs terroristen meekomen.
Ze begrijpen blijkbaar het verband en de bedoeling van zulke voorbeelden niet eens...of, en dat kan ook nog, houden ze dat rottend potje liever gedekt. Politiek correct blijven, nietwaar?
Als het probleem niet wordt benoemd, dan bestaat het niet? :roll:

Wil.

09 sep 2017, 09:44

De Noorse minister voor integratie, Sylvi Listhaug, heeft eigenhandig mogen ervaren in hoeverre een hooggeplaatste Noorse imam al geïntegreerd is. Fahad Qureshi van de Islam Net-groep hield in een gesprek met haar vast aan de steniging van homoseksuelen en weigerde ook om haar een hand te geven. De minister bleef een tijd met uitgestoken hand staan, maar hij ging er niet op in.

Fahad Q. gaf in zijn antwoord taqqiyya-gewijs deze uitspraak mee: iedereen moet zich gedragen naar de wet van het land, maar eerder had hij al gesteld dat "elke soenni moslim achter steniging van homoseksuelen staat". M.a.w. waar de sharia invloed heeft op de wet van het land, wordt een homofiel gestenigd en daar staat hij achter.
Bron: http://www.friatider.se/muslimsk-profil ... mosexuella#
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jockey

09 sep 2017, 10:38

Horus1 schreef:Ban de islam is de topic, waar wil je dat gaan doen Wil? In Mombassa - ligt volgens mij in Afrika. Bij de topic blijven aub
Horus,Will blijft bij het topic hoor,lees jij eens eerst de 72 bladzijden van deze topic! Trouwens zo maar even op een forum komen en ons onmiddellijk de les spellen vindt ik wel heel aanmatigend... Of? Je nick veranderd???
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

kojak

09 sep 2017, 21:44

Ice schreef:...Politiek correct blijven, nietwaar?...
Niet alleen politiek. Gewoon correct blijven.

Als, zoals de titel van deze thread, men zegt 'ban de Islam uit het westen', dan ben je moreel ook verplicht om dit te doen voor elke Godsdienst.
Leg nu eens de Koran, de Bijbel, etc... naast elkaar, en lees deze eens aandachtig.
De kern van het geloof, het hunne en wij het onze zijn identiek. Beter nog, beiden zijn gebaseerd op het OudeTestament.
De moraal is identiek, en het is dàt wat het hem maakt.

We zitten nu wél met extremisten, dat is een feit, en dat kan niemand ontkennen.
Maar wat wordt er in deze thread gedaan ?
Alle Moslims zijn slecht.
Neen. Juister zou zijn om te zeggen, en dat is trouwens al meermaals bewezen & aangetoond geweest dat die extremisten de Islam misbruiken om hun daden goed te praten. Dààr ligt het hem, en niet andersom.
Als de Amerikanen Irak zijn binnengevallen hebben ze ook gezegd 'God is with us'. Idem dito. Een misbruik van hun godsdienst.
BTW, het is door de invasie in Irak (onze bemoeizucht) dat het IS is ontstaan.

En wat gebeurd er bij ons ?
Denk je dat het VB beter is ?
Uitdagen, opjutten, neo-nazisme, en nog van dat fraais. Daar ga je de wereld niet mee redden, in het tegendeel zelfs.
Dat zijn dat extremisten van onze kant, en dat is al even slecht als de extremisten die hier aanslagen komen plegen.

Roei het extremisme uit, en de wereld zal er al een pak beter uitzien, en dat weet elke mens met wat gezond verstand die geen extremistische gedachten heeft.

Maw, de titel van deze draad is niet echt 'correct' gekozen.
Eerlijk duurt het langst.

Wil.

09 sep 2017, 23:50

kojak schreef:
Als, zoals de titel van deze thread, men zegt 'ban de Islam uit het westen', dan ben je moreel ook verplicht om dit te doen voor elke Godsdienst.
Leg nu eens de Koran, de Bijbel, etc... naast elkaar, en lees deze eens aandachtig.
De kern van het geloof, het hunne en wij het onze zijn identiek. Beter nog, beiden zijn gebaseerd op het OudeTestament.
kojak, heb jij de bijbel gelezen? Heb jij de koran gelezen? En heb je de andere oorsprongsbronnen van de islamideologie gelezen? Ik wed van niet.
Enkele opvallende verschillen:
• Bijbel: 'Wie met het zwaard omgaat, zal door het zwaard vergaan' (Mat.26:52)
Mohammed: 'Ik heb de opdracht gekregen om te vechten tegen de mensen tot zij getuigen dat er geen God is buiten Allah en dat Mohammed zijn profeet is. (Sahih Muslim 1:33)
• Mohammed hakte zo'n 700 of 800 mannen het hoofd af.
Jezus hakte niemand het hoofd af.
• Mohammed liet degenen die hem bespotten vermoorden. (sahih Boekhari 4: 241)
Jezus vergaf zijn vijanden. (Mat. 18: 21-22)
• Koran: O, gelovigen, vecht tegen de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u voelen. (Soera 9:123)
Bijbel: Gezegend zijn de zachtmoedigen, want zij zullen de aarde erven. (Mat. 5:5)
• Koran: En vecht tegen hen (de ongelovigen) tot er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen nog voor Allah is. (8:39)
Bijbel: Heb uw vijanden lief en bid voor degenen die u vervolgen. (Mat. 5:44)
• Volgelingen van Mohammed voerden oorlog tegen wie uit de islamideologie wilde stappen. Wie zich afkeert van het 'geloof' moet gedood worden; ook vandaag nog.
Afvalligen van het christelijk geloof kunnen vrij hun gang gaan.

Enzovoort. Mocht je graag verwijzen naar het Oude Testament, dan moet je beseffen dat de moordpartijen die daar door Jahweh werden bevolen specifiek voor die tijd en die plaats en tegen die bepaalde groep gericht waren. Vandaar dat je ook geen joodse "jihad" ziet.
De plicht om joden, christenen en andere gelovigen tot de dood te bevechten en te onderwerpen, is voor alle tijden en alle plaatsen in de koran en de andere bronteksten. Vandaar dat de 1400 jaar van jihad heel begrijpbaar zijn: het is de uitvoering van het bevel in de koran.

We zitten nu wél met extremisten, dat is een feit, en dat kan niemand ontkennen.
Ik weet niet wat jij in gedachten hebt, maar de meeste bijdragen in dit draadje zijn van mijn hand. Ik heb al meerdere keren heel expliciet aangegeven dat het niet om de moslimburgers gaat maar om de islamideologie. Als jij dat leest als 'alle moslims zijn slecht', dan ben je ofwel kwaadwillig ofwel heb je een beperkte geestelijke capaciteit.
Neen. Juister zou zijn om te zeggen, en dat is trouwens al meermaals bewezen & aangetoond geweest dat die extremisten de Islam misbruiken om hun daden goed te praten. Dààr ligt het hem, en niet andersom.
Ik lees dat nog wel een her en der: 'misbruiken'. Als jij dat meent en dat weet, dan moet je ook in staat zijn om ons even te vertellen op welke manier de extremisten de islamideologie misbruiken. Ik ben benieuwd.
Als de Amerikanen Irak zijn binnengevallen hebben ze ook gezegd 'God is with us'. Idem dito. Een misbruik van hun godsdienst.

1. Toon me eens waar ze dat gezegd hebben? Er zal nog wel een website te vinden zijn, zeker, die dat zegt?
2. Zelfs als ze dat gezegd hebben, steunen zij zich dan op een bijbelse tekst? Waar staat er bv, in het Nieuwe Testament dat er moet gevochten worden om een religieus doel te bereiken, of zelfs een politiek doel? Als die aansporing nergens in het N.T. staat, hoe kan het dan een misbruik van de godsdienst zijn?
Anderzijds: de koran staat bol van de aansporingen om te vechten tegen ongelovigen.
En wat gebeurd er bij ons ? Denk je dat het VB beter is ? Uitdagen, opjutten, neo-nazisme, en nog van dat fraais. Daar ga je de wereld niet mee redden, in het tegendeel zelfs. Dat zijn dat extremisten van onze kant, en dat is al even slecht als de extremisten die hier aanslagen komen plegen.
Begrijp ik het goed? Is het uiten van je mening - die je misschien niet zo best kunt smaken - even erg als een bom laten ontploffen tussen tienerkindjes? Echt, kojak?
Roei het extremisme uit, en de wereld zal er al een pak beter uitzien, en dat weet elke mens met wat gezond verstand die geen extremistische gedachten heeft.
En bepaal jij wat extremistisch is? Is een zin zoals 'vecht tegen de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u voelen' een uiting van extremisme? Stel je dan voor de koran af te schaffen of - in jouw woorden - 'uit te roeien' ? Of gaat het om de mensen die de koran volgen? 1,5 miljard mensen uitroeien? Bedoel je dat? Is dat niet wat extremistisch?
Laatst gewijzigd door Wil. op 10 sep 2017, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

10 sep 2017, 00:11

Vaststelling: in de gevangenissen in het V.K. is de moslimpopulatie met 50% toegenomen over de laatste 10 jaar.
Moslims vertegenwoordigen 15% van de gevangenen. In het V.K. zijn 5% van de mensen moslims.
Bron: http://the-eyeontheworld.blogspot.be/20 ... 50-in.html

Kritische bedenking: misschien is de gevangenisgemeenschap voor alle andere groepen ook met 50% toegenomen?
Zou dat nu het gevolg zijn van doelgericht opsporen van moslims die misdrijven plegen? Tja, alle mogelijkheden openlaten, he?

kojak

10 sep 2017, 01:36

Wil, jij bent dus duidelijk geen Koran kenner, want je haalt alles wat er in staat helemaal uit de context. Sorry.
Er zijn al heel veel studies gebeurd over de verschillende godsdiensten, maar wat jij daar als een totaal verkapte vorm uithaalt heb ik nog nergens gelezen, buiten mss in het één of het ander extreem rechts propagandablaadje.
De VUB van Brussel heeft onlangs nog zo'n studie gepubliceerd als ook andere artikels uit de Moslim wereld. Kan je zo terug vinden op het net.

Nergens heb ik gezegd dat er 1,5 miljard mensen moeten uitgeroeid worden. Ik heb zelfs nergens gezegd dat er hoe han ook mensen moeten uitgeroeid worden, of hoe dat woorden alweer verdraaid worden.
Trouwens, het zijn er 2 miljard.
Het extremisme moet uitgeroeid worden. (aan beide kanten wel te verstaan !)
De Islam, helemaal niet.

En dat de IS de Islam gewoonweg misbruikt, dat staat ondetussen wel al een paal boven water. Zelfs heel de Moslim gemeenchap heeft hun diepe afkeur uitgesproken tov de IS.
Maar troost U, onze kruisvaarders waren indertijd geen haar beter.

Wat de uitspraak betreft 'God is with us', tik gewoon eens in Google: 'army god is with us'

Trouwens, niet alleen de VS, ook de Russen, de Nazis en nog anderen hebben dit gebruikt als 'rechtvaardiging'

Het uiten van een mening is een recht, en dat recht heeft iedereen.
Maar velen vergeten ook dat dit geen absoluut recht is, maw, wij hebben ook plichten.
Tot mijn spijt moet ik wel vaststellen dat er met die plichten het hier duidelijk niet al te nauw werd genomen in deze thread.
Eén van onze plichten is onze eigen wetgeving te respecteren, nota bene iets wat hen verweten wordt mocht ik in deze thread ook lezen.
Meer dan 20 inbreuken heb ik al geteld in deze thread.
Inbreuken tegen de Belgische of Nederlandse wetgeving.
...AANPASSEN OF OPKRASSEN ! ...
Dat mocht ik hier ook ergens lezen. (is nu wel geen inbreuk, maar kan wél tellen in de context)
Tja... 'correct' zijn noemen ze dat.
Dat doet me eerder denken aan die ketels, potten, spliters, balken, zwart & ogen.
Zonder me dan nog te verlagen naar het taalgebruik dat hier gehanteerd werd.

Verder ga ik er geen woordjes meer aan vuil maken.
Eigenlijk zou er nu moeten gedaan worden wat er in onze grondwet staat.
Iedereen gelijk voor de wet is toch het minste wat men kan vragen dacht ik
Maw aanpassen of opkrassen. :wink:

ps: wat de Koran betreft: Zet de Koran aan tot geweld ?
Duidelijk 'neen' dus.
Eerlijk duurt het langst.

jure

10 sep 2017, 07:07

@ Kojak

Geschiedkundig zit het ongeveer zo in elkaar:

Voor het christendom dus ca. 600 jaar voor Mohammed kenden de Joden al een strikt monotheïsme geloof.
Gebaseerd op dat geloof en als gevolg van ontstond het christendom. Ca.600 jaar voor Mohammed.
Waarom herhaal ik die 600 jaar?
Mohammed wilde dat zijn Arabische volksgenoten ook de monotheïstische toer opgingen.
Waarom moest hij dan de Bijbel nog eens "herschrijven"? Die bestond nl. al rond 360 jaar na Christus.
En Mohammed kende de Bijbel, want hij spreekt meermaals over " de mensen van het boek ".
Neen hij wilde iets specifieks Arabisch. Waarom? Idealisme?
En hoe heeft hij zoveel volgelingen gekregen? Ook bij de rijkeren? Juist! Die wilden hun bevoorrechte posities niet kwijt.
Toen hij zag dat zijn oproep tot " bekering " succesvol was heeft hij enkele Soera's laten optekenen die moesten garanderen...dat enkel een monotheïstisch geloof à la Arabische doctrine de wereld kon veroveren.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Jockey

10 sep 2017, 11:05

Kojak het is duidelijk dat U een "moslimlover" of zelf moslim bent. Dat is Uw goed recht en maakt U niet minderwaardig tegenover anderen. Wat wel een feit is,dat is dat de moslims in onze samenleving moeite hebben om voor de waarheid of feiten uit te komen. Neem nu het feit dat wij Christenen 'ongelovige honden zijn' in jullie visie.Geef jij toe dat dit een explicite uitdrukking van racisme is? Ook over het gegeven waarom de moslimvrouw een sluier of kopvod dient te dragen wordt eindeloos rond de pot gedraaid. Werkt men samen met allochtone interims wees dan maar zeker dat zij het zijn die clan vormen en eerder het werk saboteren dan tot een goed einde brengen. De maker van het filmpje van de rellen op de Turnhoutsebaan gehoord? Manipuleren,waarheid verdraaien,slachtofferrol spelen,mensen van racisme beschuldigen doch in feite zèlf de racist zijn. Ben jij nog verbaasd dat wij autochtonen ons tegen het moslimvolkje afzetten? Dat er een rechtsextreem front bestaat die natuurlijk deze situatie willen uitbuiten,immers alle redenen zijn ok om ambras te maken,leg aub die mantel van schijnheilige onschuld af en onderken de problemen,dat zal de enige manier zijn om tot een begin van oplossing of dialoog te komen...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Wil.

10 sep 2017, 11:37

kojak schreef:Wil, jij bent dus duidelijk geen Koran kenner, want je haalt alles wat er in staat helemaal uit de context. Sorry.
Kojak, je bent echt niet op de hoogte, je schrijft slogans neer, je bewijst niets, je zegt maar wat. Zo kan ik ook alles 'weerleggen' . Je denkt dat ik de context niet ken, maar je hebt geen argumenten.
- Mohammed liet tussen 700 en 900 mannen van de banu quraiza afmaken hoewel ze niet tegen hem hadden gevochten. In zijn achtervolginswaanzin meende hij dat ze wel eens tegen hem zouden kunnen in opstand komen, dus viel hij hen op voorhand al maar aan. En dat moet dan het morele kompas van de wereld worden?
- Mohammed liet dichters en zangeressen vermoorden die hem bespotten. Een moreel voorbeeld voor de wereld.
- Mohammed liet een man folteren door een vuurtje op zijn borst te stoken. Nadien verkrachtte hij - sorry, trouwde hij - binnen enkele uren met zijn vrouw. Het moreel voorbeeld voor iedereen.

Dat heb jij allemaal nog nooit gelezen of gehoord. Hoe komt dat? Omdat je nog nooit de hadith hebt gelezen. Maar jij wéét dat alle religies hetzelfde zijn, he?
De kern van het geloof, het hunne en wij het onze zijn identiek
Ja, ja :roll:

Eén van onze plichten is onze eigen wetgeving te respecteren, nota bene iets wat hen verweten wordt mocht ik in deze thread ook lezen. Meer dan 20 inbreuken heb ik al geteld in deze thread. Inbreuken tegen de Belgische of Nederlandse wetgeving.
Elke burger heeft de plicht om misdrijven te melden die hij ziet. Als je dat niet doet, ben je medeplichtig. Je weet wat je te doen staat.

Wil.

10 sep 2017, 11:50

jure schreef:En hoe heeft hij zoveel volgelingen gekregen? Ook bij de rijkeren? Juist! Die wilden hun bevoorrechte posities niet kwijt.
Toen hij zag dat zijn oproep tot " bekering " succesvol was heeft hij enkele Soera's laten optekenen die moesten garanderen...dat enkel een monotheïstisch geloof à la Arabische doctrine de wereld kon veroveren.
Mohammed heeft ongeveer 23 jaar als ronselaar voor zijn 'geloof' actief geweest.

De eerste 13 jaar (in Mekka) was hij er niet in geslaagd om 100 tot hooguit 150 medestanders / bekeerlingen bij elkaar te krijgen. Daarna is hij verhuisd naar Medina (Jathrib) waar hij al kort na zijn aankomst begon met het overvallen van handelskaravanen van handelaars uit Mekka. Van de buit van die rooftochten hield hij 20% voor zich en de rest verdeelde hij onder zijn trawanten. Dat is zo blijven doorgaan.

In Medina, na 10 jaar 'prediken' en vechten had hij 100.000 volgelingen. Zie je hoe het werkt? Overval, sla dood, bedreig en overwin en verdeel een groot deel onder de volgelingen. Je zult zien dat je meer en meer volgelingen krijgt. Wie onder de overwonnen groepen zich niet wilde bekeren, was verplicht een hoofdelijke belasting te betalen: alweer kassa!
Ice

10 sep 2017, 14:48

kojak schreef:
Ice schreef:...Politiek correct blijven, nietwaar?...
Niet alleen politiek. Gewoon correct blijven.

Zo? En zijn mohammedanen in moslimlanden dan ook moreel verplicht om hun islam te bannen voor minderheidsgroepen: christelijke, hindoestaanse, boeddhistische, Joodse inwijkelingen?
Ga het eens voorstellen?

Wij het hebben RECHT om ONZE afkomst, om ONZE cultuur en ONZE GODSDIENST te BEHOUDEN!! De morele verplichting van gelijkheid!
Nét zoals andere godsdiensten/gelovigen het recht hebben om hier hun geloof te belijden (en dat hebben ze NIET in moslimlanden!) - en tot dat rijtje behoort islam NIET, dat is een POLITIEKE ideologie die zich laf verschuilt achter religie. Waarom? Mohammedanen aanbidden geen GOD, allah genoemd, maar een (pedofiele, moordzuchtige) profeet, daarom heten ze ook 'mohammedanen'.
In essentie is islam dus géén godsdienst: niet het spirituele/geestelijke aspect maar burgerlijke politiek volgens religieuze principes staat voorop: druist bovendien rechtlijnig in tegen onze grondwet: scheiding tussen kerk en staat, dat niet bestaat voor islam - bewijzen te over: in elk moslimland staat de sharia, religieuze regels, boven de burgerlijke wetten van de maatschappij en bestuurt religie de politiek.
Weer een argument met gaten: lepe mo pleegde plagiaat door delen van de bijbel en de Joodse thorah, dewelke hij kon gebruiken, samen te voegen met eigen verzinsels om voor te liegen dat hij 'goddelijke boodschappen' ontving en zo zijn aanhang te vergroten, om aan gebieds-en machtsuitbreiding te doen - geloof misbruiken om politieke macht te verwerven....heeft helemaal niks meer te maken met 'geestelijke herder' voor zn schaapjes te zijn, nietwaar?
BTW, het is door de invasie in Irak (onze bemoeizucht) dat het IS is ontstaan.
Alle moslims volgen de koran, dat kun jij niet ontkennen, alle moslims volgen verplicht létterlijk de koran, zij staan dus achter het gedachtengoed van wat de koran vertelt en de 'extremisten' onder hen brengen die theorie enkel létterlijk in praktijk.

En amerikanen zijn irak NIET binnengevallen onder het mom van godsdienst maar met de drogreden van massavernietigingswapens, daar heeft godsdienst helemaal NIKS mee te maken.
Dat daesh/is ontstaan door onze bemoeizucht....man, man....zoek eens het gasveld onder syrië op waar quatar en sa op azen om hun olie inkomsten te vervangen...daesh is een gezamenlijk opgezet spel voor heel andere doeleinden dan de oikofobische westerling werd wijsgemaakt...
En wat gebeurd er bij ons ?
Denk je dat het VB beter is ?
Uitdagen, opjutten, neo-nazisme, en nog van dat fraais. Daar ga je de wereld niet mee redden, in het tegendeel zelfs.
Dat zijn dat extremisten van onze kant, en dat is al even slecht als de extremisten die hier aanslagen komen plegen.
VB is een democratische, politieke partij verkozen door de BURGERS!
Je moet echt het verschil eens leren maken tussen politiek en godsdienst...of beken je nu dat islam een politieke ideologie is door islam te vergelijken met een politieke partij? Je ontkracht je eigen stelling!
En wat nazi's betreft: de grootmoefti heulde met hitler tijdens de oorlog, het antisemitisme is ingebakken in islam, Joden worden mogelijk nog meer gehaat dan ongelovige varkens...ze worden zelfs als apen bestempeld...wie zijn dan eigenlijk nazi's door hun Jodenhaat? In de praktijk zien we de toename van antisemitisme ook, gepleegd door moslims, nietwaar?
Maw, de titel van deze draad is niet echt 'correct' gekozen.
Extremisme is niet het echte probleem, in het geval van islamisme volgen alle moslims hetzelfde gedachtengoed, enkel hun extremisten brengen het letterlijk in praktijk. In die zin is dus elke moslim potentieel een extremist, juist?
De kern is van het probleem is dat mohammedanen wanen dat ze superieur zijn aan de hele mensheid, dát is het probleem...dat wordt bewézen door hun weigering om de Universele Rechten van de Mens te erkennen want zij beschouwen geen enkele niet-moslim als MENS. Ze hebben zelfs een eigen versie van 'mensenrechten' gebrouwd, waarin uiteraard alleen de superieure moslim de hele mensheid omvat.

islam betekent daarom ook: onderwerping - zoals alle megalomane monsters die wereldheerschappij pogen na te streven, wat niet en nooit zal lukken.
De titel is dus wel correct en het zal leiden ofwel tot verbanning ofwel zelf/vernietiging van deze politieke veroveringsideologie die haaks staat op westerse waarden en grondwetten, democratie en mensenrechten.
De hypocriete drogreden en leugen van 'religie', waarachter deze politieke veroveringsideologie zich verschuilt, kan niet meer ontkend worden, zelfs niet door oikofobische westerlingen.
Ice

10 sep 2017, 15:48

En verder, kojak:
Meer dan 20 inbreuken heb ik al geteld in deze thread.
Inbreuken tegen de Belgische of Nederlandse wetgeving.
wil ik élke inbreuk op de wetgeving van jou horen! Want inbreuken op een wet zijn strafbaar en jij uit dus zware beschuldigingen tegen forumleden hier: de bewijslast ligt bijgevolg bij jou!

Bedénk wél eerst dat er een VERSCHIL is tussen een wét en het rėcht op de VRIJE MENINGSUITING die als belediging zou kunnen ervaren worden door te lange tenen van superieur gewaanden.
Een poging om iemand de mond te snoeren door er vermoedelijk weer onterecht racisme bij te sleuren, elke kritiek (op islam?) menen te kunnen bannen door opportunistisch misbruik menen te kunnen maken van de wet (en onze vrijheden) om gelijk te halen, zal geen verf pakken.

Kom dus maar op met je wettelijke inbreuken en bewijslast!