Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Het was blijkbaar weer moeilijker dan ik oorspronkelijk verwachtte, ik ga dit goed rekenen omdat het idee praktisch hetzelfde is als wat ik voor ogen had namelijk een "OVERLOPER" Iemand die van de ene politieke partij naar de andere overwipt. Hier springt de figuur van de CONSERVATIVES over naar de nationalisten van UKIPReini schreef:OVERGANG ?
Van de ene partij naar de andere "overwippen".
Ik vermoed toch dat men niet aan één persoon denkt bij dit beeld, maar dat het eerder symbolisch bekeken wordt.
Of is het de bedoeling dat we namen noemen ?
BekendeVlaming (de bleiter) Anciaux.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Geloof het of niet Socrates, naar dat woord was ik aan het zoeken, speelde al in het achterhoofd, maar kwam er niet op . Ik moet er meestal een nachtje over slapen. Ik word dus gewoon oud, of ik ben het al. Maar dat toegeven is moeilijk. 
-
Ik neem aan dat alle spelers het er over eens zullen zijn, dat Reini de punten heeft verdiend en ik zorg dan maar meteen voor een nieuwe hersenbreker.Reini schreef:Geloof het of niet Socrates, naar dat woord was ik aan het zoeken, speelde al in het achterhoofd, maar kwam er niet op . Ik moet er meestal een nachtje over slapen. Ik word dus gewoon oud, of ik ben het al. Maar dat toegeven is moeilijk.
-
Juiste redenering, dat geeft dan wel spier"en", niet spier. In elk geval zijn de twee punten voor jou lotte, klop maar eens aan de deur bij chérie onze boekhouderlotte schreef:letter S en pieren
-
Jij had al meteen het licht gezien chérie, ga maar langs bij de boekhouding.chérie schreef:Reini 9 p
hollygan 2 p
chérie 1p
Lotte 2p
WEERLICHT? (allemaal weertypes op een kaartje en een gloeilamp)