Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja Reini het was inderdaad een lieve wum want hij of zij had nog niet eens van de boeken gegeten.Reini schreef:BOEKENWURM ?
Dat leek me snel al het meest logische.
Wel een lieve "wurm" !
Sorry voor de late reactie, de plicht riep mij elders deze namiddag.
Ik vermoed dat Chérie je nu wel de fanfare zal sturen. Of je extra punten kan overdragen naar volgende opgave weet ik niet;
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ja maar Reini, weet jij wel hoeveel werk dat kost om zo"n stelling op te bouwen ?Reini schreef:VERONDERSTELLING ?
Ver- ( tele) onder - stelling , die boven staat .
Ik kan weer herbeginnen, ik maar ze de jongste tijd blijkbaar te makkelijk voor jullie. Weer twee punten verdiend maar dat is in een ander repertorium dacht ik, bij de crypto ga je denkelijk muziek krijgen.
-
Ook eens een nieuwe plaats voor het begrip " ver" waarmee we ondertussen misschien al te vertrouwd zijn lotte; Maar misschien kan ik er wel mijn voordeel mee doen door een beeld bouwsel te maken waarin o"ver" kan worden gebruiktlotte schreef:Totaaloverzicht ?
Reini is er weer met de punten vandoor. Meer succes bij een volgende.
-
Ja chérie meteen goed ook al staat er maar één zetel, Hollanders zouden dat een zitbank noemen maar wij Vlamingen noemen zo een meubel ook een salon althans een deel ervan. Dus je mag langs de kassa passeren.chérie schreef:
AUTOSALON? (auto's in een zetel)