in de Vier Seizoenen reeks 8
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Hier gisteren maar een paar druppels regen, wel heel veel wind. Vannacht heeft het blijkbaar wel veel geregend, maar nu weer droog. De verwarming moet 's morgens en 's avonds wel wat aan.
Waarschijnlijk krijgen we nog wel een "Indian summer", dat is toch meestal zo, optimistisch blijven.
Ik probeer altijd me niet te veel door het weer te laten beïnvloeden. Dat mijn knoken en spieren protesteren is al erg genoeg.
Al die mensen die zichzelf voorbijlopen : denk maar eens aan wie dit niet meer kan !
Sorry voor het preekje !
Nog een fijne dag dames.
Waarschijnlijk krijgen we nog wel een "Indian summer", dat is toch meestal zo, optimistisch blijven.
Ik probeer altijd me niet te veel door het weer te laten beïnvloeden. Dat mijn knoken en spieren protesteren is al erg genoeg.
Al die mensen die zichzelf voorbijlopen : denk maar eens aan wie dit niet meer kan !
Sorry voor het preekje !
Nog een fijne dag dames.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond iedereen, nog steeds zon en een ferme wind...
maar echte storm is er goddank nog niet geweest...
Groot gelijk wingerd... als je in Amerika of op de eilanden woont is het erger nu
De avondtaak is gedaan en nu nog iets eten...gebakken fijngesnipperd chalotje
een paar verse champignons, een tomaatje erbij en een eitje erover
Groetjes aan allen en beterschap aan de zieken... ik duim en de kaars brandt
Goede nacht en tot morgen...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wat een wind. Maar 't is geen orkaan dat we hebben, nog die sjans.
Afdak hangt er, nog juist de afwerking ervan, nl de dakgoot. Klein werkje. Ik heb al hun materiaal betaald en morgen als ze dat dakgoot je komen plaatsen hun werkuren.
Mijn pc zou ook onderweg zijn.
Vandaag dus de nieuwe thuishulp. We zullen zien wie hoe en wat.
Zal een papiertje hangen dat als ik niet direct opendoe de thuisverpleegkundige er nog is.
Ze mag strijken en de badkamer dweilen,en daarna hier de beneden.
Ik heb nog leesvoer want gisteren kon ik dus niet weg. Ventje heeft het dan gehaald.
Avondeten is ook wéér een mysterie.
Gimly deed even een poging om beneden te blijven onder de tafel,maar dat lukte hem dus net niet. Hij was naar beneden gekomen om zijn bak te gebruiken.
Moest de ladders van onder de trap halen en daar staat een doosje die ik vandaag eens ga inzien. Misschien vind ik nog verborgen schatten
Ook buurman heeft houtworm.ik was eigenlijk van plan om traprenovatie te laten komen. Maar ja... De financiering ervan....
Och, er zijn erger dingen.
Vannacht opgestaan om de wasmand te legen voor de strijk van vandaag! Zot zijn doet geen zeer zeggen ze. Het jeukt alleen.
Koffie is op, straks nog een kopje voor mijn pillenontbijt.
Ben aan het twijfelen of ik de verwarming ga opstarten.
Zal het vragen als ventje belt.
Ik ga dus een kopje koffie gaan maken,
Fijne woensdag groetjes knuffel
Wat een wind. Maar 't is geen orkaan dat we hebben, nog die sjans.
Afdak hangt er, nog juist de afwerking ervan, nl de dakgoot. Klein werkje. Ik heb al hun materiaal betaald en morgen als ze dat dakgoot je komen plaatsen hun werkuren.
Mijn pc zou ook onderweg zijn.
Vandaag dus de nieuwe thuishulp. We zullen zien wie hoe en wat.
Zal een papiertje hangen dat als ik niet direct opendoe de thuisverpleegkundige er nog is.
Ze mag strijken en de badkamer dweilen,en daarna hier de beneden.
Ik heb nog leesvoer want gisteren kon ik dus niet weg. Ventje heeft het dan gehaald.
Avondeten is ook wéér een mysterie.
Gimly deed even een poging om beneden te blijven onder de tafel,maar dat lukte hem dus net niet. Hij was naar beneden gekomen om zijn bak te gebruiken.
Moest de ladders van onder de trap halen en daar staat een doosje die ik vandaag eens ga inzien. Misschien vind ik nog verborgen schatten
Ook buurman heeft houtworm.ik was eigenlijk van plan om traprenovatie te laten komen. Maar ja... De financiering ervan....
Och, er zijn erger dingen.
Vannacht opgestaan om de wasmand te legen voor de strijk van vandaag! Zot zijn doet geen zeer zeggen ze. Het jeukt alleen.
Koffie is op, straks nog een kopje voor mijn pillenontbijt.
Ben aan het twijfelen of ik de verwarming ga opstarten.
Zal het vragen als ventje belt.
Ik ga dus een kopje koffie gaan maken,
Fijne woensdag groetjes knuffel
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy , wat fijn dat het afdak hangt. Je hebt er nu ook, lang genoeg moeten op wachten..Kan de trap niet gewoon behandeld worden tegen houtworm, ik weet het niet hoor. En vandaag de nieuwe poetsdame. Hoop zo dat het klikt en dat het een goede is. En dat ze doet wat je vraagt. Hoe is het nu met de pijn ? Betert het tenminste. Heeft natuurlijk zijn tijd nodig, het was dan ook een erg zware val.
Oma-C, moest aan jou denken deze nacht toen ik wakker werd van de storm. Heb nu dat het licht is even in de tuin gekeken, enkel het olijfboompje en een kabouter zijn omgevallen. Dus geen schade. Doe je maar stevig aan als je naar buiten moet. Hoop dat je te voet kunt gaan en niet met de fiets, met de fiets is het veel te gevaarlijk nu. Ben eens met fiets en al op de rijbaan gesukkeld door een hevige windstoot. En heb toen besloten nooit meer te fietsen als het hevig waait. Op dit moment geen probleem want ik mag nog steeds niet fietsen
Wingerd , Zwanenmeer en allemaal, hopelijk ook geen schade bij jullie.
Ik zal blij zijn als de bomen hier uit de tuin zijn, vooral de treurwilg. Daar ben ik het bangst van omdat de vorige die is omgewaaid ook een treurwilg was. De bomenman die op 28 oktober komt, heeft me wel enigszins kunnen geruststellen, maar toch.
Ga dadelijk Niels ontbijt geven, zijn nieuwe brokken, hopelijk gaan die beter binnen. En dan ga ik badje nemen en haren wassen. Morgen naar een nieuwe kapster, ben heel benieuwd. En manlief gaat ook al een nieuwe kapper nemen, was de laatste keren niet meer tevreden van de zijne. En ik al heel lang niet meer van de mijne, maar had weinig of geen alternatieven; En nu is er een nieuwe kapster bijgekomen waar ik te voet naar kan gaan. Heb toch al gehoord dat het een hele goede is. Dat zullen we morgen dan wel zien.
Ik wens iedereen fijne dag. Kaarsjes branden al voor diegenen die het nodig hebben, Liefs aan jullie allen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede morgen,
Dochter vertelde gisteren dat ze een fijne dag met allemaal onverwachte wendingen had meegemaakt.
Dat overkomt mij zowat alle dagen dat de dag een onverwachte wending neemt.
Gisteren met K. de zware boodschappen gedaan.
Namiddag kine.
Avond: onverwacht babysit bij de jongste kleinkinderen: mama en papa werden op de kennismakingsavond met de nieuwe juffen verwacht. Ik heb mij heel goed geamuseerd, vooral met de laconieke jongste kleindochter! Zo klein nog en al zoveel zin voor humor. Deze keer heb ik wel om vervoer van en naar gevraagd. Nog een keer met de fiets door die wind, niet echt mijn goesting.
Zo te horen is iedereen gelanceerd op school. De dochter had 17/20 op haar herkansing. Het is maar te weten hoe je de leerkracht moet "verstaan".
Vandaag mijn zus op bezoek.
Dames en dieren maak er een fijne dag van!
Dochter vertelde gisteren dat ze een fijne dag met allemaal onverwachte wendingen had meegemaakt.
Dat overkomt mij zowat alle dagen dat de dag een onverwachte wending neemt.
Gisteren met K. de zware boodschappen gedaan.
Namiddag kine.
Avond: onverwacht babysit bij de jongste kleinkinderen: mama en papa werden op de kennismakingsavond met de nieuwe juffen verwacht. Ik heb mij heel goed geamuseerd, vooral met de laconieke jongste kleindochter! Zo klein nog en al zoveel zin voor humor. Deze keer heb ik wel om vervoer van en naar gevraagd. Nog een keer met de fiets door die wind, niet echt mijn goesting.
Zo te horen is iedereen gelanceerd op school. De dochter had 17/20 op haar herkansing. Het is maar te weten hoe je de leerkracht moet "verstaan".
Vandaag mijn zus op bezoek.
Dames en dieren maak er een fijne dag van!
-

Goede morgen... bijna voormiddag..
En ik heb me moeten vasthouden aan m'n kleren als ik de ochtendtaak ging doen
..want zo'n wind amaai.!! maar het is nog droog, ik denk als de wind even gaat liggen
dat we terug regen hebben
clive ik rij alleen met de fiets als het zonnig is (en ik me goed voel),
verder blijft dat paard op stal staan... ik rij al zeker verschillende jaren niet meer als het hard waait...
Bang om te vallen... succes bij de nieuwe kapster
M-M het afdak zo goed als klaar... het komt allemaal in orde zie je wel...geduld en boterhammen...
En hopelijk vindt je nog een of andere schat in het doosje onder de trap...
Helena, plezant zo'n oppas spelen...en ja het was geen weer om de fiets te nemen...
wingerd zwanenmeer, ook alle seizoentjes een gezellige woensdag... de wind is ondertussen
nog goed aan't bulderen..
ik ga verderdoen aan de huistaken... groetjes allen.... veel sterkte aan de zieken en tot later..
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag Seizoentjes ,
Ja, de storm is nog niet voorbij ...... hopelijk bij niemand schade ...
Gisteren reisde ik met Neos naar Trier en Bernkastel .. We hebben nog geluk gehad met het weer .. Namiddag was het zo goed als droog en hebben we nog op een terrasje iets kunnen drinken . Om 20 u was ik terug thuis en uitgeteld , dus vroeg naar Beddegem gertrokken ..
Toch vermoeiend zo'n lange reis met de bus . Vooral omdat de chauffeur de muziek nogal luid had op staan en 5 keren dezelfde CD speelde ....
in het vervolg toch maar liever zelf rijden , zolang het nog kan ...
Voor de zieken en herstellenden hier : veel moed !!!

Ja, de storm is nog niet voorbij ...... hopelijk bij niemand schade ...
Gisteren reisde ik met Neos naar Trier en Bernkastel .. We hebben nog geluk gehad met het weer .. Namiddag was het zo goed als droog en hebben we nog op een terrasje iets kunnen drinken . Om 20 u was ik terug thuis en uitgeteld , dus vroeg naar Beddegem gertrokken ..
Toch vermoeiend zo'n lange reis met de bus . Vooral omdat de chauffeur de muziek nogal luid had op staan en 5 keren dezelfde CD speelde ....
Voor de zieken en herstellenden hier : veel moed !!!

en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-

Goede avond iedereen... nog steeds zoveel wind amaai ! Niet te doen...
nu is de lucht weer blauw met witte wolkjes maar daar straks was het helledonker
alsof het nacht werd...
Ik wens iedereen een goede avond en een rustige nacht...
Groetjes allen.... sorry zonder namen.... tot morgen...
-
Goede morgen seizoentjes,
Ventje is vandaag met het hopenbaar vervoer omdat ze op zending gaan.
Morgen ook.
Vandaag moet ik naar de dokter en wordt de laatste hand gelegd aan het afdakje. Buurvrouw veranda zei dat ze blij was dat het hier stond, dan kon ze er nog eens naar kijken vanuit haar badkamerraam. Voor ons is dat een extra ruimte want dan kunnen de vuilbakken en de emmers en trekkers en borstels en diens meer buiten zonder nat te worden. En kan ik een waslijn hangen.
Nu, gisteren had ik dus de nieuwe thuishulp.
Ze arriveerde vroeg, en... Het was zoals ik al gevreesd had.ze droeg een hoofddoek die ze wel afzette onder de smoes dat ze nat haar had toen ze me waarschijnlijk een beetje vreemd zag kijken. Ze accepteerde koffie, maar ze lustte die niet want er zat koffiemelk in. Begreep ook niet dat een man me ging verzorgen en dat ze nog niet boven kon beginnen. Dweilen deed ze met de mop. Ja, dat kan ik dan zelf wel. Ze sprak nauwelijks verstaanbaar Nederlands en ook geen Engels. Ze kreeg telefoon en het was een taaltje dat ik kon ontcijferen als Arabisch. Van het werk geen echte opmerkingen, ze had zelfs de resterende was opgeplooid wat niet gevraagd was. Maar de communicatie...
Heb dan na overleg met ventje en omdat ik me er niet goed bij voelde, naar de Buro gebeld en gevraagd om volgende week aub iemand anders te sturen want zij stond voor elke week bij mij geboekt. Ik heb de nadruk gelegd op de communicatie die toch écht wel een probleem was. Dus ik heb ze een kans gegeven. Ze begrepen het en volgende week weer iemand nieuws.
Ik ben geen moeilijk persoon, maar ik had bij haar geen goed gevoel ondanks de communicatie.
Gimly heeft weer diarree. Arm manneke.
Hij had gisteren gekookte kipfilet gekregen maar had er geen zin in.
Wij hebben frietjes gegeten.
Vanavond een pan gebakken eitjes.
Zal ook eens smaken. Morgen is ventje weer op zending. Daarna de boodschappen doen.
Vandaag komt R voor de verzorging. Die zal weer vroeg zijn.
Moet nog een klein afwasje doen
Vanmiddag een lookstokbrood afbakken en eten met kruidenkaas en een soepje.
De diepvries stond hier op een bepaald moment. Heb flat iron pepersteak, een tapa mix en gemarineerde kippenvleugeltjes.
We kunnen weer verder. Want ventje was met het cash geld weg. Gelukkig is er nog de kaart om te betalen.
Heb de datum van zijn volgende bezoek in mijn agenda gezet. Sinds die val heb ik nog last van mijn geheugen.
Toen de diepvries aanbelde was mijn moeder aan de telefoon. Mijn vader wilde weten hoe het met mij was, maar hij heeft wél véél meer pijn dan ik. Logisch.
Ik ga een limoenwatertje maken. Vandaag geen zin in koffie.
Fijne donderdag groetjes knuffel
Ventje is vandaag met het hopenbaar vervoer omdat ze op zending gaan.
Morgen ook.
Vandaag moet ik naar de dokter en wordt de laatste hand gelegd aan het afdakje. Buurvrouw veranda zei dat ze blij was dat het hier stond, dan kon ze er nog eens naar kijken vanuit haar badkamerraam. Voor ons is dat een extra ruimte want dan kunnen de vuilbakken en de emmers en trekkers en borstels en diens meer buiten zonder nat te worden. En kan ik een waslijn hangen.
Nu, gisteren had ik dus de nieuwe thuishulp.
Ze arriveerde vroeg, en... Het was zoals ik al gevreesd had.ze droeg een hoofddoek die ze wel afzette onder de smoes dat ze nat haar had toen ze me waarschijnlijk een beetje vreemd zag kijken. Ze accepteerde koffie, maar ze lustte die niet want er zat koffiemelk in. Begreep ook niet dat een man me ging verzorgen en dat ze nog niet boven kon beginnen. Dweilen deed ze met de mop. Ja, dat kan ik dan zelf wel. Ze sprak nauwelijks verstaanbaar Nederlands en ook geen Engels. Ze kreeg telefoon en het was een taaltje dat ik kon ontcijferen als Arabisch. Van het werk geen echte opmerkingen, ze had zelfs de resterende was opgeplooid wat niet gevraagd was. Maar de communicatie...
Heb dan na overleg met ventje en omdat ik me er niet goed bij voelde, naar de Buro gebeld en gevraagd om volgende week aub iemand anders te sturen want zij stond voor elke week bij mij geboekt. Ik heb de nadruk gelegd op de communicatie die toch écht wel een probleem was. Dus ik heb ze een kans gegeven. Ze begrepen het en volgende week weer iemand nieuws.
Ik ben geen moeilijk persoon, maar ik had bij haar geen goed gevoel ondanks de communicatie.
Gimly heeft weer diarree. Arm manneke.
Hij had gisteren gekookte kipfilet gekregen maar had er geen zin in.
Wij hebben frietjes gegeten.
Vanavond een pan gebakken eitjes.
Zal ook eens smaken. Morgen is ventje weer op zending. Daarna de boodschappen doen.
Vandaag komt R voor de verzorging. Die zal weer vroeg zijn.
Moet nog een klein afwasje doen
Vanmiddag een lookstokbrood afbakken en eten met kruidenkaas en een soepje.
De diepvries stond hier op een bepaald moment. Heb flat iron pepersteak, een tapa mix en gemarineerde kippenvleugeltjes.
We kunnen weer verder. Want ventje was met het cash geld weg. Gelukkig is er nog de kaart om te betalen.
Heb de datum van zijn volgende bezoek in mijn agenda gezet. Sinds die val heb ik nog last van mijn geheugen.
Toen de diepvries aanbelde was mijn moeder aan de telefoon. Mijn vader wilde weten hoe het met mij was, maar hij heeft wél véél meer pijn dan ik. Logisch.
Ik ga een limoenwatertje maken. Vandaag geen zin in koffie.
Fijne donderdag groetjes knuffel
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Manlief moest vandaag extra vroeg in Brussel en daarna in Leuven zijn en is deze avond pas heel laat thuis. Vind dat hij het weer enorm druk heeft de laatste maanden. Gelukkig is het een hele goede slaper, valt altijd meteen in slaap en kan dus niet pikeren over zijn werk. Hij moet thans nog heel veel verlof opnemen. Maar wanneer, dat is de grote vraag.
Wij hadden dan nieuwe dieetbrokken besteld voor Niels met een andere smaak en die eet hij wel vlot op, dus dat probleempje is al opgelost. Tot mijn grote blijdschap.
Vandaag kine en dan naar de kapster. Het is de eerste keer dat ik daar kom, was niet tevreden over de vorige , vooral wat klantvriendelijkheid betreft. Er werd daar nooit een woord tegen mij gezegd en dat omdat ik niet elke week naar de kapper ging
Ga eens een heel ander kapsel nemen en er komen ook blonde lokken in. Ben benieuwd.
Ga me vandaag beperken tot licht HH, want anders kom ik daar moe aan en ik wil er fris uitzien.
Muddy Maddy, wat fijn dat je nu een afdak hebt. En je hebt een andere poetsvrouw gevraagd. Ik geef je daarin gelijk. Vind dat ze op zijn minst Nederlands moeten spreken, communicatie is belangrijk. Je kunt moeilijk alles op handen en voeten uitleggen. Hier wou er dan niemand beginnen omdat zij een hond in huis onrein vinden. Heb toen zelfs de vraag gekregen Niels te parkeren bij de buren zodat hij niet in huis was. Heb die dame toen eens mijn 7 zaligheden gezegd. Was toen echt gekrenkt.
Enfin, hoop dat de volgende wel op zijn minst Nederlands spreekt.
Oma-C, Wingerd, Zwanenmeer, Anjelier, Bobijntje, HVT, Billyken, Oma Senga, MJ, en wie ik vergeet, ik wens jullie allemaal een fijne dag. Beterschap aan diegenen die het kunnen gebruiken en een dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs.
-

Goede morgen iedereen ....En veel sterkte en beterschap aan al wie het nodig heeft...
M-M handig zo'n afdakje...
dat is niet handig als je elkaar niet verstaat...
clive geniet van de verzorging...kine en kapster... hier komen de kapperszaken als paddenstoelen uit de grond...
er is een straat waar er 5 zijn... ook een paar van vreemd allooi
Hopelijk gaat het bij M-J een beetje...? ze heeft waarschijnlijk geen tijd om te komen schrijven
met al het heen en weer gerij...
Ik hoop dat ze ook af en toe aan zichzelf denkt... en even ontspant... anders houdt ze 't niet vol..
anjelier... alles oké..?
Ik wens allen een fijne dag... de wind is wat minder maar ze zijn nog regen aan 't maken denk
het is weer zo donker... ik ben alvast droog thuisgekomen na de ochtendjob
Een fijne dag allemaal en tot later...
-
test nieuwe pc
Cats Rule!
-

Man-man-man, wat een weer
en veel wind tijdens de regenvlagen...
Ik moet seffens nog langs de woning van de toeristen... zal maar botten
en een regenjas aandoen... want wachten tot het overgaat zit er niet in vandaag....
en in het donker ga ik niet meer buiten...
En het zal weer vroeg donker zijn vandaag... ik heb nu al licht nodig om te typen...
Succes met de pc Maddy
Ik wens iedereen een fijne dag en en rustige nacht... beterschapswensen aan de zieken
en lieve groetjes aan allen....... tot later
-

Goedenavond Seizoentjes,
Muddy Maddy, proficiat met de nieuwe PC.
Oma-C, hoop echt dat jij al terug bent van de toeristen en terug gezellig en warm thuis bent.
Mensen toch, wat een weer.
Ben dan vandaag naar een nieuwe kapster geweest, eigenlijk met een bang hartje. Maar ben nog nooit zo tevreden geweest als nu. Eindelijk een coupe met volume in mijn pierenverdriet, wat blonde lokken erin en heel goed zelf te föhnen; ga niet iedere week naar de kapper, dus dat ik het zelf kan onderhouden, is belangrijk. Ben echt heel, heel tevreden en het is dan nog een hele lieve ook. Ben weer een blij mens . Gelukkig had ik en regenjasje met kap en paraplu bij toen ik van haar thuiskwam, het is maar een kwartiertje wandelen, maar het goot gewoon. Nu ja, aan dat weer kunnen we toch niets veranderen, ben al blij dat er geen of weinig wind is.
Manlief gaat laat thuis zijn vanavond, zal blij zijn als hij veilig voor de poort staat. Want het verkeer tegenwoordig naar Antwerpen en dan dit weer, brr. Ben benieuwd wat hij van mijn nieuw kapsel gaat zeggen
Mis hier Anjelier al een tijdje, hopelijk is daar alles oké.
Ga even wachten tot Niels droog is om hem in zijn kamer te laten, want mijnheer heeft gegeten en wou ondanks zijn waterangst toch even pipi gaan doen in de gutsende regen. En nu is hij natuurlijk nat.
Zo, diegenen die nog buiten moeten zijn, wees voorzichtig. Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en voor later een zachte slaapwel. Liefs .
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Hier is het aan het uitklaren. Net nu ik beslist heb een grotere paraplu mee te nemen en toch maar met de bus naar de voordracht te gaan. Straks brengt jongste me dan thuis, want met het openbaar vervoer moet ik nog een kilometer of zo stappen eer ik thuis ben en in het donker ben ik geen held te voet. Gek, waarom is dat met de fiets anders? Deze namiddag al goed nat geregend. Het was weer geregeld hoor! Samen komst in de Katelijnestraat. Jawel neen aan de kathedraal, het kleine poortje bleek het de grote poort te moeten zijn. Blijven wij onnozelaars in de kou, de wind en de regen staan wachten, terwijl de gids allang binnen stond te koekeloeren en op ons aan het wachten was...Enfin, ik blijf lid voor Latijn en voor de rest zie ik wel verder.
Ben benieuwd voor vanavond. Het gaat over Busleyden, de mijnheer die het Hof van Busleyden liet bouwen. Geen sukkelaartje te zien aan de omvang van zijn stulpje.
Degene die zich nog eens gaat laten nat regenen groet jullie. De anorak is al droog in de linnendroger, mijn schoenen waren gelukkig ingespoten. De rest is aan de mast gedroogd. Ik ga iets warmer aantrekken, want het zal frisjes zijn om op de bus te wachten. En zeggen dat er een comfortabele auto voor mijn deur staat....Maar ja, waar mag ik hem parkeren? Tenzij aan acht euro de avond in de ondergrondse parking waar ik niet in durf.
prettige avond nog
Ben benieuwd voor vanavond. Het gaat over Busleyden, de mijnheer die het Hof van Busleyden liet bouwen. Geen sukkelaartje te zien aan de omvang van zijn stulpje.
Degene die zich nog eens gaat laten nat regenen groet jullie. De anorak is al droog in de linnendroger, mijn schoenen waren gelukkig ingespoten. De rest is aan de mast gedroogd. Ik ga iets warmer aantrekken, want het zal frisjes zijn om op de bus te wachten. En zeggen dat er een comfortabele auto voor mijn deur staat....Maar ja, waar mag ik hem parkeren? Tenzij aan acht euro de avond in de ondergrondse parking waar ik niet in durf.
prettige avond nog