in de Vier Seizoenen reeks 8
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond alle maatjes...
een fijne avond en een rustige nacht straks
Een zonnige dag was het .... strijk is gedaan en alles ligt weer op zijn plaats
Seffens nog wat volkoren spaghetti koken en ik heb weer eten...
er zat nog tomatensaus in de vriezer... en wat geraspte kaas erbij...
da's weer een aantal weken geleden... en dat smaakt altijd.
Sterkte en beterschap aan al de zieken... en voor de gezonden .... blijf gezond
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Tweede poging om aan alle seizoentjes een goede avond te wensen .. ...
Sterkte voor Clive en Wingerd en iedereen die pijn heeft ..
veel moed !!
/www.animaatjes.nl/plaatjes/herfst]
[/url][url=https:/
Vandaag niet kunnen gaan wandelen in de Eifel ..... Gisteren ben ik gaan babysitten bij de twee neefjes van 2,5 en 9 maanden en vandaag doodmoe en rugpijn ................. " We worden ouder , papa, ..."

Sterkte voor Clive en Wingerd en iedereen die pijn heeft ..
veel moed !!
/www.animaatjes.nl/plaatjes/herfst]
[/url][url=https:/Vandaag niet kunnen gaan wandelen in de Eifel ..... Gisteren ben ik gaan babysitten bij de twee neefjes van 2,5 en 9 maanden en vandaag doodmoe en rugpijn ................. " We worden ouder , papa, ..."
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
een nieuwe werkweek is begonnen. ventje is net weg met de nieuwe tuut.
gisteren heeft buurman veranda er even in mogen zitten. vond het een fijn wagentje.
ik ging mijn verjaardag niet vieren, nietwaar? heb ik toch niet de buren uitgenodigd voor een teugske?
ach, we zien wel.
gisteren gedouched met hulp van ventje. amai. de badkamer stond ver onder water. want zoals ik al dacht, heb ik den afloop. vandaag is het R.
een kort toerke gedaan, de zon brandde op mijn kruin en mijn lidteken stond precies in brand. seffens moet ik zonnecreme in mijn haar smeren voor ik erop uit ga. neen, ik ga voor een hoedje moeten kijken. heb er eentje gezien in H&C.
Gimly had weer groot verdriet. maar hij weet weer niet wat hij wil.
het is licht mistig hier. en vrij kil.
ben weer alleen naar beneden geweest en gisteren naar boven. het gaat een keer moeten.
vandaag om een pak fruitsap en een pak actimel. morgen dan zelf om de boekjes.
het bordje hangt al. ben blij.
deze week nog geen hulp, maar ik ga zelf hier een mop slaan. met zwarte zeep. dokter zei toch van elke 14 dagen.
kan toch moeilijk vragen om mee de bibliotheek op alfabet te zetten? of meehelpen de kleerkast te vullen?
moeder heeft gisteren dan toch niet gebeld. dacht eerst dat ze wel ging bellen.
ventje is op het werk en straks gaan de collega's onze nieuwe bekijken en bewonderen. ventje zei dat het wennen was, het is ten slotte geen Honda.( met CATalizator) hij zei: ik zit precies zo hoog. vanavond doet hij de auto nummerplaat binnen in het postpunt. verkoper mailde ventje zaterdag dat ze nog een heavy metal CD hadden gevonden in de radio/cd speler. ja: mailde ventje terug: dat is om de nieuwe eigenaar kennis te laten maken met goede muziek.
heb gisteren lekker gegeten, het smaakte me en mijn bord was leeg. ook mijn broodje met abijkaas en twee dikke sneden seranoham in de oven was lekker. vanmiddag een hamburger. zal wel horen als ventje vanavond thuis komt of hij nog moet eten. de beenhouwer is toch niet ver.
ja, lap mijn afvoerpijp moest weer geledigd worden. is zeker van die vit. D.
er zat een katje aan de wc te wachten: miauw. weet echt niet wat hij wil. we moesten gisteren zijn dweil netjes leggen! toen was het wel.
volgend jaar wordt de tuin aangepakt. allez, de koer. gaan een pwa-er laten komen die werken ook met dienstencheques. want de tuinman die ik aangesproken heb, mag waarschijnlijk geen werken komen doen van de overbuur mèt tuin. kinderachtig hè?
ik ga een kopje koffie maken en een ontbijtkoekje eten. seffens staat R hier.
Fijne maandag allen, aan zij die ziek zijn of pijn hebben: beterschap, groetjes en een knuffel.
een nieuwe werkweek is begonnen. ventje is net weg met de nieuwe tuut.
gisteren heeft buurman veranda er even in mogen zitten. vond het een fijn wagentje.
ik ging mijn verjaardag niet vieren, nietwaar? heb ik toch niet de buren uitgenodigd voor een teugske?
ach, we zien wel.
gisteren gedouched met hulp van ventje. amai. de badkamer stond ver onder water. want zoals ik al dacht, heb ik den afloop. vandaag is het R.
een kort toerke gedaan, de zon brandde op mijn kruin en mijn lidteken stond precies in brand. seffens moet ik zonnecreme in mijn haar smeren voor ik erop uit ga. neen, ik ga voor een hoedje moeten kijken. heb er eentje gezien in H&C.
Gimly had weer groot verdriet. maar hij weet weer niet wat hij wil.
het is licht mistig hier. en vrij kil.
ben weer alleen naar beneden geweest en gisteren naar boven. het gaat een keer moeten.
vandaag om een pak fruitsap en een pak actimel. morgen dan zelf om de boekjes.
het bordje hangt al. ben blij.
deze week nog geen hulp, maar ik ga zelf hier een mop slaan. met zwarte zeep. dokter zei toch van elke 14 dagen.
kan toch moeilijk vragen om mee de bibliotheek op alfabet te zetten? of meehelpen de kleerkast te vullen?
moeder heeft gisteren dan toch niet gebeld. dacht eerst dat ze wel ging bellen.
ventje is op het werk en straks gaan de collega's onze nieuwe bekijken en bewonderen. ventje zei dat het wennen was, het is ten slotte geen Honda.( met CATalizator) hij zei: ik zit precies zo hoog. vanavond doet hij de auto nummerplaat binnen in het postpunt. verkoper mailde ventje zaterdag dat ze nog een heavy metal CD hadden gevonden in de radio/cd speler. ja: mailde ventje terug: dat is om de nieuwe eigenaar kennis te laten maken met goede muziek.
heb gisteren lekker gegeten, het smaakte me en mijn bord was leeg. ook mijn broodje met abijkaas en twee dikke sneden seranoham in de oven was lekker. vanmiddag een hamburger. zal wel horen als ventje vanavond thuis komt of hij nog moet eten. de beenhouwer is toch niet ver.
ja, lap mijn afvoerpijp moest weer geledigd worden. is zeker van die vit. D.
er zat een katje aan de wc te wachten: miauw. weet echt niet wat hij wil. we moesten gisteren zijn dweil netjes leggen! toen was het wel.
volgend jaar wordt de tuin aangepakt. allez, de koer. gaan een pwa-er laten komen die werken ook met dienstencheques. want de tuinman die ik aangesproken heb, mag waarschijnlijk geen werken komen doen van de overbuur mèt tuin. kinderachtig hè?
ik ga een kopje koffie maken en een ontbijtkoekje eten. seffens staat R hier.
Fijne maandag allen, aan zij die ziek zijn of pijn hebben: beterschap, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
-

Goede morgen alle seizoentjes
hier is het nog mistig maar als de zon nog even met de ellebogen duwt
kan ze er wel door...
Ja, 's morgens en 's avonds is het al koel.... maar zolang het
overdag een beetje zonnig is kunnen we er nog van genieten...
De laatste week van september al... 't is niet te geloven...
M-M, clive, zwanenmeer, Helena, bobijntje, omasenga, anjelier, wingerd,
en al wie ik vergeet..
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Terwijl J. hier dapper poetst ben ik vandaag de luierik aan het uithangen. Seffens boven een broek en bloes gaan strijken om deze namiddag aan te doen voor de bijeenkomst van de groep heel oud-collega's. Wij zijn de mensen van voor d eerste fusie...
MM. en waarom zou je kleerkast eens niet laten ruimen door de gezinshulp? En intussen laten uitkuisen met een beetje nat? Ik doe dat om de zoveel tijd, tussen zomer en winter en tussen winter en zomer. We ruimen samen uit, zij helpt mee beslissen wat weg mag, ik ben daar heel slecht in...Met T. was dat gegarandeerd leute en plezier. Ik mis ze toch nog altijd, al is K. ook een goeie.
Het blijft frisjes in huis, maar ik vrees dat dat komt omdat je moeilijk kan poetsen met alle deuren potdicht toe.
Zo hier en daar kom ik nog wat verf tegen op mijn armen of benen. Ik heb nogal geklodderd gisteren.
Ja Zwanenmeer babysitten is plezant, maar tegen dat ze ze komen halen is het ook plezant, want dan ben je meestal wel een heel klein beetje moe. Een heel klein beetje maar.
Oma-c we zullen een beetje meeduwen met ons ellebogen om die zon erdoor te laten komen.
Soms komt dat zo uit dat ik op de Waalse zender het weerbericht meepik. Dat is wel eens plezierig om te zien hoe ze ons mandje totaal verschillend indelen. Meestal is dat horizontaal bij de VRT en verticaal bij La Une. Ga dat eens bestuderen.
Ik ben al terug ingeschreven voor een vakantie tie aan de Moezel volgend jaar. Nu ben ik eigenlijk aan het prakkeseren of ik misschien mijn Duits zou gaan bijspijkeren. Kwestie van mijn plan wat beter te trekken. Als ik nog mag inschrijven doe ik het misschien.
MM. en waarom zou je kleerkast eens niet laten ruimen door de gezinshulp? En intussen laten uitkuisen met een beetje nat? Ik doe dat om de zoveel tijd, tussen zomer en winter en tussen winter en zomer. We ruimen samen uit, zij helpt mee beslissen wat weg mag, ik ben daar heel slecht in...Met T. was dat gegarandeerd leute en plezier. Ik mis ze toch nog altijd, al is K. ook een goeie.
Het blijft frisjes in huis, maar ik vrees dat dat komt omdat je moeilijk kan poetsen met alle deuren potdicht toe.
Zo hier en daar kom ik nog wat verf tegen op mijn armen of benen. Ik heb nogal geklodderd gisteren.
Ja Zwanenmeer babysitten is plezant, maar tegen dat ze ze komen halen is het ook plezant, want dan ben je meestal wel een heel klein beetje moe. Een heel klein beetje maar.
Oma-c we zullen een beetje meeduwen met ons ellebogen om die zon erdoor te laten komen.
Soms komt dat zo uit dat ik op de Waalse zender het weerbericht meepik. Dat is wel eens plezierig om te zien hoe ze ons mandje totaal verschillend indelen. Meestal is dat horizontaal bij de VRT en verticaal bij La Une. Ga dat eens bestuderen.
Ik ben al terug ingeschreven voor een vakantie tie aan de Moezel volgend jaar. Nu ben ik eigenlijk aan het prakkeseren of ik misschien mijn Duits zou gaan bijspijkeren. Kwestie van mijn plan wat beter te trekken. Als ik nog mag inschrijven doe ik het misschien.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Gisteren met familie en ukkepuk naar de kermis.Veel volk en zalig weer.Ukkepuk heeft voor de eerste keer in de draaimolen gezeten.1keer in een autootje , en 1 keer in het vliegtuigje.Hij vond het wel plezant.Zijn meter bleef bij hem de ganse tijd.
Als mijn epistel hier geschreven is , gaan we ons buiten zetten, zo'n prachtig weer, daar moeten we van profiteren.
Voor morgen en overmorgen hetzelfde weer.
Vanavond gaat manlief met spaanse woef naar de hondenschool.Vorige keer had iedereen een bestelformulier meegekregen om wafeltjes te verkopen, als steun voor de hondenschool.Gisteren dan maar aan de familie gevraagd , tot grote hilariteit van iedereen
.Precies zoals de kinderen op school wafeltjes verkopen
.Maar iedereen heeft toch bestelt.Volgende week zien we de andere kant van de familie , en zullen we het ook eens vragen.
Dames, ik ga me buiten zetten, manlief zit al te wachten.
Tot morgen.
Gisteren met familie en ukkepuk naar de kermis.Veel volk en zalig weer.Ukkepuk heeft voor de eerste keer in de draaimolen gezeten.1keer in een autootje , en 1 keer in het vliegtuigje.Hij vond het wel plezant.Zijn meter bleef bij hem de ganse tijd.
Als mijn epistel hier geschreven is , gaan we ons buiten zetten, zo'n prachtig weer, daar moeten we van profiteren.
Voor morgen en overmorgen hetzelfde weer.
Vanavond gaat manlief met spaanse woef naar de hondenschool.Vorige keer had iedereen een bestelformulier meegekregen om wafeltjes te verkopen, als steun voor de hondenschool.Gisteren dan maar aan de familie gevraagd , tot grote hilariteit van iedereen
Dames, ik ga me buiten zetten, manlief zit al te wachten.
Tot morgen.
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Wij hebben ook een paar uurtjes buiten gezeten, Anjelier. Mijn broer kwam om een en ander te bespreken en zijn hond en de onze hebben kennisgemaakt. Hij heeft nl sinds kort ook een Spaanse woef. Eerst was onze Woef nogal erg blafferig want ze verdedigde natuurlijk haar territorium maar nadien was het OK. De Spaanse woef is een ex-mannetje maar voor onze hond toch erg interessant
Ik voel me gelukkig vandaag beter.
Ik voel me gelukkig vandaag beter.
-

Ik kom nog een fijne avond wensen en een goede nacht....
voor ik mijn bakje sluit.... het was een fijne dag... zacht en zonnig
Ik heb de kelder en de garage een goede beurt gegeven...daar staat niet veel
maar stof en allerlei heb je er toch ook...uitgeveegd en met een sopje gedweild...
Het is er weer fris
Voor allen een gezellige avond en een mooie dromen straks...
Groetjes en tot morgen...
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
Bobijntje - Lid geworden op: 30 okt 2015, 19:48
Hallo lieve seizoentjes allemaal
Eerst een vooral wil ik in naam van manlief
iedereen bedanken voor de lieve verjaardagswensen
en kaartjes. Hij was er echt superblij mee!!!
We zijn er even tussenuit gegaan voor de verjaardag
van manlief en 't is langer uitgelopen dan gepland....
moet kunnen hé
Nu eventjes de was en strijk en dan ga ik deftig
bijlezen en reageren!
Ik hoop dat er toch niet te veel zieken en lijdenden
zijn en stuur iedereen heel veel beterschapwensen!!
Lieve groetjes en knuffels voor jullie allemaal en
slaap lekker voor straks!!
Eerst een vooral wil ik in naam van manlief
iedereen bedanken voor de lieve verjaardagswensen
en kaartjes. Hij was er echt superblij mee!!!
We zijn er even tussenuit gegaan voor de verjaardag
van manlief en 't is langer uitgelopen dan gepland....
moet kunnen hé
Nu eventjes de was en strijk en dan ga ik deftig
bijlezen en reageren!
Ik hoop dat er toch niet te veel zieken en lijdenden
zijn en stuur iedereen heel veel beterschapwensen!!
Lieve groetjes en knuffels voor jullie allemaal en
slaap lekker voor straks!!
Geniet nu... niet morgen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje is net weg. Gimly is aan het eten.
ik heb gisteren met de caddy boodschappen gaan doen. een pak van 6 flessen fruitsap,
een pak actimel en krielaardappeltjes die 30% af waren. het ging, maar nipt.
vandaag hoef ik enkel om het leesvoer.
we hebben gisteren enkel haaievinnensoep gegeten en dan zijn we naar bed gegaan. allebei de "tet" af zoals ze hier zeggen. ik ben wakker geworden met een vreemd gevoel: precies pijn op mijn borstbeen en een krop in mijn keel. vermoed dat het mijn ribben zijn die nog wat tegenpruttelen. voor de pak actimel moest ik strekken en voor de flessen fruitsap moest ik bukken en tillen. thuisgekomen badend in het zweet want ik was tè warm gekleed.
ventje gaat vanavond naar schoonmoeder voor nog wat papieren in orde te brengen dus dien gaat niet vroeg thuis zijn.
denk dat ik vandaag gebakken krielpetatjes ga maken met boontjes in champagneazijn en een kaasburger. kan dan alles rustig klaarmaken en afwassen. 't nieuws dan bekijken in uitgesteld.
Gimly had dorst. zijn pot water bijgevuld met fris.
hij ligt nu op zijn dweil.
vandaag komt de verpleger en die gaat niet als rappe R vroeg zijn.
ik heb weer van alles gedroomd dat niet waar kan zijn. denk van zo'n dromenvanger aan te schaffen en boven mijn bed te hangen, maar heb gelezen dat die moet gemaakt zijn door echte indianen, anders werkt het niet. Larie & apekool gaat de een zeggen.
er is weer geen bal op de tv vandaag. 't zal zenderzappen worden tot we iets tegenkomen dat ons wel intreseert.
ventje vind dat je alleen voor de zenders zou moeten betalen die je bekijkt. ik vind dat ook. wat ben ik met een zender over nonnen die augurken kweken in een klooster in mongolië?
jullie hebben allemaal de groetjes van Ania. ze heeft het razend druk met werk en dochter. was ze gisteren tijdens een chatsessie op FB tegengekomen.
Anjelier: Spaanse woef wafeltjes verkopen
goed dat de familie ze koopt want ik zie moeilijk spaanse woef van deur tot deur gaan met een waggelende staart en het formulier in zijn bek.
Wingerd: Woef geintreseerd in exmannentjes? ventje stuurde gisteren een foto van 2 zwarte ex katertjes door en het was van smelt- smelt want -want, maar hoe gaat Gimly op een 6 wekertje reageren? Ons Vinny had dat als levend speelgoed gezien. vind wel dat ze die katertjes wel vroeg gecastreerd hebben.
Helena: nog steeds verfspatten als picasso? ik wist niet dat je de gezinshulp mocht vragen mee kleerkasten te vullen. want ik heb nog een stapel kleren op mijne dressoir die gecontroleerd moeten worden en in de kast. in mijn contract staat alleen keukenkasten. en nu moet er in de kamer waar ze werken op zijn minst 18° zijn. je mag ook niet vragen ramen te poetsen als 't regent. logisch. maar sommige willen dat wel wist A. me indertijd te zeggen. hoop dat ik nu evengoed overeen kom met die nieuwe. die komt volgende week woensdag om 8 uur.
dan zijn we al oktober! in november ( theoretisch) wordt de keuken afgewerkt dus met wat geluk hebben we eind 2017 een afgewerkt beneden verdiep. want ben net als Clive al een beetje getraumatiseerd door al die uitstellen.
Gimly is de rest van zijn ontbijt naar binnen aan het werken. daar moet ik ook aan beginnen, maar eerst de sociale media bekijken, de reclame, ...
Fijne Dinsdag allen, groetjes en een knuffel!
ventje is net weg. Gimly is aan het eten.
ik heb gisteren met de caddy boodschappen gaan doen. een pak van 6 flessen fruitsap,
een pak actimel en krielaardappeltjes die 30% af waren. het ging, maar nipt.
vandaag hoef ik enkel om het leesvoer.
we hebben gisteren enkel haaievinnensoep gegeten en dan zijn we naar bed gegaan. allebei de "tet" af zoals ze hier zeggen. ik ben wakker geworden met een vreemd gevoel: precies pijn op mijn borstbeen en een krop in mijn keel. vermoed dat het mijn ribben zijn die nog wat tegenpruttelen. voor de pak actimel moest ik strekken en voor de flessen fruitsap moest ik bukken en tillen. thuisgekomen badend in het zweet want ik was tè warm gekleed.
ventje gaat vanavond naar schoonmoeder voor nog wat papieren in orde te brengen dus dien gaat niet vroeg thuis zijn.
denk dat ik vandaag gebakken krielpetatjes ga maken met boontjes in champagneazijn en een kaasburger. kan dan alles rustig klaarmaken en afwassen. 't nieuws dan bekijken in uitgesteld.
Gimly had dorst. zijn pot water bijgevuld met fris.
hij ligt nu op zijn dweil.
vandaag komt de verpleger en die gaat niet als rappe R vroeg zijn.
ik heb weer van alles gedroomd dat niet waar kan zijn. denk van zo'n dromenvanger aan te schaffen en boven mijn bed te hangen, maar heb gelezen dat die moet gemaakt zijn door echte indianen, anders werkt het niet. Larie & apekool gaat de een zeggen.
er is weer geen bal op de tv vandaag. 't zal zenderzappen worden tot we iets tegenkomen dat ons wel intreseert.
ventje vind dat je alleen voor de zenders zou moeten betalen die je bekijkt. ik vind dat ook. wat ben ik met een zender over nonnen die augurken kweken in een klooster in mongolië?
jullie hebben allemaal de groetjes van Ania. ze heeft het razend druk met werk en dochter. was ze gisteren tijdens een chatsessie op FB tegengekomen.
Anjelier: Spaanse woef wafeltjes verkopen
Wingerd: Woef geintreseerd in exmannentjes? ventje stuurde gisteren een foto van 2 zwarte ex katertjes door en het was van smelt- smelt want -want, maar hoe gaat Gimly op een 6 wekertje reageren? Ons Vinny had dat als levend speelgoed gezien. vind wel dat ze die katertjes wel vroeg gecastreerd hebben.
Helena: nog steeds verfspatten als picasso? ik wist niet dat je de gezinshulp mocht vragen mee kleerkasten te vullen. want ik heb nog een stapel kleren op mijne dressoir die gecontroleerd moeten worden en in de kast. in mijn contract staat alleen keukenkasten. en nu moet er in de kamer waar ze werken op zijn minst 18° zijn. je mag ook niet vragen ramen te poetsen als 't regent. logisch. maar sommige willen dat wel wist A. me indertijd te zeggen. hoop dat ik nu evengoed overeen kom met die nieuwe. die komt volgende week woensdag om 8 uur.
dan zijn we al oktober! in november ( theoretisch) wordt de keuken afgewerkt dus met wat geluk hebben we eind 2017 een afgewerkt beneden verdiep. want ben net als Clive al een beetje getraumatiseerd door al die uitstellen.
Gimly is de rest van zijn ontbijt naar binnen aan het werken. daar moet ik ook aan beginnen, maar eerst de sociale media bekijken, de reclame, ...
Fijne Dinsdag allen, groetjes en een knuffel!
Cats Rule!
-

Een mistige morgen vandaag.... maar dat zal de zon wel weer opruimen zeker..?
Dat hoop ik tenminste....
Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft en dat mensen met pijn vandaag
wat minder last hebben... ik wens hen allen beterschap...en sterkte...
M-M, als die druk op de borst blijft aanhouden het toch eens aan de dokter zeggen...
ik ben zo 2 x aan stenten geraakt ....het was verstopping van de aders...
ik zeg niet dat het bij jou zo is maar beter voorzorgen nemen en laten nakijken...
Je hart is de motor van je lichaam hé...
Geen nieuws is goed nieuws zegt men... Een fijne dag aan iedereen en tot later...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goede (bijna) middag lieve Seizoentjes,
Ik ben laat vandaag, maar moest deze ochtend vroeg al bij de kine zijn. En heb toen ik daarvan thuiskwam, even gerust en dan het licht HH gedaan + ik ben al bezig aan de tweede wasmachine , nog 1 te gaan. Ben de droogkast aan het gebruiken want hier is het nog erg mistig en vochtig; Zal wel zien wat ik bij de volgende machines ga doen.
Wingerd, fijn dat jij je terug een beetje beter voelt, zo'n opstoot is echt niet niks.
Anjelier, moest zo lachen toen ik Muddy Maddy's zin las van Spaanse woef, zie hem inderdaad al van deur tot deur gaan met zijn wafeltjes en zijn formulier
Bobijntje, genoten van de reis . Het zal jullie beiden deugd gedaan hebben. En denk dat jullie over het algemeen goed weer hebben gehad.
Oma-C, de kelder een goede beurt gegeven, daar ben je dan weer even vanaf. En de mooie verhalen van de toeristen al kunnen horen ?
Muddy Maddy, doe toch nog maar voorzichtig aan hoor. En luisteren naar Oma-C. Moest echt lachen wat je schreef van Spaanse woef. En ja, heb een hekel aan mensen die hun afspraken niet nakomen, zeker als ze je niet verwittigen dat ze niet komen de afgesproken dag. Ben al van vorige week aan het wachten op zo iemand voor een klusje aan de verwarming.
Hoop dat volgende week de nieuwe poetsvrouw meevalt. Dank j wel voor het nieuws van Ania.
Zwanenmeer, altijd mooie plaatjes en mooie wensen, dat siert jou echt.
HVT, jij hebt dan ook al een tijdje een andere poestvrouw. Hopelijk ben je er tevreden van.
Manlief is deze ochtend opgestaan met een acute pijn aan de zijkant van zijn knie. Hij zei dat het gisteren precies ook al een beetje pijn deed. Gaat als hij kan vanavond naar de huisdokter.
Ik ben aan het wachten op een pakketje dat ik zondag online besteld heb en volgens de mail vandaag gaat aankomen tussen 08.00H en 21.30H !!!!! Dus moet zorgen dat ik de bel hoor. Is de allereerste keer dat ik iets online besteld heb. Maar was nimmer te krijgen in de winkel, toch de kleur niet die ik wou hebben. Ben daar toch niet zo echt voor om online te bestellen.
Maar nu had ik geen keuze.
Ik heb vorige week een jeans van mij in de droogkast gestopt en ze is naar de vaantjes. Weet meteen wat ik in de volgende soldenperiode mag kopen
Het is hier nog steeds niet aan het uitklaren.
Hoop dat alles verhoudingsgewijs goed is met MJ en haar man.
Zo, ga niet alle namen noemen want kan misschien online beter een goed geheugen bestellen, is nodig af en toe.
Ik wens iedereen een mooie dinsdag . Beterschap voor de zieken en hun naasten. Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
En toen dacht ik: dat moet ik antwoorden op, en dat antwoorden op, en foetsie alles gewist uit mijn geheugen...
Ah ja, ik ben tevreden over mijn nieuwe gezinshulp Clive. Ik heb vandaag ontdekt dat ze heel graag kookt. Dat heb ik goed in mijn oren geknoopt.Ze heeft er weer een hele wasmand strijk doorgedraaid en tomatensoep gemaakt en champignons. En was ingestoken en buiten gehangen. Het klaart hier uit. Ook een deel ondergoed en handdoekjes in de linnendroger.
Mijn vroegere gezinshulp zou aan de beterhand zijn. De chemo zou aangeslagen hebben. Ze mag terug fietsen en gaan zwemmen doet ze ook al. We hebben voor volgende week dinsdag afgesproken aan Margriet op de Schoenmarkt. Standbeeld van Margaretha van Oostenrijk gemeenlijk margriet genoemd hier in de stad, om x uur aan Magriet...
Gisteren dus naar de babbel met de collega's. Was plezant. Eén collega was gevallen en had haar enkel en haar pols gebroken. Als ze het aan het vertellen was, was het bijna een aflevering van "Redders van bij ons" met brandweer, mug, ambulance... Omdat het op een verdieping was is ze met zo een schelp brancard naar beneden gebracht in die speciale bak van de brandweer. Avontuur! dat wel....Die beleeft wel een en ander af en toe. Het is niet de eerste keer dat ze iets breekt.
Verder valt er niet veel te vertellen. Deze namiddag naar de kine en daarna naar de kapper. Mijn avondeten is dus al bijna klaar.
Morgen naar ons tante S. samen met mijn zus.
Zo dames tot zover de avonturen van tussen Vaart en Dijle.
Ah ja, ik ben tevreden over mijn nieuwe gezinshulp Clive. Ik heb vandaag ontdekt dat ze heel graag kookt. Dat heb ik goed in mijn oren geknoopt.Ze heeft er weer een hele wasmand strijk doorgedraaid en tomatensoep gemaakt en champignons. En was ingestoken en buiten gehangen. Het klaart hier uit. Ook een deel ondergoed en handdoekjes in de linnendroger.
Mijn vroegere gezinshulp zou aan de beterhand zijn. De chemo zou aangeslagen hebben. Ze mag terug fietsen en gaan zwemmen doet ze ook al. We hebben voor volgende week dinsdag afgesproken aan Margriet op de Schoenmarkt. Standbeeld van Margaretha van Oostenrijk gemeenlijk margriet genoemd hier in de stad, om x uur aan Magriet...
Gisteren dus naar de babbel met de collega's. Was plezant. Eén collega was gevallen en had haar enkel en haar pols gebroken. Als ze het aan het vertellen was, was het bijna een aflevering van "Redders van bij ons" met brandweer, mug, ambulance... Omdat het op een verdieping was is ze met zo een schelp brancard naar beneden gebracht in die speciale bak van de brandweer. Avontuur! dat wel....Die beleeft wel een en ander af en toe. Het is niet de eerste keer dat ze iets breekt.
Verder valt er niet veel te vertellen. Deze namiddag naar de kine en daarna naar de kapper. Mijn avondeten is dus al bijna klaar.
Morgen naar ons tante S. samen met mijn zus.
Zo dames tot zover de avonturen van tussen Vaart en Dijle.