in de Vier Seizoenen reeks 8
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Oei... anjelier, ik ben bijna te laat...
Het was vandaag jullie huwelijksverjaardag...
ik zag het zopas op de kalender...
Toch nog een hele fijne dag voor jullie beiden en nog vele jaren samen...
Proficiat..!!!

Het was vandaag jullie huwelijksverjaardag...
ik zag het zopas op de kalender...
Toch nog een hele fijne dag voor jullie beiden en nog vele jaren samen...
Proficiat..!!!

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Oma-C: dank u wel voor de gelukwensen van onze huwelijksverjaardag.Maar eigenlijk was dat gisteren op 12 oktober.We zijn op restaurant geweest met onze buren.Was al heel lang afgesproken en steeds uitgesteld ( als je met verschillende personen moet rekening houden)en nu gisteren paste het voor iedereen.Buren wisten het niet van onze huwelijksverjaardag.In de namiddag na het restaurantbezoek had ik taart voorzien.
Clive: over spaanse woef gesproken: manlief vertelde op de hondenschool dat spaanse woef vooraleer hij zijn eten krijgt , eerst zijn oefeningen moet doen , zoals zitten , liggen , enz.Nu moeten wij dat niet vragen, hij doet zijn oefeningen direct, en alles hé.Veel meer dan hij moet doen
.Volgens hondeninstructeur moet hij heel graag bij ons zijn, want normaal doen ze dat niet.Ja, ik denk toch ook, dat hij hier graag woont
.
Laat de mosselen smaken.
Ik heb een nieuwe bril sinds deze week, ben hem nog niet gewoon.De eerste avond zag ik alles schuin.Toen ik aan het koken was, zag mijn gootsteen er schuin uit, mijn kookvuur ook, echt raar.Het is al beter, maar toch.
Dames, slaapwel allemaal.
Oma-C: dank u wel voor de gelukwensen van onze huwelijksverjaardag.Maar eigenlijk was dat gisteren op 12 oktober.We zijn op restaurant geweest met onze buren.Was al heel lang afgesproken en steeds uitgesteld ( als je met verschillende personen moet rekening houden)en nu gisteren paste het voor iedereen.Buren wisten het niet van onze huwelijksverjaardag.In de namiddag na het restaurantbezoek had ik taart voorzien.
Clive: over spaanse woef gesproken: manlief vertelde op de hondenschool dat spaanse woef vooraleer hij zijn eten krijgt , eerst zijn oefeningen moet doen , zoals zitten , liggen , enz.Nu moeten wij dat niet vragen, hij doet zijn oefeningen direct, en alles hé.Veel meer dan hij moet doen
Laat de mosselen smaken.
Ik heb een nieuwe bril sinds deze week, ben hem nog niet gewoon.De eerste avond zag ik alles schuin.Toen ik aan het koken was, zag mijn gootsteen er schuin uit, mijn kookvuur ook, echt raar.Het is al beter, maar toch.
Dames, slaapwel allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede vroege morgen seizoentjes,
voila, mijn haren zijn gekleurd. het moet nog bijgeknipt worden maar dat is voor het eind van de maand vlak voor we gaan moeten gaan eten. want spoedartsen zijn geen kappers hè als er moet gehecht worden.
Gimly heeft het weer zitten. hij voelt waarschijnlijk aan dat mijn moeder komt en is dus weer aan het overgeven. vanmorgen was het speeksel.
de blauwe zak zit in zijn houder en staat buiten.
nu nog ergens dat minitrapladdertje zetten.
we moeten voor een heel week geen eten kopen. ventje heeft twee dagschoteltjes gehaald voor op het werk. dinsdag gaat hij dan om nieuwe. dan heeft hij ten minste al warm gegeten.
vandaag komt Rappe R voor twee dagen.
er is weer onenigheid op het werk ivm de zendingen. heb er ja & amen op gezegd.
als R weg is, ga ik mijn keuken eens aanpakken. is nodig want ze is van de week een beetje verslonst. en sloddervos ventje ging afwassen...
tegen dan is ventje op en kan hij de dozen karton ook buiten zetten want de gang moet vrij zijn anders kijft de "chef". dan de krant en brood. we zouden dan deze middag onze wandeling gaan doen want ze gaan zeker niet meewillen.
ze verwachtten weer een topweekend aan de kust.
ga nog een beetje surfen op het net.
Fijne zaterdag allen, groetjes en knuffels voor elk
voila, mijn haren zijn gekleurd. het moet nog bijgeknipt worden maar dat is voor het eind van de maand vlak voor we gaan moeten gaan eten. want spoedartsen zijn geen kappers hè als er moet gehecht worden.
Gimly heeft het weer zitten. hij voelt waarschijnlijk aan dat mijn moeder komt en is dus weer aan het overgeven. vanmorgen was het speeksel.
de blauwe zak zit in zijn houder en staat buiten.
nu nog ergens dat minitrapladdertje zetten.
we moeten voor een heel week geen eten kopen. ventje heeft twee dagschoteltjes gehaald voor op het werk. dinsdag gaat hij dan om nieuwe. dan heeft hij ten minste al warm gegeten.
vandaag komt Rappe R voor twee dagen.
er is weer onenigheid op het werk ivm de zendingen. heb er ja & amen op gezegd.
als R weg is, ga ik mijn keuken eens aanpakken. is nodig want ze is van de week een beetje verslonst. en sloddervos ventje ging afwassen...
tegen dan is ventje op en kan hij de dozen karton ook buiten zetten want de gang moet vrij zijn anders kijft de "chef". dan de krant en brood. we zouden dan deze middag onze wandeling gaan doen want ze gaan zeker niet meewillen.
ze verwachtten weer een topweekend aan de kust.
ga nog een beetje surfen op het net.
Fijne zaterdag allen, groetjes en knuffels voor elk
Cats Rule!
-

Een mooie zonsopgang ... dat belooft een mooie dag te worden
en die moeten we meepakken en van profiteren
M-M, hopelijk een aangenaam weekend... ook met je bezoek..
ja er zal veel volk aan de kust zijn ...die nog van het laatste mooi weekend willen genieten
Iedereen kan niet aan de kust wonen ... het zou er een overrompeling zijn ...
Arme Gimly weeral ziek... dat is toch dikwijls de laatste tijd...beterschap ermee...
Hopelijk kan Gimly niet aan de plastic zak in de houder knabbelen.?...
clive zal al aan de verhuis gaan helpen zijn denk ik... hopelijk gaat alles goed
anjelier ik heb de datum op de kalender veranderd... hoe kan ik die verkeerd hebben ingevuld...
fijn dat woef goed z'n oefeningen doet... ik kan het zo voor me zien...
Voor alle seizoentjes een heel fijn weekend... wasmachine roept dat de was buiten kan...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Vooraleer we met goede moed aan ons huiswerk gaan beginnen even binnen springen hier.
Gisteren voormiddag een heel geanimeerde les latijn gevolgd. Echt plezant. De leraar had er ook zin in.
Gisteren namiddag iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb. Ik las ergens reclame van Rustpunt waar men onder andere een soort massage van de voeten met kruidenstempels kan laten doen. Dat was best een heel aangename rustgevende ervaring moet ik zeggen. Niet echt om alle maanden te doen wegens een beetje prijzig, maar het deed zo een deugd. En het doet nog deugd eigenlijk. Het is net of mijn benen zijn tien kilo lichter geworden.
Dat hebben we weeral meegemaakt.
Ik heb zoveel plannen dat ik niet goed weet wat ik nu eigenlijk best eerst aanpak.
Ik denk dat ik een belletje ga doen met mijn zus. Misschien heeft die zin in een beetje tuinwerk...
Nog een verlate gelukwens voor de huwelijksverjaardag van Anjelier en echtgenoot. Van harte!
MM succes met het hoog bezoek
Aan iedereen geniet van het komende zonnige weekend.
Gisteren voormiddag een heel geanimeerde les latijn gevolgd. Echt plezant. De leraar had er ook zin in.
Gisteren namiddag iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb. Ik las ergens reclame van Rustpunt waar men onder andere een soort massage van de voeten met kruidenstempels kan laten doen. Dat was best een heel aangename rustgevende ervaring moet ik zeggen. Niet echt om alle maanden te doen wegens een beetje prijzig, maar het deed zo een deugd. En het doet nog deugd eigenlijk. Het is net of mijn benen zijn tien kilo lichter geworden.
Dat hebben we weeral meegemaakt.
Ik heb zoveel plannen dat ik niet goed weet wat ik nu eigenlijk best eerst aanpak.
Ik denk dat ik een belletje ga doen met mijn zus. Misschien heeft die zin in een beetje tuinwerk...
Nog een verlate gelukwens voor de huwelijksverjaardag van Anjelier en echtgenoot. Van harte!
MM succes met het hoog bezoek
Aan iedereen geniet van het komende zonnige weekend.
-

Na een fijne wandeling ga ik nog wat nagenieten op het zonnige terras...
en straks met de kinderen een groenteschoteltje met gerookte zalm eten...
en dan is de dag weeral om...en later nog wat kaartjes afwerken...
Helena nog hulp gehad in de tuin..? ik denk dat het warm was voor tuinwerken...
de onderbuurvrouw was samen met haar dochter de uitgebloeide bloemen
aan 't afsnijden en opruimen... een soort hortensia's (schapenkoppen)
de tuin staat weer in winterjas, verder waren ze hier en daar nog het gras aan 't afrijden...
met deze ° groeit het nog ...
Amai de bladeren vallen al goed
en 't heeft nog niet gevroren... dan gaat het nog rapper.... met wat wind...
Ik hoop dat iedereen een fijne dag had... nu nog genieten van de avond...
en later .. veel later ...een goeie nacht...
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
Goede morgen seizoentjes,
moeder belde gisteren om te zeggen dat schoonbroer haar weer aan het bedriegen was ivm met haar kinè. en dat ze naar een praktijk gaat niet ver van de deur. ik moest zelfs in mijn agenda kijken wanneer hij er geweest was toen ik daar was.
hij deed dat ook toen de tante van mijn vader kinè nodig had zei ze. mij kan dat niet bommen dat hij bedriegt. 't zal toch wel eens uitkomen.
ging gisteren alles boven klaarleggen voor de strijk voor maandag voor de nieuwe thuishulp maar dat is er niet van gekomen. dacht dat ventje ging helpen maar die wilde een nieuwe serie zien. nadat het hoog bezoek weg is, ga ik er dan aan beginnen. ik mag geen aperitiefje drinken voor het eten want als ze alcohol ruikt op mijn adem ga ik weer een aap scheren. vandaag loodzware benen en geen idee hoe het komt. ben ook misselijk maar dat kan zijn van de zenuwen.
weer vergeten lookpoeder in huis te halen. ventje zei dat het straatlicht weer uit was. burgervader eandis niet betaald. in de loop van de nacht is die dan toch opeens beginnen branden. er zal een hond teveel zijn poot opgeheven hebben. gelukkig heb ik die leeslamp die ik dan aansteek om naar de badkamer te gaan waar er ook voor je de badkamer binnen gaat een nachtlichtje brand. want zonder dat straatlicht zou je kunnen over alles vallen.
gisteren was Rappe R er rond kwart voor 8. dan de afwas gedaan. de metalen vuilbak staat nu ook onder het afdak. en in de gang staan weer dingen die ventje van onder de trap gehaald heeft, die moeten ook ergens weer weggemoffeld worden voor de " chef" hier is.
Oma C: Gimly kan niet aan de blauwe plastic zak in de houder knabbelen want die stond buiten voor hij gisteren ziek werd. het enige plastic waar hij aan zou kunnen is dat zakje in het vuilnisbakje in de badkamer. maar omdat de thuisverplegers er hun latex handschoenen in smijten, denk ik het niet.
moet Gimly nog zijn zakgeld geven. hij krijgt elke zaterdag 2 euro. is ook een manier van sparen zei de vader van buurman veranda toen hij dat netje kwam hangen.
vandaag weer vit. D kuur.
het mooie weer kwam gisteren maar traag op gang. en ik weet al wat ze gaan zeggen als wij voorstellen om ergens naar toe te gaan: veel te veel volk en wij kunnen daar niet meer tegen. wel, ik ook niet maar ik moet van de dokter.
ik ga nog even surfen.
Fijne zondag allen, groetjes en een knuffel.
moeder belde gisteren om te zeggen dat schoonbroer haar weer aan het bedriegen was ivm met haar kinè. en dat ze naar een praktijk gaat niet ver van de deur. ik moest zelfs in mijn agenda kijken wanneer hij er geweest was toen ik daar was.
hij deed dat ook toen de tante van mijn vader kinè nodig had zei ze. mij kan dat niet bommen dat hij bedriegt. 't zal toch wel eens uitkomen.
ging gisteren alles boven klaarleggen voor de strijk voor maandag voor de nieuwe thuishulp maar dat is er niet van gekomen. dacht dat ventje ging helpen maar die wilde een nieuwe serie zien. nadat het hoog bezoek weg is, ga ik er dan aan beginnen. ik mag geen aperitiefje drinken voor het eten want als ze alcohol ruikt op mijn adem ga ik weer een aap scheren. vandaag loodzware benen en geen idee hoe het komt. ben ook misselijk maar dat kan zijn van de zenuwen.
weer vergeten lookpoeder in huis te halen. ventje zei dat het straatlicht weer uit was. burgervader eandis niet betaald. in de loop van de nacht is die dan toch opeens beginnen branden. er zal een hond teveel zijn poot opgeheven hebben. gelukkig heb ik die leeslamp die ik dan aansteek om naar de badkamer te gaan waar er ook voor je de badkamer binnen gaat een nachtlichtje brand. want zonder dat straatlicht zou je kunnen over alles vallen.
gisteren was Rappe R er rond kwart voor 8. dan de afwas gedaan. de metalen vuilbak staat nu ook onder het afdak. en in de gang staan weer dingen die ventje van onder de trap gehaald heeft, die moeten ook ergens weer weggemoffeld worden voor de " chef" hier is.
Oma C: Gimly kan niet aan de blauwe plastic zak in de houder knabbelen want die stond buiten voor hij gisteren ziek werd. het enige plastic waar hij aan zou kunnen is dat zakje in het vuilnisbakje in de badkamer. maar omdat de thuisverplegers er hun latex handschoenen in smijten, denk ik het niet.
moet Gimly nog zijn zakgeld geven. hij krijgt elke zaterdag 2 euro. is ook een manier van sparen zei de vader van buurman veranda toen hij dat netje kwam hangen.
vandaag weer vit. D kuur.
het mooie weer kwam gisteren maar traag op gang. en ik weet al wat ze gaan zeggen als wij voorstellen om ergens naar toe te gaan: veel te veel volk en wij kunnen daar niet meer tegen. wel, ik ook niet maar ik moet van de dokter.
ik ga nog even surfen.
Fijne zondag allen, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-

Een zonnige zondagmorgen allen...
Het ontbijt staat klaar voor wie wil... geniet ervan...
Straks toch weer eens de cabrio buiten halen...voor een rustig uitstapje
dan kom ik weer eens wat verder als op een wandeltocht... :rolll:
M-M, een wandeling doen is geen mars hé, zo vermoeiend is dat niet
en ook oude mensen hebben beweging nodig...zeker na een hartoperatie...
dat zal hun dokter ook wel zeggen... iedereen weet ondertussen wel
dat beweging gezond is... dat wordt door elke dokter en op tv dikwijls genoeg gezegd
maar ja..."ik kan dat niet" is makkelijker ..
.iedereen wil dat de dokters hen genezen maar doen wat de dokter zegt..? ho maar ...
Een fijne dag ondanks.....
zwanenmeer ook voor jou een leuk weekend... geniet ervan..
Ik wens iedereen ... allen zonder naam verder...een gezellige zondag...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Sorry dat ik er gisteren niet was, maar waren al om 08.00H in het huis voor de verhuis en zijn daar tot 18.00H geweest. Heb zo goed als niets getild, maar heb alle kasten af- en uitgewassen en er een heel veel ingeladen. Verder 30 broodjes gesmeerd voor de hongerige zielen. Toen we thuiskwamen , vlug badje genomen en ons iets anders aangedaan en mosseltjes gaan eten.
Om 20.30 H al terug naar hier gekomen en nadat Niels slapen was, zelf ook bedje ingedoken met een flinke pijnstiller. En vandaag pas om 09.00H wakker geworden, had geen alarm gezet. Moet vandaag enkel de slaap-en badkamer doen en NIels zijn kamer en de hal stofzuigen, zijn gisteren niet in de living of in de keuken geweest en had daar gisteren voordat we vertrokken al alles gestofzuigd en had dan ook nog de strijk gedaan. Die moet ik vandaag nog wegleggen.
Oma-C, het is prachtig weer, je zult genieten van jouw fietstochtje. Wees maar voorzichtig met al de werken daar in jouw omgeving.
Zwanenmeer, jij gaat waarschijnlijk ook een wandeling doen.
HVT, genoten van een dagje me-time. Dat mag ook wel eens.
Anjelier, sorry, sorry; Heb in mijn agenda over jouw huwelijksverjaardag gekeken; Maar jullie hebben het fijn gehad; Als,nog een heel dikke proficiat voor jullie beiden. En kan geloven dan Spaanse Woef dolgraag bij jullie is. Merk tussen de regels door dat hij verwend wordt. Niels hier ook hoor. Alhoewel hij gisteren schromelijk verwaarloosd was. Een ganse dag bijna niet thuis geweest, maar had hem voor het slapen gaan dan maar een extra grote jumbone gegeven. En vandaag zijn we er een hele dag voor hem. Moest gisteren nog aan Ukkepuk denken toen ik ' s avonds baby D zag. Blijft groeien, had hem een week of 2 niet gezien. Kon hem spijtig genoeg nog niet optillen met mijn schouder.
Muddy Maddy, Oma-C heeft gelijk. Je moet je van jouw moeders mening minder aantrekken. En wat jouw outfits betreft, je moet je aandoen waarin jij jou goed en mooi in voelt. Gimly toch nog spuwen ondanks zijn dieetkorrels.
En vandaag dan even de keuken opruimen. Maak er beiden een mooie zondag van.
Zo lieve Seizoentjes , ga er vandaag een kalme dag van maken, heb nog nieuwe modemagazines liggen en een nieuw boek;
Maar eerst even het licht HH.
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag. Sterkte voor diegenen die het nodig hebben; Liefs en een dikke knuffel voor allen.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
HVT en Clive: dank u wel voor de huwelijksverjaardagwensen.
Vandaag genoten van het prachtige weer.We hebben de ganse namiddag in de tuin gezeten, en nu naar binnen gekomen om te eten.
Gisteren een flinke wandeling gemaakt van 10 km.
Morgen naar de supermarkt, want de kasten zijn hier leeg.Moet nog mijn menu opmaken, zodat ik weet wat ik moet meebrengen.
Tegenwoordig ga ik maar om de 2 weken naar de winkel, als ik tijd heb.Ik heb altijd wel iets in de diepvries zitten .
Dames, tot morgen allemaal.
HVT en Clive: dank u wel voor de huwelijksverjaardagwensen.
Vandaag genoten van het prachtige weer.We hebben de ganse namiddag in de tuin gezeten, en nu naar binnen gekomen om te eten.
Gisteren een flinke wandeling gemaakt van 10 km.
Morgen naar de supermarkt, want de kasten zijn hier leeg.Moet nog mijn menu opmaken, zodat ik weet wat ik moet meebrengen.
Tegenwoordig ga ik maar om de 2 weken naar de winkel, als ik tijd heb.Ik heb altijd wel iets in de diepvries zitten .
Dames, tot morgen allemaal.
-

Iedereen een goede avond gewenst...wat een mooie dag was het...
Na mijn fijn fietstochtje... nog nagenoten van mijn zonnig terras met mijn boek
Ik heb de ene tuinstoel nog laten staan want morgen is er nog zo'n dag hoorde ik net van de weervrouw..
dus zien dat we daar weer van kunnen genieten...want vanaf woensdag is het weeral op...
maar ja ... eens half oktober voorbij ... dan mogen we niet teveel meer verlangen...
anjelier, een goeie wandeling gedaan... plezant zolang het weer goed is
en vandaag nog van de tuin genoten... ik heb ook mijn ene tuinstoel weer buiten gezet vanmiddag
en met mijn boek buiten gezeten, voor de kaartjes is er altijd teveel wind hierboven
Ik wens iedereen een fijne avond verder ...en een rustgevende nacht voor (veel) later...
-
Goede morgen seizoentjes,
vandaag een grote chaotische dag.
1) de verpleegkundige komt
2) de thuishulp komt
3) ze komen de keuken afwerken!
ja, dat laatste hebben jullie goed gelezen. vrijdagavond zijn we verwittigd dat ze vandaag de keuken komen afwerken. toen was het te laat om de thuishulp af te bellen. dus gisteren in allerijl nadat de inspectie weg was in, de keuken bijna alles verwijderd wat in hun weg zou kunnen staan. mijn eettafel staat ook vol en ik heb al wat dingen uit de weg gedaan want hoe ga ik de thuishulp dan koffie geven als we de administratie doen?
ik loop hier rond als een kieken zonder kop. en ik moet nog glazen afwassen. plus het is hier aan het regenen.
ik weet het allemaal niet meer.
Fijne maandag, groetjes en een knuffel
vandaag een grote chaotische dag.
1) de verpleegkundige komt
2) de thuishulp komt
3) ze komen de keuken afwerken!
ja, dat laatste hebben jullie goed gelezen. vrijdagavond zijn we verwittigd dat ze vandaag de keuken komen afwerken. toen was het te laat om de thuishulp af te bellen. dus gisteren in allerijl nadat de inspectie weg was in, de keuken bijna alles verwijderd wat in hun weg zou kunnen staan. mijn eettafel staat ook vol en ik heb al wat dingen uit de weg gedaan want hoe ga ik de thuishulp dan koffie geven als we de administratie doen?
ik loop hier rond als een kieken zonder kop. en ik moet nog glazen afwassen. plus het is hier aan het regenen.
ik weet het allemaal niet meer.
Fijne maandag, groetjes en een knuffel
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, oei, alles bij elkaar en nu lijkt alles een beetje onoverzichtelijk. Diep ademhalen en een klein plaatsje op tafel leegmaken waar de thuishulp haar administratie kan doen. Heb je geen doos of zo waar je wat kunt inleggen ? Maar probeer niet te stressen, dat helpt niemand vooruit. En als de keuken afgewerkt is, gaat deze weer mooi zijn; En dan kunnen al de spullen terug naar de keuken en is de tafel terug al wat leger en zie je terug licht in de chaos.
Oma-C en Anjelier, genoten van de zonnige dag gisteren; Het was heerlijk buiten.
Wij hebben er een kalme dag van gemaakt, was gisteren echt wel moe.
Lijstje voor vandaag is al klaar,
Ik wens iedereen een mooie maandag, sterkte voor hen die het nodig hebben en een dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs.
-

Goede maandagmorgen iedereen...
Vannacht een goeie bui gehad... gelukkig had ik gisteravond toch maar
het kussen van de tuinstoel gehaald,
en toen ik het vannacht hoorde regenen was ik blij dat ik het gedaan had
Vandaag tot ongeveer 26°... de zon is er al, ben benieuwd...
want ik wil terug een toerke met de cabrio weg...als mijn draainissen niet teveel opspelen
M-M ....gewoon laten komen wat komt...leg een deeltje van wat op tafel staat
voorlopig even in een wasmand als je geen doos hebt....
je kan niks forceren en tegen de avond gaat alles er heel anders uit zien... sterkte...
clive, gisteren nog moe..? daar verschiet ik niet van... een verhuis kruipt niet in de kleren
Doe vandaag ook maar nog wat kalm... en geniet van de zon...
de regen heeft al het stof weggespoeld... dat moet jij al niet meer doen
Ik wens alle seizoentjes een gezellige nieuwe week... en sterkte aan M-J...
geniet nog van de komende dagen want zo lang zal het niet meer duren voor de herfst er weer terug is....
Groetjes allen en tot later