in de Vier Seizoenen reeks 8
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Lenk, van harte welkom. Zoals Bobijntje zegt, wij zijn een rustig en vreedzaam groepje.
Ik heb alles diagonaal gelezen, maar ben al veel vergeten, AL waarschijnlijk.
Anjelier, hoop dat ze de lek in de waterleiding kunnen herstellen.
Wij hadden een lekje in verwarming en dat hebben ze kunnen maken zonder veel schade aan te richten.
Ik moet jullie al laten want moet naar de kine en vanavond na de poets ga ik mijn nageltje gaan laten doen. Een half uurtje rust na een toch wel hectische week.
Ga dus niet alle namen noemen, maar wens iedereen een heel mooie vrijdag, stuur jullie heel veel groetjes en een bundel sterkteknuffels voor elkeen die er eentje nodig heeft. Liefs.
-
Gast
Dank u Clive en Oma-C, ja, al 67 vandaag, ik schrik er zelf van.
Fijne vrijdag gewenst aan jullie allen.
Fijne vrijdag gewenst aan jullie allen.
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

leah van harte gefeliciteerd met uw verjaardag,en nog vele jaren erbij
en drie dikke XXX
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle uiltjes.. hier komt de zon net piepen...
Vannacht regen gehad want alles is nat..plassen op de garages hier achte mij
maar ik heb goed geslapen en heb het niet gemerkt.
Al een heel stuk van de vrijdagse huistaken gedaan en ik ga straks boodschappen doen
veel is er niet nodig maar er zijn verse dingen nodig en dan moet ik gaan...
dat is voor op de middag dan is het minste druk
M-M, een beetje stress... den ik aangezien je maagpijn hebt..
Ik hoop dat het geloop naar het ziekenhuis spoedig gedaan is ...
maar dan moet je nog wel naar huis (Brugge) natuurlijk nogal een geloop hé
Ik wens je sterkte ...ook voor je ouders...
Leah*, een fijne verjaardag gewenst...
ik had het al op de verjaardagstopic gedaan maar 2 keer mag hé...Proficiat..!!

Lenk, van harte welkom... hier wordt de ene keer want meer en de andere keer
wat minder gebabbeld..vertel gewoon wat je kwijt wil....
(weet wel dat de hele wereld kan meelezen)
clive, bobijntje, Helena, anjelierken,zwanenmeer, omasenga, wingerd, en wie ik weer zou vergeten, sorry...
een fijne vrijdag gewenst...grts en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Voor leah: Een heel gelukkige verjaardag en nog vele gezonde jaartjes erbij!
Voor Lenk: Welkom in De Vier Seizoenen.
Voor MM:
coq au vin...
Ja dames de haan is in de pot gegaan.
Verder vandaag met bollen planten.Nog 70 en dan ben ik er. Heb er dit jaar ongeveer 300 in de grond gestoken.
Dat heb je vlug bijeen:12 mandjes tulpen, 6 mandjes hyacinten, nu nog de narcissen en misschien haal ik toch nog wat krokusjes en sneeuwklokjes. In memoriam grootvake, die zo voor mij een klein Keukenhof in de tuin had gemaakt.
De kerstcadeaus voor de jongste kleinkinderen zijn al besteld, worden morgen geleverd.Ik zal maar goed op tijd op vinkenslag gaan liggen dat ik de bode niet misloop.
Gisteravond met Poes op schoot in slaap gevallen voor tv. Toch interessant hoor die docu programma's
"Secrets d'histoire" op France 2. Eerst over Agatha Christie en dan over Georges Sand. Toen was het half een als ik wakker schrok en Poes ook. Niet meer goed in slaap geraakt.
Nog twee daagjes Poes. ik zal er al maar rekening mee houden dat het maandag of dinsdag wordt eer ze haar komen ophalen.
Ze heeft nog eten genoeg en dat kattengrit zal ik eens gaan bijhalen seffens. Bakker en beenhouwer niet vergeten en we hebben weer eten, maar eerst de tuin.
Dames maak er een fijne dag van.
Hoshinkido: verloren gelopen?
Voor Lenk: Welkom in De Vier Seizoenen.
Voor MM:
Ja dames de haan is in de pot gegaan.
Verder vandaag met bollen planten.Nog 70 en dan ben ik er. Heb er dit jaar ongeveer 300 in de grond gestoken.
Dat heb je vlug bijeen:12 mandjes tulpen, 6 mandjes hyacinten, nu nog de narcissen en misschien haal ik toch nog wat krokusjes en sneeuwklokjes. In memoriam grootvake, die zo voor mij een klein Keukenhof in de tuin had gemaakt.
De kerstcadeaus voor de jongste kleinkinderen zijn al besteld, worden morgen geleverd.Ik zal maar goed op tijd op vinkenslag gaan liggen dat ik de bode niet misloop.
Gisteravond met Poes op schoot in slaap gevallen voor tv. Toch interessant hoor die docu programma's
Nog twee daagjes Poes. ik zal er al maar rekening mee houden dat het maandag of dinsdag wordt eer ze haar komen ophalen.
Ze heeft nog eten genoeg en dat kattengrit zal ik eens gaan bijhalen seffens. Bakker en beenhouwer niet vergeten en we hebben weer eten, maar eerst de tuin.
Dames maak er een fijne dag van.
Hoshinkido: verloren gelopen?
-
billyken999 - Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
gelukkige verjaardag leah en nog veel jaartjes

Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond iedereen, een zachte dag met veel zon... in de late namiddag werd het bewolkt...
maar het was heerlijk buiten... de boodschappen zijn gedaan en ik heb er nog
een wandelingetje aangebreid....en efkes bekomen....
Ik had nog slecht nieuws gekregen..... een oude vriend is overleden.... zo gaat dat als je ouder wordt....
er vertrekken er meer dan dat er bij komen
Hij heeft een mooie leeftijd gehad en een mooi leven... dus moeten we het aanvaarden...
We zijn samen met nog andere reeds overleden vrienden dikwijls naar zee geweest
in de voorbije zomers... dat hij in vrede mag rusten...
Ik wens allen een fijne avond en tot morgen...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, veel sterkte met het overlijden van jouw goede vriend. Hoop dat hij zacht heengegaan is.
Manlief heeft net gebeld dat hij op weg is naar huis, maar het verkeer is weer één grote chaos. Als hij thuis is en even bekomen is, gaan we de wekelijkse boodschappen nog doen, dan is het niet meer zo druk in de supermarkt.
Heb genoten van de manicure, heb een kleurtje genomen dat zondag bij mijn kleedje past.
Zo, ik wens alle Seizoentjes nog een hele fijne avond en voor veel later een zachte slaapwel.
Liefs en een stevige knuffel voor jullie allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ja, oma-C zo gaat dat als een mens wat ouder wordt.
Er vallen veel mensen weg.
De herinneringen aan die fijne daagjes aan zee met de vrienden nemen ze jullie in elk geval niet af.
Het was zalig buiten. Enfin, de tuin is voor een groot stuk in orde.
Het gras in de week afgedaan, nu bloembollen geplant, hier en daar nog wat gesnoeid en her en daar nog wat geschoffeld.
Ik heb zelfs mijn vieruurtje buiten genomen.
Nog wat eten gevonden zodat ik niet weg moest.
Maar nu is alles op en moet ik morgen toch naar de stad.
Beetje nieuws kunnen lezen van twee collega's van grootvake.
Ze stellen het wel dat is goed.
Mijn kinderen munten weer uit in afwezigheid en geen nieuws goed nieuws zeker???
Het straffe is dat ik op den duur nog meer hoor van mijn schoonkinderen...
Straks naar Vera kijken en hopen dat ik niet in slaap val en iedere keer moet terug spoelen.
Daarnet weer een uiltje gevangen met Poes op schoot.
Dat beest is echt een kalmeermiddel.Ik had weer serieus wat pijn in mijn knie en zowaar ging die pijn vlug over toen ze in haar volle lengte over mijn benen lag. En zeggen dat gewoon een warm fleeceke niet helpt!
Morgen in elk geval die Catsan gaan halen, die viezigheid die Cora heet hoef ik toch echt niet voor haar bakje...
Dames en dieren hou het rustig vanavond en slaap wel voor straks
Er vallen veel mensen weg.
De herinneringen aan die fijne daagjes aan zee met de vrienden nemen ze jullie in elk geval niet af.
Het was zalig buiten. Enfin, de tuin is voor een groot stuk in orde.
Het gras in de week afgedaan, nu bloembollen geplant, hier en daar nog wat gesnoeid en her en daar nog wat geschoffeld.
Ik heb zelfs mijn vieruurtje buiten genomen.
Nog wat eten gevonden zodat ik niet weg moest.
Maar nu is alles op en moet ik morgen toch naar de stad.
Beetje nieuws kunnen lezen van twee collega's van grootvake.
Ze stellen het wel dat is goed.
Mijn kinderen munten weer uit in afwezigheid en geen nieuws goed nieuws zeker???
Het straffe is dat ik op den duur nog meer hoor van mijn schoonkinderen...
Straks naar Vera kijken en hopen dat ik niet in slaap val en iedere keer moet terug spoelen.
Daarnet weer een uiltje gevangen met Poes op schoot.
Dat beest is echt een kalmeermiddel.Ik had weer serieus wat pijn in mijn knie en zowaar ging die pijn vlug over toen ze in haar volle lengte over mijn benen lag. En zeggen dat gewoon een warm fleeceke niet helpt!
Morgen in elk geval die Catsan gaan halen, die viezigheid die Cora heet hoef ik toch echt niet voor haar bakje...
Dames en dieren hou het rustig vanavond en slaap wel voor straks
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Goede avond iedereen,
Vrijdag is boodschappendag hier. We hebben om half drie een boke gegeten
Oma C, wat triest dat iemand die je lief is overleden is. Sterkte
Helena, baasje van dit hoekje. Ja een dier kan je zoveel geven ook een poes. Ze voelen zoveel van een mens aan. Ook zo onze hond, Lenka noemt ze, vandaar mijn nicknaam, voelt ons mensen zo goed aan. En kinderen ze kunnen zo onbewust ons pijn doen, hier ook hoor.
MM, ik lees je graag.. Al is je nieuws de laatste tijd geen goed nieuw. Sterkte hoor. Hoop dat het nu allemaal stopt nu.
Leah is verjaard dus een heel gelukkige verjaardag gewenst. Foto’s en afbeeldingen zal ik nog wel leren.
Bobijntje, omdat het hier zo vreedzaam is wil ik hier af en toe mee kletsen
Clive, zeg het aks ik mis ben maar is Niels niet jouw bruine labje?
Billyken, jouw hondje is ook met zijn gat in de boter gevallen he, jullie genieten ook van elkaar. Leuk om te zien.
MJ, het ziekenhuis ligt op het einde van mijn tuin
Anjelier, geniet van wandelingen en fietstochten, groot gelijk heb je
Zwanemeer, omasenga wil je ook effe dag zeggen,
En nu hoop ik dat ik iedereen dag heb gezegd en niemand vergeten ben. Als dat wel is tik maar op mijn vingers. Is niet de bedoeling
Vrijdag is boodschappendag hier. We hebben om half drie een boke gegeten
Oma C, wat triest dat iemand die je lief is overleden is. Sterkte
Helena, baasje van dit hoekje. Ja een dier kan je zoveel geven ook een poes. Ze voelen zoveel van een mens aan. Ook zo onze hond, Lenka noemt ze, vandaar mijn nicknaam, voelt ons mensen zo goed aan. En kinderen ze kunnen zo onbewust ons pijn doen, hier ook hoor.
MM, ik lees je graag.. Al is je nieuws de laatste tijd geen goed nieuw. Sterkte hoor. Hoop dat het nu allemaal stopt nu.
Leah is verjaard dus een heel gelukkige verjaardag gewenst. Foto’s en afbeeldingen zal ik nog wel leren.
Bobijntje, omdat het hier zo vreedzaam is wil ik hier af en toe mee kletsen
Clive, zeg het aks ik mis ben maar is Niels niet jouw bruine labje?
Billyken, jouw hondje is ook met zijn gat in de boter gevallen he, jullie genieten ook van elkaar. Leuk om te zien.
MJ, het ziekenhuis ligt op het einde van mijn tuin
Anjelier, geniet van wandelingen en fietstochten, groot gelijk heb je
Zwanemeer, omasenga wil je ook effe dag zeggen,
En nu hoop ik dat ik iedereen dag heb gezegd en niemand vergeten ben. Als dat wel is tik maar op mijn vingers. Is niet de bedoeling
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes idereen,
Leah: gelukkige verjaardag en nog vele gezonde jaartjes gewenst.
Lenk: hartelijk welkom in ons clubje.
Clive: geloof het of niet, het lek is hersteld.Deze morgen naar neef geweest ,en deze avond stond één van zijn werknemers voor de deur .Hij moest toevallig in de buurt zijn, vandaar.Een jonge gast die duidelijk zijn job kende.
HVT: dat het maar vlug lente is, met al die bloembollen die mooi zullen bloeien.Ooit heb ik ook vele bloembollen in de grond gestoken, en elk jaar bloeiden er minder en minder.Bleek dat de veldmuisjes dol zijn op bloembollen, uitgezonderd narcissen, die lusten ze niet.Sindsdien plant ik er geen meer.
Deze namiddag op het kerkhof liep ik alleen, niemand te zien.De vorige dagen was ik niet geweest.Hoe ouder je wordt, hoe meer mensen dat er liggen , die je kent.Is normaal zeker?
Vanavond spitsuur tijdens het koken.Eerst belde zus, tijdens het bellen ging de deurbel, manlief ging open doen, buurvrouw kwam eitjes kopen, spaanse woef heel enthousiast.Daarna toen we wilden eten , terug de deurbel, voor de reparatie van het lek.Dat allemaal op een goed kwartier.Moet kunnen
.
Dames, slaapwel allemaal en tot morgen.
Leah: gelukkige verjaardag en nog vele gezonde jaartjes gewenst.
Lenk: hartelijk welkom in ons clubje.
Clive: geloof het of niet, het lek is hersteld.Deze morgen naar neef geweest ,en deze avond stond één van zijn werknemers voor de deur .Hij moest toevallig in de buurt zijn, vandaar.Een jonge gast die duidelijk zijn job kende.
HVT: dat het maar vlug lente is, met al die bloembollen die mooi zullen bloeien.Ooit heb ik ook vele bloembollen in de grond gestoken, en elk jaar bloeiden er minder en minder.Bleek dat de veldmuisjes dol zijn op bloembollen, uitgezonderd narcissen, die lusten ze niet.Sindsdien plant ik er geen meer.
Deze namiddag op het kerkhof liep ik alleen, niemand te zien.De vorige dagen was ik niet geweest.Hoe ouder je wordt, hoe meer mensen dat er liggen , die je kent.Is normaal zeker?
Vanavond spitsuur tijdens het koken.Eerst belde zus, tijdens het bellen ging de deurbel, manlief ging open doen, buurvrouw kwam eitjes kopen, spaanse woef heel enthousiast.Daarna toen we wilden eten , terug de deurbel, voor de reparatie van het lek.Dat allemaal op een goed kwartier.Moet kunnen
Dames, slaapwel allemaal en tot morgen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vandaag griepspuit laten zetten om 12 uur en dan eten. soep en boterhammen want het is zaterdag.
Gisteren in de kine nieuwe oefeningen gekregen. ik zei tegen Tom over dat evenwichtigs toestel dat dat precies dansen op 1 tegel was. en dan kreeg ik hindernissenkoers! maandag terug om 4 u 30 tegen dan is ventje thuis, maar hij komt me halen. passeerden fleur de lies en het was van: niet kijken, niet kijken of ik was binnen.
gisteren dan een zak dieetkorrels voor Gimly gaan halen en ze moest er een bestellen en dat duurde dus toen ik me omdraaide stond daar een vrouw boos te kijken met een blik van 't is toch maar voor een kat. pardon madam, Gimly is wel ons "zoontje" hè! wel niet biologisch. en hij heeft ook medicijnen nodig. heb me moeten inhouden of ik, vloog tegen haar uit.
Oma C: mijn deelnemening bij het overlijden.
ventje heeft een paar nieuwe keukenhulpjes ontdekt bij H&C.
de dozen zijn nog niet leeggeraakt maar de dvd kast staat wel weer op volgorde.
krant en brood vandaag halen, 't is te zien hoe lang ventje in bed blijft.
er staat nog een mand plooi werk, hebben we gisteren ook niet gedaan.
van vis is het roodbaarsfilet geworden, gepocheerd.
ik heb een flesje ijswijn gekocht. benieuwd hoe dat smaakt.
Helena: het is medisch bewezen dat katten genezende krachten hebben. ze halen zelfs hoge bloeddruk naar beneden.
en waar de mijne nu uithangt is weer een raadsel.
ventje wou de spots die in de keuken gehangen hadden in de living maar daar hebben we zo'n geen haak. en in de bibliotheek moet er ook een licht gehangen worden. we werken daar al 12 jaar met een staande lamp.
buurman onkruid zal waarschijnlijk vandaag ook weer lawaai maken. ik denk dat ze laminaat gaan leggen. staat chiquer dan een linoleumpje. als het aan haar lag, lag er parket! das nog chiquer. maar ze vergeet dat ik dan kan horen als ze boven is want hakken maken lawaai op parket. ik weet niet hoe lang ze daar voor heeft moeten zeuren.
ventje maakt er vandaag zijn project van om zijn papyrusplant naar binnen te transporteren. in de keuken voor het raam. veel licht en niet te warm. de tafel staat nu in het midden. en hij wil dat die daar zo blijft staan.
ik ga mijn afwashandschoenen aandoen en die afwas doen die daar nu al drie dagen staat.
Fijne zaterdag, groetjes en knuffels
vandaag griepspuit laten zetten om 12 uur en dan eten. soep en boterhammen want het is zaterdag.
Gisteren in de kine nieuwe oefeningen gekregen. ik zei tegen Tom over dat evenwichtigs toestel dat dat precies dansen op 1 tegel was. en dan kreeg ik hindernissenkoers! maandag terug om 4 u 30 tegen dan is ventje thuis, maar hij komt me halen. passeerden fleur de lies en het was van: niet kijken, niet kijken of ik was binnen.
gisteren dan een zak dieetkorrels voor Gimly gaan halen en ze moest er een bestellen en dat duurde dus toen ik me omdraaide stond daar een vrouw boos te kijken met een blik van 't is toch maar voor een kat. pardon madam, Gimly is wel ons "zoontje" hè! wel niet biologisch. en hij heeft ook medicijnen nodig. heb me moeten inhouden of ik, vloog tegen haar uit.
Oma C: mijn deelnemening bij het overlijden.
ventje heeft een paar nieuwe keukenhulpjes ontdekt bij H&C.
de dozen zijn nog niet leeggeraakt maar de dvd kast staat wel weer op volgorde.
krant en brood vandaag halen, 't is te zien hoe lang ventje in bed blijft.
er staat nog een mand plooi werk, hebben we gisteren ook niet gedaan.
van vis is het roodbaarsfilet geworden, gepocheerd.
ik heb een flesje ijswijn gekocht. benieuwd hoe dat smaakt.
Helena: het is medisch bewezen dat katten genezende krachten hebben. ze halen zelfs hoge bloeddruk naar beneden.
en waar de mijne nu uithangt is weer een raadsel.
ventje wou de spots die in de keuken gehangen hadden in de living maar daar hebben we zo'n geen haak. en in de bibliotheek moet er ook een licht gehangen worden. we werken daar al 12 jaar met een staande lamp.
buurman onkruid zal waarschijnlijk vandaag ook weer lawaai maken. ik denk dat ze laminaat gaan leggen. staat chiquer dan een linoleumpje. als het aan haar lag, lag er parket! das nog chiquer. maar ze vergeet dat ik dan kan horen als ze boven is want hakken maken lawaai op parket. ik weet niet hoe lang ze daar voor heeft moeten zeuren.
ventje maakt er vandaag zijn project van om zijn papyrusplant naar binnen te transporteren. in de keuken voor het raam. veel licht en niet te warm. de tafel staat nu in het midden. en hij wil dat die daar zo blijft staan.
ik ga mijn afwashandschoenen aandoen en die afwas doen die daar nu al drie dagen staat.
Fijne zaterdag, groetjes en knuffels
Cats Rule!