in de Vier Seizoenen reeks 8
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede avond iedereen... af en toe een zonnestraaltje maar meestal een ferme regenbui...
vanmiddag bliksem en onweer...met dikke hagelbollen.... geen weer om buiten te komen...
Ik ga de rolluiken sluiten ... 't is avond...
ik heb nog vanalles geknipt voor de 3D kaartjes...en ondertussen de cross gezien vanuit Tabor.het .EK.
't is een éénmanscross geworden... zoals de laatste tijd altijd..
Dank je zwanenmeer, het was de schoonbroer van de buurman...
die is in december al 2 jaar geleden overleden..
er is nu nog één dame van ons groepje en die is ook op de sukkel... die is 75 net als ik...
ze loopt ook niet ver meer... maar we bellen regelmatig met elkaar...
Leah; ik hoef niet rijk te worden hoor, als ik alles kan betalen en eten wat ik wil..(mag)
en alle rekeningen kan betalen ben ik al blij...maar ik vond het een leuke spreuk
Ik wens alle seizoentjes een gezellige avond en een goeie nacht...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Gast
Zo denk ik er ook over Oma-C.
Mezelf kennende zou ik toch alles weggeven, aan dochter en aan gaia.
Fijne avond nog gewenst.
Mezelf kennende zou ik toch alles weggeven, aan dochter en aan gaia.
Fijne avond nog gewenst.
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Deze ochtend in Lier een wandeling gedaan. Tja Lenka is een ochtend hond. Zonnig vertrokken, nat aangekomen.
Thuis een pistoleetje gegeten, stoofpotje opgezet voor deze avond, en lekker rustig, Lenka lekker snurkend haar middagdut.
Nu rustig in nachtkleed onder een dekentje met Lenka aan mij voeten. Lenka krijgt nog effe een wandeling subiet en dan nog effe en dan slapen
Morgen om zes op, werken geblazen, zal effe prikken.
Seizoentjes, zo vergeet ik niemand he Wingerd. . Sorry ik wist het, ik begaf me op glad ijs door iedereen te willen benoemen. Stom van me, denk dat ik alles nog weet, neen dus
Thuis een pistoleetje gegeten, stoofpotje opgezet voor deze avond, en lekker rustig, Lenka lekker snurkend haar middagdut.
Nu rustig in nachtkleed onder een dekentje met Lenka aan mij voeten. Lenka krijgt nog effe een wandeling subiet en dan nog effe en dan slapen
Morgen om zes op, werken geblazen, zal effe prikken.
Seizoentjes, zo vergeet ik niemand he Wingerd. . Sorry ik wist het, ik begaf me op glad ijs door iedereen te willen benoemen. Stom van me, denk dat ik alles nog weet, neen dus
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Lenk: heel mooie foto van je hond, ziet er een lieve uit.
MM: sterkte voor jullie allemaal.
Vandaag een rustige zondag.Deze morgen gaan wandelen met de wandelclub met regen.Af en toe een klein buitje.In de namiddag platte rust op de sofa.Het gebeurt zelden dat ik in de zetel lig op zondag.Maar ik kan er wel van genieten, zo eens niks doen.Als avondmaal had ik pannenkoeken gebakken, da's ook vlug klaar.
Zal morgen mijn bloembakken leeg maken, ze geven nachtvorst en mijn bloembakken zijn niet vorstbestendig.De begonia's die erin staan bloeien nog volop, maar zou niet graag hebben dat mijn bakken kapot zijn.Die begonia's zijn toch dankbare planten, die bloeien van mei tot het vriest.
Dames, tot morgen.
Lenk: heel mooie foto van je hond, ziet er een lieve uit.
MM: sterkte voor jullie allemaal.
Vandaag een rustige zondag.Deze morgen gaan wandelen met de wandelclub met regen.Af en toe een klein buitje.In de namiddag platte rust op de sofa.Het gebeurt zelden dat ik in de zetel lig op zondag.Maar ik kan er wel van genieten, zo eens niks doen.Als avondmaal had ik pannenkoeken gebakken, da's ook vlug klaar.
Zal morgen mijn bloembakken leeg maken, ze geven nachtvorst en mijn bloembakken zijn niet vorstbestendig.De begonia's die erin staan bloeien nog volop, maar zou niet graag hebben dat mijn bakken kapot zijn.Die begonia's zijn toch dankbare planten, die bloeien van mei tot het vriest.
Dames, tot morgen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
wij hebben ons overslapen dankzij een wekker die door de batterij de verkeerde tijd aangaf. ventje zijn telefoon had al verwittigd maar die lag niet aan.
vandaag naar Paul, naar de kine en ik moet telkens de gsm meenemen moest de dokter of mijn vader bellen.
ik dacht dat moeder naar het grill restaurant ging gaan eten, maar ik kreeg te horen: ik heb mijn vriendinnen daar al getrakteerd en ben veel geld kwijt. dus op naar het buffet! grrr. je dochter en schoonzoon die dan nog zo goed zijn je te gaan halen naar het buffet doen? vispannetje. taai: het vel van de zalm hing er nog aan en er zat een mossel in! frieten waren beter. het deed me denken aan de laaste keer dat ik vispannetje at. we waren beter hamburgers gaan eten.
thuis heb ik er dan nog een pak centerwafers doorgejaagd want ik had honger, want we waren te vroeg doordat ik dacht dat we naar de grill gingen gaan eten, dus moesten we nog nieuws bekijken. ik was dus redelijk PO-ed met mijn moeder.
vaders kamergenoot doet niets anders dan vloeken. wij zijn dan naar de cafetaria gegaan om een kop koffie want ik kreeg mijn klop. boven had vder een ongelukje gehad met zijn sonde. zijn pijnstilling hebben ze ook moeten verhogen: hij zit weer aan 25 mg morfinepleister. nadat ze hem geholpen hadden zijn we naar huis gegaan. we kregen geld voor de parkeerautomaat en moeder sjeesde al naar de parking waar we de auto in eerste instantie niet vonden! ja lach maar. met behulp van de sleutel dan toch gelukt. je zou versteld staan hoeveel grijze auto's daar stonden.
vandaag moet moeder met een taxi, maar gaat vragen aan de buren om 's avonds haar te voeren. vader zei: neem maar een taxi. maar koppig als ze is, wil ze niet. in het buffet vroeg ze me nadat we gegeten hadden of je er aperitief kon krijgen! domme vraag. dan zou er in het begin van de rij een koeltoogje gestaan hebben. had ik het geweten dan was ik niet zo vroeg naar ginder gegaan.
toilet was boven maar had een handblazer. om de een of andere reden vind ik handblazers niet hygienish. ik heb ook altijd handgel mee.
thuis in de zetel geploft met pijnlijke benen en ik kon zelfs niet met gekruiste benen zitten. naar de buurtpolitie gekeken en naar komen eten. dan naar bed.
en nu wachten op de verplegeing.
Fijne maandag
wij hebben ons overslapen dankzij een wekker die door de batterij de verkeerde tijd aangaf. ventje zijn telefoon had al verwittigd maar die lag niet aan.
vandaag naar Paul, naar de kine en ik moet telkens de gsm meenemen moest de dokter of mijn vader bellen.
ik dacht dat moeder naar het grill restaurant ging gaan eten, maar ik kreeg te horen: ik heb mijn vriendinnen daar al getrakteerd en ben veel geld kwijt. dus op naar het buffet! grrr. je dochter en schoonzoon die dan nog zo goed zijn je te gaan halen naar het buffet doen? vispannetje. taai: het vel van de zalm hing er nog aan en er zat een mossel in! frieten waren beter. het deed me denken aan de laaste keer dat ik vispannetje at. we waren beter hamburgers gaan eten.
thuis heb ik er dan nog een pak centerwafers doorgejaagd want ik had honger, want we waren te vroeg doordat ik dacht dat we naar de grill gingen gaan eten, dus moesten we nog nieuws bekijken. ik was dus redelijk PO-ed met mijn moeder.
vaders kamergenoot doet niets anders dan vloeken. wij zijn dan naar de cafetaria gegaan om een kop koffie want ik kreeg mijn klop. boven had vder een ongelukje gehad met zijn sonde. zijn pijnstilling hebben ze ook moeten verhogen: hij zit weer aan 25 mg morfinepleister. nadat ze hem geholpen hadden zijn we naar huis gegaan. we kregen geld voor de parkeerautomaat en moeder sjeesde al naar de parking waar we de auto in eerste instantie niet vonden! ja lach maar. met behulp van de sleutel dan toch gelukt. je zou versteld staan hoeveel grijze auto's daar stonden.
vandaag moet moeder met een taxi, maar gaat vragen aan de buren om 's avonds haar te voeren. vader zei: neem maar een taxi. maar koppig als ze is, wil ze niet. in het buffet vroeg ze me nadat we gegeten hadden of je er aperitief kon krijgen! domme vraag. dan zou er in het begin van de rij een koeltoogje gestaan hebben. had ik het geweten dan was ik niet zo vroeg naar ginder gegaan.
toilet was boven maar had een handblazer. om de een of andere reden vind ik handblazers niet hygienish. ik heb ook altijd handgel mee.
thuis in de zetel geploft met pijnlijke benen en ik kon zelfs niet met gekruiste benen zitten. naar de buurtpolitie gekeken en naar komen eten. dan naar bed.
en nu wachten op de verplegeing.
Fijne maandag
Cats Rule!
-

Voorlopig nog een mooi zonnetje... maar de buien zullen ook nog wel komen
al zou deze maandag de beste dag van de week zijn volgens Frank de weerman
We zien het wel.... ik moet niet weg... alleen als het mooi blijft ga ik een wandelingetje doen
en anders rij ik wel een rondje op de hometrainer
Vannacht een paar stevige regenbuien gehad... maar daar voel ik niks van als ik slaap...
M-M een zondag met hindernissen... niet zo leuk maar ja ...je wil toch op ziekenbezoek...
ook al is het vermoeiend
Iedereen ondanks het weer toch een aangename zondag gehad... we moeten er zelf het beste van maken...
Sorry voor alle namen... 't is goed bedoeld... voor allen een fijne maandag...
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, vind het erg te lezen van jouw vader. Sterkte voor hem en voor jullie.
Lenk, prachtige Labrador. De mijne is ook een hele mooie hoor. Eigen kind, schoon kind natuurlijk
Gisteren gaan uit gaan eten met de buren. Zaten van 13.00H aan tafel tot 16.30H. En het was reuze gezellig en zeer lekker.
En nu ben ik net terug van de tandarts, dubbele verdoving gehad. Was een piepklein gaatje onder een oude vulling, maar moest toch verzorgd worden natuurlijk. Was juist thuis toen de bel ging, was de dieetvoeding van Niels, bestellen die in Nederland, is daar 20€ per zak goedkoper.
En nu ga ik starten met het HH. Moet de kleding van gisteren nog weghangen en mijn kleedje in de hoes stoppen.
Ik ga bewust niet alle namen noemen, want mijn geheugen
-

Goede avond iedereen...met een lekker warm vuurtje..
genoeg gedaan vandaag ik sluit af ... ik was iets aan 't zoeken maar vind het niet
het zal tot morgen zijn dat ik terug kom...
Maar morgenvroeg moet ik eerst bij de oogartse op jaarlijkse controle
ik zal dus niet vroeg hier komen... waarschijnlijk de hele voormiddag weg...
als ik terug thuis ben zien jullie me wel verschijnen..
Voor allen een gezellige avond en een goede nacht ....heel veel later...
-
Lenk - Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Clive ik zou jouw knappe boy ook wel eens op foto willen zien hoor.
Voor de rest ben ik gaan werken vandaag. Daar valt niets interresants te vertellen over. Pff effe aanpassen. Vooral het vroeg op staan.
Maar morgen komt het weer goed.
Nu slapen. Seizoentjes, knuffel, sterkte en moed voor iedereen
Voor de rest ben ik gaan werken vandaag. Daar valt niets interresants te vertellen over. Pff effe aanpassen. Vooral het vroeg op staan.
Maar morgen komt het weer goed.
Nu slapen. Seizoentjes, knuffel, sterkte en moed voor iedereen
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
vader gaat dan vandaag toch niet naar huis. ze gaan donderdag een CT afnemen en dan bespreken. dus moeten wij zondag weer op bezoek maar nu gaat het naar het restaurant zijn. gisteren heeft ze nog een vriendin 't gat opgelicht om mee te gaan. buurman geeft haar een telefoonnummer gegeven voor taxicheques via het ocmw.
er zijn hier enorm veel werken aan de gang zodat ik gisteren een telefoontje kreeg van Rappe R. ze stond in de file. ze gaan iemand extra moeten inhuren want het is niet te doen.
ventje ging me komen afhalen bij de kine maar madam hier was weer haar gsm, agenda en kaartje vergeten omdat ze aan het lezen was gegaan in dochters van anderen en bijna te laat was.
vandaag leesvoer en swifferen. ben benieuwd wanneer ze gaan komen om al mijn tierlantijntjes en andere dingen op te hangen want al het werkvolk is bezet. Jan heeft een longvliesonsteking en Redgy moet vandaag aan de chemo.
dat was het. met al dat negatieve nieuws zou ik beter niet meer komen schrijven.
morgen komt A. terug en hopelijk doet Gimly vandaag een beetje normaal.
Fijne dinsdag. groetjes knuff
vader gaat dan vandaag toch niet naar huis. ze gaan donderdag een CT afnemen en dan bespreken. dus moeten wij zondag weer op bezoek maar nu gaat het naar het restaurant zijn. gisteren heeft ze nog een vriendin 't gat opgelicht om mee te gaan. buurman geeft haar een telefoonnummer gegeven voor taxicheques via het ocmw.
er zijn hier enorm veel werken aan de gang zodat ik gisteren een telefoontje kreeg van Rappe R. ze stond in de file. ze gaan iemand extra moeten inhuren want het is niet te doen.
ventje ging me komen afhalen bij de kine maar madam hier was weer haar gsm, agenda en kaartje vergeten omdat ze aan het lezen was gegaan in dochters van anderen en bijna te laat was.
vandaag leesvoer en swifferen. ben benieuwd wanneer ze gaan komen om al mijn tierlantijntjes en andere dingen op te hangen want al het werkvolk is bezet. Jan heeft een longvliesonsteking en Redgy moet vandaag aan de chemo.
dat was het. met al dat negatieve nieuws zou ik beter niet meer komen schrijven.
morgen komt A. terug en hopelijk doet Gimly vandaag een beetje normaal.
Fijne dinsdag. groetjes knuff
Cats Rule!
-

Goedemiddag Seizoentjes,
Lenk , zal eens aan manlief vragen een foto te plaatsen van Niels, ik kan dat niet
Muddy Maddy, jouw vader moet dan toch in het ziekenhuis blijven, misschien niet zo'n slecht idee behalve het geloop natuurlijk. Erg dat de werkmannen zo ziek zijn, denk ze nog jong zijn. Jouw tierlantijntjes ophangen zal dan later moeten gebeuren. Maar kan ventje dat niet doen ?
Oma-C, naar de oogarts vandaag. Hoop dat alles goed is en je geen nieuwe bril nodig hebt.
Manlief is nog thuis en kan dus even niet verder met het HH. Ben wel al naar kine geweest en heb de Halloweentjes terug ingepakt en in hun box gelegd, die mogen er bij een 11 maanden terug uit. En heb vandaag de zomerjassen vervangen door de winterjassen. Zomerjassen hangen keurig in kledingshoezen. Zo blijven ze netjes.
In de late namiddag nog een strijk doen, wasmachine en droogkast zijn aan het draaien En zo houden we ons een ganse dag wel bezig. Er is altijd wel iets te doen in het HH.
Ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dag. LIefs aan jullie allen en een dikke knuffel.
-

Een zonnige middag...al de hele dag een heerlijk weertje....ik ben goedgekeurd bij de oogartse
ik weeral content...geen nieuwe bril nodig...
daarna met zoon nog een aantal uitgestelde werkjes gedaan
en dan eindelijk eventjes tijd voor de pc...
Ik kom jullie allen een fijne dag wensen... en ik ga nog wat verder prutsen...
misschien tot straks en anders tot morgen....
Veel sterkte wie het nodig heeft en goede moed...
-
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Heb vanavond iets lekker klaargemaakt dat rap klaar is.
Het wit van prei in zijn geheel stoven in boter met peper en zout.Deze stengel in een plakje gerookte zalm rollen.In ovenschotel leggen.Boter smelten en bloem bijvoegen voor een roux te maken, melk toevoegen , laten koken tot een saus.Hierin Boursin met fijne kruiden en look laten smelten, kruiden met een beetje zout en peper.Deze saus over de rolletjes gieten , en nog even in de oven voor goed op te warmen.Heel lekker en vlug klaar.Smakelijk.Is hier voor herhaling vatbaar.
Deze nacht flink gevroren.Gelukkig had ik gisteren mijn bloembakken al binnen gezet.
Dames, tot morgen allemaal.
Heb vanavond iets lekker klaargemaakt dat rap klaar is.
Het wit van prei in zijn geheel stoven in boter met peper en zout.Deze stengel in een plakje gerookte zalm rollen.In ovenschotel leggen.Boter smelten en bloem bijvoegen voor een roux te maken, melk toevoegen , laten koken tot een saus.Hierin Boursin met fijne kruiden en look laten smelten, kruiden met een beetje zout en peper.Deze saus over de rolletjes gieten , en nog even in de oven voor goed op te warmen.Heel lekker en vlug klaar.Smakelijk.Is hier voor herhaling vatbaar.
Deze nacht flink gevroren.Gelukkig had ik gisteren mijn bloembakken al binnen gezet.
Dames, tot morgen allemaal.