Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

14 nov 2017, 08:28

Paul Siemons schreef:
maior domus schreef:
Wil. schreef:In Clichy, Frankrijk, hebben de moslims de gewoonte aangenomen om op vrijdagmiddag op een openbaar plein hun gebeden te komen bidden. Ze nemen het plein dan gewoon in.
Elke keer als ze dat doen: waterkanon inzetten en op hun konten spuiten.
Het zal rap gedaan zijn!

En het water vervangen door varkensbloed !!
een gat in de markt,

hen allemaal een job aanbieden,

als fietsenstalling,

gezien het gebruik van de fiets toch meer en meer wordt gepromoot.
Ice

14 nov 2017, 10:13

Wil. schreef: Die Welt schrijft dat de politie van Berlijn een sterk vermoeden heeft dat de politie geïnfiltreerd is door Arabische misdaadbendes waarvan sommigen politieagent geworden zijn. Dat zou moeten blijken uit gelekte bandopnames van de politieacademie.
De CDU en de FDP hebben allebei om een bijzondere bijeenkomst gevraagd van de Commissie Binnenlandse Zaken.

Bron: http://bit.ly/2zpkqvU
Ziehier duidelijk het gevolg van diversiteit bij de Duitse politie - lees: moslim-infiltratie met politieke toestemming om de autochtone bevolking te islamiseren of uit te moorden, zoals de koran voorschrijft: bekeren of sterven.
Berlijn, ‘Hauptstadt der BRD’, eind 2017. Een stad vol ‘Baustelles’ waar het werk maar niet wil vlotten, en die de forens tot wanhoop drijven. Trein- en metrostations met langdurig defecte kaartscanners en slecht verlichte trappen die stinken naar urine en uitwerpselen.
Straten waar het vuil zich ophoopt, pleinen die dag en nacht worden bezet door tientallen, soms honderden migranten, die regelmatig omstanders en elkaar met messen, stokken en afgebroken flessen naar de keel vliegen.
No-go zones waar de criminaliteit volgens de statistieken is gedaald, echter niet omdat het beter gaat, maar omdat het de politie aan mankracht ontbreekt, omdat tal van misdrijven niet meer worden geregistreerd, en omdat steeds meer agenten buitenlanders zijn die banden hebben met de Turkse en Arabische misdaadclans die ze zouden moeten bestrijden.
Op de voor de toerist bekende hotspots ziet Berlijn er op het oog nog prima uit, maar schijn bedriegt. ‘De verwaarlozing van Berlijn is dodelijk geworden,’ stelt onderzoeksjournalist Alexander Wendt.
Ook de bekende Alexander Platz is tegenwoordig 24/7 het territorium van ‘Syrische’ en Afghaanse migranten.
Regelmatig gaan grote groepen elkaar met messen en afgebroken flessen te lijf, waar ook toevallige passanten, zoals laatst een 13 jarige jongen, middenin belanden en gewond raken.
Een paar nachten geleden begonnen zo’n 100 migrantenjongeren voorbijgangers en auto’s met vuurwerk te bekogelen. De politie had urenlang nodig om de orde te herstellen, en arresteerde welgeteld twee relschoppers.
Een ander, almaar groter wordend probleem is dat op de politieschool steeds meer mensen met een Arabische en Turkse achtergrond komen, waarvan sommigen afkomstig zijn uit de kringen van de misdaadclans die ze juist moeten gaan bestrijden. Politie instructeurs klagen dat deze migrantenagenten zich al in de klas gedragen als straatgangsters.
De oplossing van de leiding? Aan het einde van de opleiding een testje uitvoeren of de nieuwe agenten wel voldoende Duits kunnen verstaan en spreken.
Merk op dat dit ook hier gaande is onder het MOM van 'diversiteit'
En waarom?
Net zoals de eed voor moslims in de politiek, weigeren ook agenten met moslim achtergrond onze wetten te volgen, die gelden immers niet voor hen - anderzijds gelden de regels van de sharia wél voor de ongelovigen, nietwaar? Je mag als ongelovige de pedo-profeet niet afbeelden want dan passen ze de sharia toe: dan roepen ze op om je te vermoorden.

Met moslims als politie kunnen ze ongestraft en legaal intimideren, moorden en hun racisme en haat jegens de ongelovige burgers botvieren, mét toestemming van de collaborerende politiek.
islamisering, wij worden geïslamiseerd door onze eigen, politieke judassen met geïnfiltreerde politie als moordcommando's die niet zullen weigeren om burgers te doden en ingezet zullen worden als leger tegen de autochtone bevolking om ons uit te roeien.
rechtlösigkeit und staatsversagen...

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 nov 2017, 11:53

Nog eentje van bij onze oosterburen:

Die Grünen willen geen kerstboom voor het stadhuis in Düsseldorf. Dat is immers een onaangepast ritueel waar we van af moeten. Dhimmi's tot de tweede macht.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

15 nov 2017, 04:26

MSN nieuws (links) : "Glijdt Polen af naar de duisternis?"
Integendeel, in Polen hebben ze het licht gezien.

Tijdens een mars met 60.000 deelnemers werden slogans geroepen als:
"Voor een blank Europa van broedernaties", "Wij willen God", "Polen moet blank blijven" en ook "Tijd voor een holocaust voor moslims".
Om het helemaal mooi te maken, noemde het ministerie van Buitenlandse Zaken de mars "grotendeels een uitdrukking van patriottische waarden"

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... ar-BBEXWF5

Ik denk dat ik naar Polen ga verhuizen, daar hebben ze tenminste nog gezond verstand en vaderlandsliefde!!
Ondank is 's werelds loon

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

15 nov 2017, 16:33

En ... hoe zit het in Portugal?

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 nov 2017, 20:27

Eelijk... ik zou me nu veel meer op m'n gemak voelen tussen die binken dan tussen 't krapuul telkens te zien in Brusselse...


https://www.bing.com/videos/search?q=14 ... ORM=VRDGAR
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 nov 2017, 11:40

In Beieren zijn 200 gevallen van beschadiging aan kerken en christelijke symbolen geteld. De nieuwste 'rage' is het omhakken of afzagen van wat men in Duitsland Gipfelkreuze noemt. Dat zijn zeer grote kruisen die op de top van een berg werden gezet en die daar al tientallen, zo niet honderden jaren staan.

Men vermoedt (sic) dat het om 'islamisten' gaat... De botsing der beschavingen komt in allerlei vormen tot uiting.

Flüchtlinge, Willkommen. ja, ja, ....

Bron: http://www.theeuropean.de/valentin-weim ... nd-kirchen
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

19 nov 2017, 20:56

Meer jonge moslims leven naar strikte islamitische regels.

Het is stil wanneer Abid Tounssi, voorheen bekend als rapper Salah Edin, in het stadhuis van het Belgische Genk vertelt waarom hij nooit meer een album wil uitbrengen. En waarom hij liever niet heeft dat er nog naar zijn muziek wordt geluisterd.
Salah Edin was heel erg populair, met name onder Marokkaans-Nederlandse jongeren, maar hij stopte vorig jaar met rappen. Volgens hem zijn de beste teksten al geschreven: die staan namelijk in de Koran.
Hij geeft nu voordrachten over het geloof in België en Nederland, onder zijn echte naam Abid Tounssi. En daar hoort ook een andere voorbereiding bij. "Vroeger stak ik een joint op voor de show, nu doe ik een gebed. Dat is een wereld van verschil."
Tot inkeer gekomen
De ex-rapper geeft in Genk een persoonlijke lezing. Hij vertelt hoe hij na de geboorte van zijn zoontje tot inkeer is gekomen. "Ik ben als moslim geboren, maar zo heb ik me in die tijd niet gedragen." Tranen rollen over zijn wangen, want Tounssi heeft spijt.
Hij vertelt dat hij niet alleen stopt met muziek maken, maar ook met het beluisteren ervan. Volgens Tounssi is dit zondig, net als ontucht, overspel, bepaalde kleding en het nuttigen van alcohol. "De straf binnen de islam voor zang en muziek is buitengewoon ernstig."
Veel jongeren in de zaal zijn onder de indruk van zijn verhaal. En ze hebben ook veel vragen. Tounssi krijgt de vraag of hij tips heeft voor anderen die ook willen stoppen met muziek. Maar ook of muziek luisteren wel écht zo slecht is.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/220366 ... gatie.html

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 nov 2017, 21:19

Aan alle kanten merk je dat de veer wordt opgespannen. Vroeg breekt die met een klap los en dan zullen er brokken vallen. Grote brokken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Naaste
Lid geworden op: 17 nov 2017, 08:13

19 nov 2017, 22:24

Dit jaar zet ik géén kerstboom. Want dan moeten er cadeautjes rond en dat kost poen.Ik denk dat die pruisen ook zo denken.
En ik zeg ook ban alle geloven uit de wereld. Follow John Lennon : Imagine, er is geen hemel.
Gast

19 nov 2017, 22:48

Wil. schreef:Nog eentje van bij onze oosterburen:

Die Grünen willen geen kerstboom voor het stadhuis in Düsseldorf. Dat is immers een onaangepast ritueel waar we van af moeten. Dhimmi's tot de tweede macht.
Prima zet om de haat tegen moslims aan te wakkeren !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 nov 2017, 22:57

Naaste schreef:Imagine, er is geen hemel.
Neen, maar de hel breekt soms los voordat je 't weet:

Horror as 1,000-strong mob attacks CHURCH forcing Christians to lock themselves inside


Een meute van 1.000 man valt een kerk aan en dwingt de christenen om zichzelf binnen te sluiten.

Bron: https://www.express.co.uk/news/world/88 ... ersecution
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

19 nov 2017, 23:37

De arme belgen die geen cent meer hebben blijven thuis om rond te komen. De politie begint men nu te pesten . En waar er veel dubbelzinnigheid is ,bxl.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

20 nov 2017, 09:27

"Vluchtelingen" bereiken Europa per luxejacht

De sterkere controle op de vluchtelingentrafieken in het mediterrane bekken heeft een alternatief type migrant gecreëerd. Deze nieuwe generatie blijkt immers met luxejachten de Italiaanse kusten te bereiken.

De passagiers zijn bovendien getooid met mode uit de meest exclusieve boetieks en beschikken over de modernste elektronische gadgets. Dat zegt onder meer Antonello Maggiore, een kolonel bij de Italiaanse fiscale politie.
"De nieuwe inwijkelingen huren in Turkije boten met Oost-Europese bemanningen om de overzet naar Italië te maken," zegt de kolonel. "Deze groep heeft geen enkele moeite om voor die tocht 7.000 dollar te betalen en de strengste controles te ontwijken."
Volgens cijfers van Europol zijn op twaalf maanden tijd in Italië ongeveer honderdzestig jachten met vermogende migranten gearriveerd. Kolonel Maggiore getuigt dat de luxejachten per overzet tot dertig passagiers naar West-Europa proberen te brengen. De tocht zou ongeveer een week in beslag nemen.


https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... spartanntp
MaLoReg

20 nov 2017, 09:40

Paul Siemons schreef: Meer jonge moslims leven naar strikte islamitische regels.

Het is stil wanneer Abid Tounssi, voorheen bekend als rapper Salah Edin, in het stadhuis van het Belgische Genk vertelt waarom hij nooit meer een album wil uitbrengen. En waarom hij liever niet heeft dat er nog naar zijn muziek wordt geluisterd.
Salah Edin was heel erg populair, met name onder Marokkaans-Nederlandse jongeren, maar hij stopte vorig jaar met rappen. Volgens hem zijn de beste teksten al geschreven: die staan namelijk in de Koran.
Hij geeft nu voordrachten over het geloof in België en Nederland, onder zijn echte naam Abid Tounssi. En daar hoort ook een andere voorbereiding bij. "Vroeger stak ik een joint op voor de show, nu doe ik een gebed. Dat is een wereld van verschil."
Tot inkeer gekomen
De ex-rapper geeft in Genk een persoonlijke lezing. Hij vertelt hoe hij na de geboorte van zijn zoontje tot inkeer is gekomen. "Ik ben als moslim geboren, maar zo heb ik me in die tijd niet gedragen." Tranen rollen over zijn wangen, want Tounssi heeft spijt.
Hij vertelt dat hij niet alleen stopt met muziek maken, maar ook met het beluisteren ervan. Volgens Tounssi is dit zondig, net als ontucht, overspel, bepaalde kleding en het nuttigen van alcohol. "De straf binnen de islam voor zang en muziek is buitengewoon ernstig."
Veel jongeren in de zaal zijn onder de indruk van zijn verhaal. En ze hebben ook veel vragen. Tounssi krijgt de vraag of hij tips heeft voor anderen die ook willen stoppen met muziek. Maar ook of muziek luisteren wel écht zo slecht is.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/220366 ... gatie.html
Heb dat ook gevolgd op Ned. Toch om ff stil van te worden-zo extreem, en dat is dan de aankomede generatie.