email vragen
-
ANDRIES - Lid geworden op: 29 okt 2005, 17:16
- Locatie: NL
De beste wensen voor 2018 voor alle lezers.
Per dag zullen veel mensen zich bezig houden met hun emails. Bij bv hotmail en gmail staan alle emails op hun server. Dat zal wel veilig zijn.
Mocht er iets vervelends gebeuren en men kan niet meer bijzijn/haar emails dan kan dat een groot probleem opleveren.
Een optie zou kunnen zijn om alle emails automatisch door te laten sturen naar een ander adres. Ik heb bv een gmail adres dat ik heel weinig gebruik. Alles wat daar binnen komt wordt doorgezonden naar hotmail waar ik
dagelijks mee werk.
Ik weet niet of hotmail ook die optie heeft van automatisch doorzenden van elk bericht.
Is er een simpele manier om de emails die nu bij de server staan op te slaan?
Per dag zullen veel mensen zich bezig houden met hun emails. Bij bv hotmail en gmail staan alle emails op hun server. Dat zal wel veilig zijn.
Mocht er iets vervelends gebeuren en men kan niet meer bijzijn/haar emails dan kan dat een groot probleem opleveren.
Een optie zou kunnen zijn om alle emails automatisch door te laten sturen naar een ander adres. Ik heb bv een gmail adres dat ik heel weinig gebruik. Alles wat daar binnen komt wordt doorgezonden naar hotmail waar ik
dagelijks mee werk.
Ik weet niet of hotmail ook die optie heeft van automatisch doorzenden van elk bericht.
Is er een simpele manier om de emails die nu bij de server staan op te slaan?
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
- Locatie: Antwerpen LO
Die maildiensten worden wel op een professionele manier beheert. Meestal zijn dit raid systemen en hebben dus altijd een kopie van de mails.
Als er mails verloren gaan is meestal een gebruikersfout.
Als ge een mailprogramma hebt dan kan je de mails ook archiveren maar vergeet dan niet om ook een backup te maken van uw archief want anders is dit ook waardeloos als die disk stuk gaat.
Microsoft OUTLOOK (office) heeft een automatische archiveer functie (zelf in te stellen) maar een backup van dit archief moet je nog zelf maken.
Als er mails verloren gaan is meestal een gebruikersfout.
Als ge een mailprogramma hebt dan kan je de mails ook archiveren maar vergeet dan niet om ook een backup te maken van uw archief want anders is dit ook waardeloos als die disk stuk gaat.
Microsoft OUTLOOK (office) heeft een automatische archiveer functie (zelf in te stellen) maar een backup van dit archief moet je nog zelf maken.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Hotmail, ttz Outlook.com heeft die optie ook.ANDRIES schreef: Ik weet niet of hotmail ook die optie heeft van automatisch doorzenden van elk bericht.
Klik op het tandwieltje rechts boven en daar dan doorsturen, vul uw email in en eventueel vinkje wegdoen bij copie.
Naruurlijk niet uw G-mail adres invullen want dan krijgt u een doorlopende paardenmolen van emails.
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
- Locatie: Antwerpen LO
Opgepast met doorsturen, dikwijls is dit letterlijk te nemen. De mail wordt dan doorgestuurd naar de andere mailserver en staat niet meer op de originele.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019