HIER KAN JE JEZELF EVEN VOORSTELLEN(2)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

16 aug 2016, 17:51

Afbeelding



HARTELIJK WELKOM

In deze topic kan iedereen die dit wenst zichzelf voorstellen.

Namens Webmaster Pascal Vyncke ,het moderatorteam en onze supports

....................Mira ,Redpoppy, OpaBrombeer en Verhaegen

Heb je vragen voor een moderator?
Zend ons een mailtje: moderators@seniorennet.be
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Joke*
Lid geworden op: 12 nov 2014, 06:27

15 sep 2016, 16:38

Xxx
Laatst gewijzigd door Joke* op 12 dec 2017, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Keylin
Lid geworden op: 26 dec 2016, 13:51
Locatie: Brussel

26 dec 2016, 16:30

Hallo,
Ik ben Keylin, vrouw, woon in Brussel en zou graag via leuke babbels nieuwe mensen leren kennen.
Hoe het hier werkt, moet ik nog allemaal uitzoeken maar dat komt wel.
Alleen, grappig, de enkele chats die ik open deed waren van 2009. Dus hoop ik er een aantal recentere tegen te komen.
Misschien via deze welkomchat.
Hallo, ik ben een alleenstaande moeder met kinderen die hun eigen leven hebben. Ook al werk ik voltijds, ik zou graag via dit kanaal leeftijdsgenoten leren kennen in de hoop eens samen iets te doen, of van gedachten kan wisselen.

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

28 dec 2016, 11:13

Keylin ga eens kijken op de topic
Meetings / bijeenkomsten Seniorennet.
Misschien iets voor u.

cordelieke
Lid geworden op: 27 jan 2009, 10:00
Locatie: linter

01 jan 2017, 15:35

hallo , ik ben een 51 jarige vrouw uit vlaams brabant , ben op zoek naar een plaats om op een rustige veilige manier mijn vriendenkring wat uit te breiden. Wat mij hier brengt is het feit dat mijn partner op 22 december jl uit het leven stapte .We waren nog niet zo heel lang samen ( 2014) en het afgelopen jaar kwam meer en meer bloot dat hij een persoonlijkheidsstoornis had. Daarom zocht ik prof.hulp en heeft hij recent de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis gekregen. Ben ongevraagd zo terecht gekomen in een leven dat totaal niet was wat het leek... Ik probeer daarom dan ook de weinige positieve momenten te koesteren en al de rest een plaats te geven en mijn leven opnieuw in handen te nemen. Mijn vriendenkring was al zowieso gekrompen omdat ik voordien uit een echtscheiding kwam.

Zo dat is in een eerlijke korte notedop wie ik ben

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

01 jan 2017, 16:23

hallo
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

nullnullnix
Lid geworden op: 03 jan 2018, 22:53

03 jan 2018, 23:16

dag,
zoals m'n naam het zegt  ik ben dubbel nul niks , 

ondertussen 52 j  en leef alleen de laatste 20 jaar ,

heb gelukkig enkele  hobby's zodat ik niet kompleet wegval
ben erg eenzaam en weet niet hoe ik eruit moet geraken 
sommigen zeggen dat ik asociaal ben...
maar dat ben ik niet ...;ik ben gewoon doodsbang van de mensen...
heb geen kinderen ,,ben nooit getrouwd, en heb in 20 jaar geen relatie gehad 

alle vrienden zijn verdwenen na dat ik een zware depressie heb gehad ..ong 3 jaar gespendeert in kliniek om eruit te geraken ...;i
depressie deed zich voor na dat relatie was misgelopen ...weet nog steeds niet waarom ..alles was goed 

hoop misschien wat hulp te vinden om uit eenzaamheid te geraken 

marbre
Lid geworden op: 13 jan 2018, 18:33
Locatie: Ham-Kwaadmechelen

14 jan 2018, 11:06

nullnullnix schreef:ben nooit getrouwd, en heb in 20 jaar geen relatie gehad
als het je kan troosten: ik ben ondertussen 55 en aan mijn vierde relatie toe en nog steeds niet gelukkig  8O
alle vrienden zijn verdwenen nadat ik een zware depressie heb gehad
wat voor vrienden zijn dat dan wel ?

Ik begrijp je helemaal want wij zitten ook altijd met ons tweetjes op elkaar te kijken zonder dat wij elkaar heel veel te zeggen hebben en ik heb altijd dat gevoel dat ik "vroeger" zoveel vrienden had.
Als ik er goed over nadenk, en alles de revue laat passeren, heb ik eigenlijk nooit echte vrienden gehad maar kwamen bij mij altijd mensen over de vloer die er zelf op de een of andere manier voordeel bij hadden.
Tja, en dan sta je daar en denk je: "wat is nu beter?"

Ik ben er Nog niet uit maar begin vrijdag aanstaande ook een therapie in een psychologische groepspraktijk. Ik hoop een beetje, dat ik daar enkele antwoorden vind op een hoop vragen die mij elke dag beletten op een fatsoenlijke manier te leven.......

Silinde
Lid geworden op: 09 mei 2019, 19:43
Locatie: Waar mijn mannen zijn

10 mei 2019, 10:20

Hallo allen, ik ben nieuw hier en qua leeftijd hoor ik hier eigenlijk nog niet thuis (word dit jaar 40). De meeste fora zijn echter naar facebook verhuisd tegenwoordig en ik heb/wil geen facebook, en wel een vraagje omtrent een liedje uit mijn jeugd.
Ik woon samen met mijn wederhelft en onze 2 zoontjes; wij werken allebei in de IT (dat is heel breed dus stel me aub geen vragen omtrent jullie PC problemen / netwerkproblemen want dat weet ik allicht niet, ik ondersteun een toepassing rond personeelsbeheer).
Voor hobby's heb ik veel te weinig tijd, ook al zijn er een heleboel dingen die ik graag doe (dansen, lezen, gezelschapsspelletjes, ...).
Accepteer wat je niet kunt veranderen, en verander wat je niet kunt accepteren.

nightwish
Lid geworden op: 18 apr 2008, 18:16
Locatie: Diest

02 jan 2020, 11:56

Hè hallo, terug van weggeweest. Sinds 2011 ben ik geregistreerd op Sen Net, dan door omstandigheden van een scheiding en andere problemen, ziekte, enz... hier niet meer geweest.
Ben nu op mijn effen, woon sinds okt vorig jaar bij mijn zoon en schoondochter en haar dochtertje v 6 jaar.
Ik zou hier graag vrienden zowel mannen als vrouwen willen leren kennen als vriendschap, geen relatie. Ik ben 65 j jong.
vrienden zijn als sterren, je kunt ze niet altijd zien maar ze zijn er!

Ikke5
Lid geworden op: 11 jan 2020, 09:31
Locatie: Brussel

11 jan 2020, 09:48

Hallo,
Ik ben 54 jaar en nog werkzaam, dus helaas weinig vrije tijd.
Op het internet zitten vooral vaak jonge mensen heb ik gemerkt,
daarom ben ik blij met deze site waarop ik mensen van mijn eigen leeftijd kan leren kennen.

Ook moet ik nog even erbij zeggen dat ik een eenzaat ben
en men mag gerust stellen dat ik bang ben van mensen.
Verder zie ik graag dieren.

Ik zoek geen relatie
maar vriendschap is altijd welkom.

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

08 mei 2020, 10:59

Hallo Luitjes, mocht mezelf hier even 'n beetje voorstellen. :)

Vanaf bijna de schoolbanken werkzaam geweest als zelfstandig timmerman. Scheepsbetimmeringen en winkelbetimmeringen waren de gebieden waar ik me op bewoog. In 1999 beiden voeten verbrijzeld. Nu slecht lopend, fietsen en autorijden gaan nog prima. In 2004 geopereerd aan alvleesklierkanker. Door deze 10 uur durende Whipple operatie ben ik diabetes type 1 geworden, moet viermaal per dag spuiten (insuline wel te verstaan). Ik heb nog iedere dag heel veel plezier in het leven en probeer dat samen met mijn vrouw (al vanaf 1967) Gina vol te houden tot de laatste snik.

O ja, belangrijkste zou ik bijna vergeten, zelf ben ik nog 'n (fanatieke) watersporter, met wat aanpassinkjes lukt dat ook nog aardig in mijn uppie, tenminste... ’t lijkt wel of ik steeds sneller ouder word hoor..! :wink:

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

15 mei 2020, 11:18

Hallo allemaal,

Ik ben gerda, 61 jaar
woonachtig in het mooie plaatsje Zwartsluis.
Ben niet meer werkzaam buiten de deur, dit ivm, kunstheup waar ik vaak pijn heb.
Heb al 9 jaar een lief hondje en een lieve man waar ik al 15 jaar bij ben.
Hij is veel weg, vrachtwagenchauffeur en rijd op Scandinavie.
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

21 mei 2020, 06:21

ik ben ik, 66 jaar, man en drie volwassen kinderen, de rest vertel ik "onderweg" nog wel.

An-W
Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47

26 mei 2020, 11:56

Hallo allemaal ,

Ik ben nieuw hier , 50plusster en woon in Noord-Holland .
Ik werk af en toe nog part-time in een winkel ( van een kennisje ) in mijn woonplaats , heb 2 dochters met 2 schone zonen en een oppashond.

Liefs , An .
Beterschap, moed en sterkte voor wie het nodig heeft Afbeelding