TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

04 mar 2018, 09:42

En hun vliegtuigen mogen ze houden :twisted:

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 mar 2018, 08:47

Is een komen en gaan bij de entourage van Trump, vraag mij af of hij prive in zijn bedrijven ook zo is ,moet plezierig werken zijn bij dien typ, als je een half jaar kan volmaken is dat denk ik een unicum.
Zijn nieuwe adviseur nationale veiligheid John Bolton daar zal hij beter mee overeenkomen ,t'is ook een onruststoker en oorlogsmanneke, nu dat zuid-en noord korea iet of wat toenadering zoeken kan Trump maar moeilijk daar stokken in de wielen gaan steken en zal hij zich nu toespitsen op Iran.
De slimmen is al begonnen met een economisch oorlog tegen de wereld; hoe ongelofelijk dom en naief kan men zijn? Overleggen dat moet hij doen ,maar neen hoogheidswaanzin met het gedacht "k' zal ik het eens zeggen".
 Wat hij zaait zal hij oogsten . Ge kunt niet iedereen blijven uitdagen, zal wel plots verkeerd aflopen, maar dat snapt een omhooggevallen President niet. :twisted:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

25 mar 2018, 18:19

In Washington demonstreerden honderdduizenden studenten, leerkrachten, ouders...tegen de miljoenen dollars die de Amerikaanse wapenindustrie aan politici geeft om de wapenverkoop vrij te laten. In vele andere Amerikaanse steden hetzelfde beeld - vermoedelijk zo'n 800.000 tot 1 miljoen demonstranten.
En Trump? Trump ging zoals steeds golf spelen - op kosten van zijn belastingbetalers( per golftrip naar zijn resort Mar- a Lago kost dat zowat 2 tot 3 miljoen dollar)
Gast

25 mar 2018, 18:33

En Trump? Trump ging zoals steeds golf spelen - op kosten van zijn belastingbetalers( per golftrip naar zijn resort Mar- a Lago kost dat zowat 2 tot 3 miljoen dollar)
Iedereen speelt ook niet graag scrabble zoals Obama. :lol: 

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

25 mar 2018, 19:32

Een overlevende van de moordpartij op de Parkland school - Emma Gonzalez 17 jaar  - hield een beklijvende toespraak.
En Trump? Hij golfde verder.
Een Republikeins vriendje van Trump loste wel volgende tweet: "Gonzalez is a lesbian skinhead". Het is te hopen dat het republikeinse zootje in november de tussentijdse verkiezingen verliest.
Gast

25 mar 2018, 19:35

Een overlevende van de moordpartij op de Parkland school - Emma Gonzalez 17 jaar  - hield een beklijvende toespraak. 
En Trump? Hij golfde verder. 
En odrama scrabbelde ook verder.  :lol:

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

25 mar 2018, 19:50

Dicksy schreef:
Een overlevende van de moordpartij op de Parkland school - Emma Gonzalez 17 jaar  - hield een beklijvende toespraak. 
En Trump? Hij golfde verder. 
En odrama scrabbelde ook verder.  :lol:
Draagt deze dan NOG STEEDS verantwoordelijkheid Dicksy, ALS Trump aan het golfen is ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

26 mar 2018, 00:48

Awel! Ge kunt dat draaien of keren zoals je wil maar ik kan maar één ding hopen dat er iemand met een handvuurwapen (en de juiste draagvergunning) tussen de mede-gijzelaars zit bij elke gijzelneming door de eerste de beste criminele gek.
Niet alle recreatieve en sportschutters zouden een riposte wagen natuurlijk ... maar er zijn er wel.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

26 mar 2018, 08:28

Paca schreef:Awel! Ge kunt dat draaien of keren zoals je wil maar ik kan maar één ding hopen dat er iemand met een handvuurwapen (en de juiste draagvergunning) tussen de mede-gijzelaars zit bij elke gijzelneming door de eerste de beste criminele gek.
Niet alle recreatieve en sportschutters zouden een riposte wagen natuurlijk ... maar er zijn er wel.
En wil jij ook dat er iemand met een handvuurwapen (en de juiste draagvergunning) tussen elke echtelijke ruzie zit Paca ? 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2018, 10:10

Of nog erger: een broodmes!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

26 mar 2018, 10:17

Wil. schreef:Of nog erger: een broodmes!
Smeer jij dan je boterhammen met een handvuurwapen Wil ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2018, 10:24

frits1955 schreef:Een overlevende van de moordpartij op de Parkland school - Emma Gonzalez 17 jaar  - hield een beklijvende toespraak.
En Trump? Hij golfde verder.
Een Republikeins vriendje van Trump loste wel volgende tweet: "Gonzalez is a lesbian skinhead". Het is te hopen dat het republikeinse zootje in november de tussentijdse verkiezingen verliest.
Een andere overlevende van de moordpartij op de Parkland school - Kyle Kashuv - werd NIET uitgenodigd om te spreken de betoging. Waarom niet? Omdat hij er een andere visie op nahield, en die mag niet gehoord worden. De pensée unique moet te allen prijze gevrijwaard worden.

Kyle Kashuv zei dat de enige manier om een schutter op de campus te stoppen is hem door een ander persoon te laten elimineren. Overlever Kashuv verwees hierbij naar de school in Maryland waar vorige week een gewapende bewaker op de school de schutter uitgeschakeld heeft. Eén dode: de schutter.

Bron: YouTube Video
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

26 mar 2018, 10:28

Wil. schreef:
frits1955 schreef:Een overlevende van de moordpartij op de Parkland school - Emma Gonzalez 17 jaar  - hield een beklijvende toespraak.
En Trump? Hij golfde verder.
Een Republikeins vriendje van Trump loste wel volgende tweet: "Gonzalez is a lesbian skinhead". Het is te hopen dat het republikeinse zootje in november de tussentijdse verkiezingen verliest.
Een andere overlevende van de moordpartij op de Parkland school - Kyle Kashuv - werd NIET uitgenodigd om te spreken de betoging. Waarom niet? Omdat hij er een andere visie op nahield, en die mag niet gehoord worden. De pensée unique moet te allen prijze gevrijwaard worden.

Kyle Kashuv zei dat de enige manier om een schutter op de campus te stoppen is hem door een ander persoon te laten elimineren. Overlever Kashuv verwees hierbij naar de school in Maryland waar vorige week een gewapende bewaker op de school de schutter uitgeschakeld heeft. Eén dode: de schutter.

Bron: YouTube Video
M.a.w Wil !
Jij roept hier openlijk op om iedereen te bewapenen met een vuurwapen ! 
Verbeter mij voor de zoveelste keer, als ik je woorden weer niet begrijp Wil, of doe je weer geen moeite om dit duidelijk uit te leggen ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2018, 10:34

:lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

26 mar 2018, 10:44

Wil. schreef::lol:

President Trump heeft in het Witte Huis overlevenden en nabestaanden ontvangen van het bloedbad op de school in Florida. Na een gebed riepen de aanwezigen Trump op om werk te maken van de veiligheid van kinderen op scholen. De oplossingen waar Trump aan denkt gaan van compleet ontoereikend naar compleet idioot. Zo gelooft hij in het bewapenen van leraars.

http://newsmonkey.be/article/86384
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen